Zmiana sprzęgła z 200 mm na 210mm w 1V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Art, mój kolega jak zakładał orginalny IC od SB do 1V to wymienił tylko linkę na dłuższą i nic ze sprzęgłem nie kombinował. To zagiełeś mnie bo też nie długo montuje IC od SB. Zobaczymy jak to umnie podejdzie.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Odgrzeję kotleta, bo już chciałem zakładać taki sam temat.
Od początku tygodnia mam poważne problemy ze sprzęgłem, mimo że ostatnio jeżdżę jak emeryt właśnie z uwagi na jego słaby stan. Co myślicie o tym zestawie, normalna cena?
http://allegro.pl/item629365323_sprzegl ... 88001.html
I czy trzeba do tego jeszcze dokupić ten talerz wyciskowy? Bo chyba nie ma w komplecie? Czy tego raczej się nie zmienia?
PS. Poszukuję też koła zamachowego 210mm, ogłoszenie w giełdzie.
I jeszcze jedno pytanie, czy można jakoś "na oko" z zewnętrznej strony odróżnić koło zamachowe na tarczę 200 i 210mm, czy tylko przez pomiar od środka?
Od początku tygodnia mam poważne problemy ze sprzęgłem, mimo że ostatnio jeżdżę jak emeryt właśnie z uwagi na jego słaby stan. Co myślicie o tym zestawie, normalna cena?
http://allegro.pl/item629365323_sprzegl ... 88001.html
I czy trzeba do tego jeszcze dokupić ten talerz wyciskowy? Bo chyba nie ma w komplecie? Czy tego raczej się nie zmienia?
PS. Poszukuję też koła zamachowego 210mm, ogłoszenie w giełdzie.
I jeszcze jedno pytanie, czy można jakoś "na oko" z zewnętrznej strony odróżnić koło zamachowe na tarczę 200 i 210mm, czy tylko przez pomiar od środka?
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 12:21 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
piori, prawdopodobnie jest to podróba ;( Jakieś 2 tygodnie temu miałem w rękach takie sprzęgło z allegro. Tarczą można było grać jak na tamburynie - sprężynki tak grzechotały Znajomy odesłał je i kupił w lokalnym sklepie kosztowało ok 500 zł Kompletne sprzęgło 210mm dedykowane do taxi masywne podwujne sprężyny na tarczy.
Ja mamy problemy ze sprzęgłem, a też mam wzmacniane 210 SACHSA Jeżeli bedziesz sie toczył w niedziele do kościała to owszem można coś pokombinować.twardy pisze:koło zamachowe może być ze szrotu , wiadomo jak najmniej zużyte , pasuje też od benzyny 1,8 a sprzęgło jest też wzmocnione na wąski wieloklin dedykowane do taxi bardzo dobrze się spisuje
vw_vandal, też jestem zdania, że okazji nie ma, są tylko umiejętni sprzedawcy I dlatego najpierw wolałem zapytać Was o zdanie A to sprzęgiełko widzę że już ktoś zanabył W intercars taki zestaw SB kosztuje ponad 400zł:
http://moto.sklep.pl/result1.php?res=1& ... lang_id=PL
taxi do 1V:
http://moto.sklep.pl/result1.php?res=1& ... lang_id=PL
Muszę wybrać się do kolegi, który ma tam spore zniżki (syn zawodowego mechanika) to może coś się uda urwać z tej ceny, no bo jednak i tak mało to nie jest
http://moto.sklep.pl/result1.php?res=1& ... lang_id=PL
taxi do 1V:
http://moto.sklep.pl/result1.php?res=1& ... lang_id=PL
Muszę wybrać się do kolegi, który ma tam spore zniżki (syn zawodowego mechanika) to może coś się uda urwać z tej ceny, no bo jednak i tak mało to nie jest
arwam, a gdzie to sprzęgło kupiłeś i jeśli nie tajemnica to w jakiej cenie? To jest standardowe 210mm dedykowane do AAZ? Z dociskiem w komplecie?
Dziś trochę z rana popadało i na II biegu miele bez problemu kołami, ale na III już sprzęgło się mieliło A jeszcze ze 2 tygodnie temu na mokrym na III dopiero przy 100km/h łapałem trakcję Dodam że mam polskie opony, jakaś Dębica - nie polecam tego badziewia :green_fuck:
Dziś trochę z rana popadało i na II biegu miele bez problemu kołami, ale na III już sprzęgło się mieliło A jeszcze ze 2 tygodnie temu na mokrym na III dopiero przy 100km/h łapałem trakcję Dodam że mam polskie opony, jakaś Dębica - nie polecam tego badziewia :green_fuck:
są podobne w sklepie u znajomego.piori pisze:arwam, a gdzie to sprzęgło kupiłeś i jeśli nie tajemnica to w jakiej cenie? To jest standardowe 210mm dedykowane do AAZ? Z dociskiem w komplecie?
Dziś trochę z rana popadało i na II biegu miele bez problemu kołami, ale na III już sprzęgło się mieliło A jeszcze ze 2 tygodnie temu na mokrym na III dopiero przy 100km/h łapałem trakcję Dodam że mam polskie opony, jakaś Dębica - nie polecam tego badziewia :green_fuck:
ja mam docisk Sachsa bo mi wcześniej wymianiali tarcze na gwarancji bo się sypały sprężyny w tarczach a później w trasie byłem zmuszony włożyć to co było pod ręką bo nie miałem do domu dojechać ale się opłaciło bo po roku wymianiałem tylko raz inna sprawa że u mnie żadne fabryczne sprzęglo z MK2 nie wytrzyma.
a teraz mam moment bardziej do góry przeniesiony ale i tak z pompą 11 mm sobie nie bardzo to sprzęgło radzi.
nie wiem jak z dociskiem ale sama tarcza to będzie koszt około 130zł
nie wiem dokładnie bo ceny się zmieniaą u nas jak w karuzeli
ale srzęgło mogę polecić z czystym sumieniem
P.S. zapytam dzisiaj u kolegi bo jak będę jechał na uczelnię to mam po drodze także powiem Ci jak tylko założę.
Jaką masz pompę 9 czy mże 10mm?
jak ja sprzęgło kupowałem to był w komplecie ale sprzedawca mówi że rónie jest w zależności od firmypiori pisze:I czy trzeba do tego jeszcze dokupić ten talerz wyciskowy? Bo chyba nie ma w komplecie? Czy tego raczej się nie zmienia?
jak nie będzie to jeśli masz w dobrym stanie to załórz to co masz.
nie zamieniaj dekielków bo wtedy musisz jeszcze wyregulować naciąg wstępny, tylko skróć tłoczekpiori pisze:Timing, tzn. najlepiej zmienić ten dekielek na głębszy czy polecasz inny sposób?
przy takim ciśnieniu nie odczuwasz spadku mocy w gónych obrotach?
Na co dzień nie zapuszczam się obrotomierzem w takie zakresy aby jakoś mocno mi to doskwierało, ale jak czasem pociągnę wyżej to faktycznie silnik traci trochę oddech. Wiem że zaraz będziesz namawiał mnie do zmiany na większe turbo, ale moje jest w super stanie, z zewnątrz idealnie suche i dość szybko się wkręca z niskich obrotów, szkoda mi go ściągać.przy takim ciśnieniu nie odczuwasz spadku mocy w gónych obrotach?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości