1.9 TDI 1Z - trwałość paska rozrządu i wymiana koła pasowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

1.9 TDI 1Z - trwałość paska rozrządu i wymiana koła pasowego

Post autor: Naparstek » pn sty 09, 2017 21:10

Jak jest dokręcone właściwym momentem, czop wału był prawidłowo przefrezowany i była założona nowa śruba to nie odkręci się. Napawanie odpada bo wal jest utwardzony powierzchniowo.Spawanie zmieni strukturę wału. Śruby odkrecaja się dlatego że ktoś za słabo dokręci albo nie wymieni śruby tylko zakłada stara.



radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

1.9 TDI 1Z - trwałość paska rozrządu i wymiana koła pasowego

Post autor: radekrp90 » pn sty 09, 2017 22:23

Śruba nowa z kompletu rozrządu (INA) dokręcona jak przykazuje instrukcja, zablokowane za kółko dorobioną blokadą z płaskownika.
Z tym napawaniem tak sądziłem ale tyle tematów jest o tym na forach, że już byłem skłonny częściowo w to uwierzyć. Mimo wszystko jednak, czoło wału jest wykonane z dość miękkiego materiału.

A co do tego wału, który leży - jak to jest z taką powierzchowną korozją. Moim zdaniem nie nadaje się to do montażu, a jedynie do szlifu. Co wy uważacie?


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości