[MK3 AAZ] Wycięcie kata - objaw?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » czw sie 24, 2006 11:23

dokładnie podtrzymuje zdania kolegów. Ja w swoim tdi wyciałem i też sa same plusy: jest elastyczniejszy da 2000 obr, nic nie jest głośniej itp zadnych minusów. A mój środek katalizatora z tdi ważył 630 gram x 150 zł/kg = 94,50 zł czyli zapłacisz za wycięcie, sprzedasz środek czyli tą platyne techniczną i zostaje ci jeszcze sporo kaski. Ja wstawiłem rurkę nie bawiłem sie w żadne strumienice bo moim zdaniem to mija sie z celem...



Miklosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sie 29, 2006 22:58
Lokalizacja: Kaszëbë

Post autor: Miklosz » śr sie 30, 2006 00:54

Dobra, może to głupie, ale niech mi tam...
Czy wywalanie katalizatora jest legalne, tzn. czy za brak tego cuda moge zarobić mandat?
Bo jeśli nie ma z tym problemów, to też bym sie chetnie kata pozbył -na pewno jest zapieprzony po tych 240 tys.km
PS silnik AAZ 1.9 TD



Michall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Michall » śr paź 25, 2006 23:15

MIKLOSZ przecież policjant nie będzie się kład pod samochud i patrzył czy masz Katalizator.,

Panowie ja u siebie mam zrobione w swoim MK3 TDI 257 tyś km czy coś się może stać z silnikiem czy innymi pierdołami po wycięciu kata i czy nie będzie bardziej dymił.
Pozdrowionka


[ Dodano: 25 Paź 2006 23:16 ]
sorki że pisałem wszystko pogrubioną czcionką, zapomniałem wyłączyć



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw paź 26, 2006 21:09

masz diesla vw wiec nic sie nie stanie. i tak po takim przebiegu kat nic nie daje.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
tchopz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt maja 05, 2006 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tchopz » pt paź 27, 2006 12:37

Gdzieś na forum czytałem, że można jakoś wybić bebechy z katalizatora i zostawić obudowę tą co była. Rezultat taki, że nic nie trzeba dorabiać i na przeglądach nie wyczają, że katalizatora brakuje.

Moje pytanie: Jak się zabrać do tej czyności, czy zrobię to w "domowych" warunkach?
Dziś będę grzebał pod autem to może i w górnika rud metali szlachetnych bym się zabawił...


----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]

Awatar użytkownika
Kubecek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt lip 14, 2006 17:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kubecek » pt paź 27, 2006 16:59

czy wstawienie strumienicy zamiast kata cos pomoze w osiagach bo slyszalem ze w Dieselach to nic na wode??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt paź 27, 2006 19:23

tchopz pisze:Gdzieś na forum czytałem, że można jakoś wybić bebechy z katalizatora i zostawić obudowę tą co była. Rezultat taki, że nic nie trzeba dorabiać i na przeglądach nie wyczają, że katalizatora brakuje. Moje pytanie: Jak się zabrać do tej czyności, czy zrobię to w "domowych" warunkach? Dziś będę grzebał pod autem to może i w górnika rud metali szlachetnych bym się zabawił...
Wyciagasz katalizator, z obu stron jest skrecony. Przygotuj sobie jakas folie i na niej postaw kata od tej dluzszej strony. Niech ktos go trzyma a ty nawalaj mlotkiem + pret / srubokret. Kilka razy odwroc, wysyp zawartosc, az sie cala ceramika rozpadnie. Potem zobacz scianki wewnetrzne. Bedzie na nich jakby taka wata szklana, srubokretem plaskim ja oderwiesz, potem troche powietrza sprezonego jak masz i mozesz ponownie montowac juz pusta puszke. A jak odpalisz auto to delikatnie z gazem, wyjedz z garazu i w droge przedmuchac auto bo troche zakurzy na poczatku, u mnie po wywaleniu srodka syf lecial kolo minuty. Autko odzyskalo radosc zycia na pierwszych biegach, nic glosniej nie chodzi, a nawet lepiej bo u mnie w kacie byla wlasnie ta wata oderwana kawalkiem i obijala o scianke i byly drgania powodujace rezonans tlumika. Po wypatroszeniu wewnatrz auta cihutko jak w benzynie :)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt paź 27, 2006 19:25

Jutro muszę troche posiedzieć przy aucie jak zdaze to też go wywale :)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
tchopz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt maja 05, 2006 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tchopz » sob paź 28, 2006 09:00

Gitner, wielkie dzięki za dokładne wyjaśnienie.

Igor1 oficjalnie postuluję o "pomógł" dla Gitnera ;)


----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości