Strona 2 z 2

Re: TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: ndz gru 20, 2015 13:31
autor: Kubek1
Ale to nie będzie powód szarpania, chodzenia na dwóch cylindrach, nie?
Skoro kat wtrysku na zimnym jest opóźniony a na ciepłym ok, to jak przestawie kolo, to na ciepłym tez się chyba przestawi? I nie będzie jak powinno?

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: ndz gru 20, 2015 15:44
autor: bzdzioch1
Doreguluj kąt wtrysku jak radzi sztomel.. nic się na ciepłym nie przestawi będzie tak jak powinno być..

Re: TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: ndz gru 20, 2015 21:24
autor: Kubek1
Aha to ok :) we wtorek/środę się pobawie i wstawię screen z wykresem. Tylko zapytam jeszcze dla pewności, popusic kolo pompy i ruszyć je w stronę szyby?

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: ndz gru 20, 2015 21:29
autor: bzdzioch1
popuść 3 śruby na 13 klucz i wałkiem pompy (klucz 22) bardzo delikatnie rusz w stronę zderzaka..

Re: TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: czw gru 24, 2015 14:20
autor: Kubek1
Wyregulowalem kat wtrysku, oscyluje w granicach niebieskiej lini(zapomniałem zrobić screena) jest ze dwa punkty nad niebieska linią, niestety nadal główny problem nie ustaje, nadal przy szybszym starcie silnik pracuje na dwóch cylindrach, ktoś ma Jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić?

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: czw gru 24, 2015 20:16
autor: bzdzioch1
ja ,tak jak już wcześniej mówiłem twierdze, że podwiesza ci się hydraulika. Sam mam ten problem lecz staram się na zimnym nie kręcić go wysoko.

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: czw gru 24, 2015 21:34
autor: machul333
tak jak wyżej , mam to samo , jest to wina zaworu regulująceho ciśnienie oleju

Re: TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: czw gru 24, 2015 21:42
autor: Kubek1
Da się to jakoś sprawdzić, upewnić ze to na pewno to?
Zlogowac któraś grupę gdy znów zacznie pracować na dwa cylindry czy coś?
Może mieć coś do tego turbina która bije 2510mbar?
Turbo przeladowuje i przy 100-120kmh traci moc, grucha jak i zaworek przy turbinie na którym porusza się sztanga pracuje prawidłowo

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

: czw gru 31, 2015 15:33
autor: Kubek1
Odswiezam temat, aby poinformować, że Przyczyną gasniecia, chodzienia na dwa(chyba) cylindry, było turbo, a dokładniej zapieczona geometria, wyczyścilem i problem znikł. Myślę że komuś może się ta informacja Przydać :)
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam :)
Temat do zamknięcia.