1.6 TD problem z pompą wtryskową i układem paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: 1.6 TD problem z pompą wtryskową i układem paliwowym

Post autor: marcodado » ndz lut 07, 2016 19:37

Założyłem pompę z 1.9 TD do 1.6 TD. Wtryski również są z 1.9 TD, które na pompie starej jeszcze z 1.6 pracowały b.dobrze. I przyznam się szczerze, że oczekiwałem czegoś lepszego niż tego co teraz jest. Ten kto twierdził, że pompa pasuje to nie do końca mówił prawdę. Pasek rozrządu jakieś 4mm wystaje poza koło pompy wtryskowej w stronę silnika, osłona rozrządu nie pasuje z 1.6 TD, z 1.9 też bo blacha pod rozrządem ma inny kształt. Silnik bardzo mocno się grzeje, ma takie specyficzne drgawki na niskich obrotach, niezależne od kąta wyprzedzenia wtrysku oraz dawki paliwa czy prędkości jałowych obrotów. Pompa po regeneracji, wtryski sprawdziłem i są dobre. Silnik idzie ładnie, lepiej się rusza z miejsca, mniej trzepie na niskich obrotach, ma kopa, no ale pasek, osłona, temperatura robi swoje ;/ Ale przynajmniej wiem, że moja stara pompa z 1.6 jest zużyta, ma luz na wałku i lekko simer się poci. Także trzeba szukać pompy i zrobić sobie wtryski 155 bar.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

1.6 TD problem z pompą wtryskową i układem paliwowym

Post autor: Q_mac » ndz lut 07, 2016 22:02

Do pompy z 1,9 przychodzi inne kółko i rozrząd będzie OK. W osłobie trzeba wywiercić otwór na śrubę pompy i też wejdzie. Nie jeździj z paskiem wystającym 4 mm!! Chcesz zmieniać silnik ? Kolejny temat-kąt wtrysku wyregulowany?



Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: 1.6 TD problem z pompą wtryskową i układem paliwowym

Post autor: marcodado » ndz lut 07, 2016 23:54

To jakie koło tam podchodzi? Mam ori z pompy 1,9 założone i jest lipa. Spokojnie, pasek sie nie zerwie w takim zestawieniu aczkolwiek i tak to zmieniam, bo to jest niedopuszczalne. Mam drugi silnik, do którego założyłem pompę prawdopodobnie dobrą. Więc jutro po szkole przełożę. Regulacja kąta nie poprawia nic. Aaa, dodam że boost pin jest z 1.6 :d Ale to już nie ma znczenia, nie kręcą mnie otwory w osłonach i zle osadzenie paska. Zakładam ori pompę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości