drgania podczas ruszania i jazdy poniżej 1500 obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
drgania podczas ruszania i jazdy poniżej 1500 obr
Może wał ma bicie?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
Re: drgania podczas ruszania i jazdy poniżej 1500 obr
jak wyciśniesz sprzęgło zaraz po montażu to się samo idealnie wycentruje, przecież nie jest przyspawane do docisku i w tarczę wchodzi wałek. .................. a to ciekawa teoria pierwsze o niej słyszę 

- speedi93
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH+
- Kontakt:
Re: drgania podczas ruszania i jazdy poniżej 1500 obr
To to najwidoczniej mało słyszałeś...maxsymus pisze:jak wyciśniesz sprzęgło zaraz po montażu to się samo idealnie wycentruje, przecież nie jest przyspawane do docisku i w tarczę wchodzi wałek. .................. a to ciekawa teoria pierwsze o niej słyszę
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
drgania podczas ruszania i jazdy poniżej 1500 obr
z0neee pisze:podczas ruszania na samym sprzęgle
Miałem to samo i drogą eliminacji padło na poduszkę pod skrzyni biegów. Proponuję być zregenerował tą starą rozwiercić nity i podłożyć dwa kawałki gumy może być taka z dętki by znikł luz jaki jej towarzyszy. Od tego momentu zero jakich kolwiek poszarpywań przy ruszaniu z miejsca, ja mnie ci to z godzinę a efekt murowany i wielka satysfakcja ze znalezienia przyczynyz0neee pisze: Dodatkowo gdy puszcze gaz i dodam mam ewidentnie wyczuwalny luz

w faq jest temat opisujący regenerację poduszki na przykładzie mk4
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
drgania podczas ruszania i jazdy poniżej 1500 obr
Mówisz od tej od strony kierowcy czy o tej co łączy się z sankami?
Od strony kierowcy:
1. kupiłem jakaś za 100 zł - nic nie dało,
2. Rozwierciłem starą podłożyłem gumę - wieksze wibracje na kierownicy
3. Kupiłem lemfordera 2008 rok uczy jakoś ta, gdzie lem robił jeszcze dobre części - nic to nie dało
Ta do sanek:
1. Kupiłem lema za 200 zł - kierownica napierdzielała masakrycznie
2. Sadziłem starą z pokładkami - żadna poprawa
3. Kupiłem oryginał - nic nie dało
z 600 zł wsadzone jak nie lepiej a żadnej poprawy.
Byłem u mechanika i powiedział, że to przez jednomas ;/
Od strony kierowcy:
1. kupiłem jakaś za 100 zł - nic nie dało,
2. Rozwierciłem starą podłożyłem gumę - wieksze wibracje na kierownicy
3. Kupiłem lemfordera 2008 rok uczy jakoś ta, gdzie lem robił jeszcze dobre części - nic to nie dało
Ta do sanek:
1. Kupiłem lema za 200 zł - kierownica napierdzielała masakrycznie
2. Sadziłem starą z pokładkami - żadna poprawa
3. Kupiłem oryginał - nic nie dało
z 600 zł wsadzone jak nie lepiej a żadnej poprawy.
Byłem u mechanika i powiedział, że to przez jednomas ;/
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
drgania podczas ruszania i jazdy poniżej 1500 obr
w takim razie przyjedz do mnie a ci znajdę usterkę 

Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości