Strona 2 z 2

Problem z rozruchem, dymienie, czuć ropą 1.9 ALH [Film]

: ndz paź 25, 2015 13:56
autor: italiano_83
nesill pisze:- dalej telepie przy rozruchu,
Pewnie rozrusznik już słaby, a jeśli wątpisz, to zrób loga 001 na rozruszniku z rana przy odłączonym zasilaniu na zwór n109 na pompie, tak aby silnik nie odpalił, albo podłącz akumulator do podładowania i po godzinie odpoczynku po ładowaniu odpal auto idę o zakład, że nie zatrzęsie budą.
Jest jeszcze jeden sposób polega na przesterowaniu kąta wtrysku do 80+ jednostek i wtedy też będzie palił z pół obrotu - błędu regulacji dynamicznego kąta wtrysku wywalać nie będzie, ale ... silnik stanie się głośny i stracisz trochę "mocy" z dołu.

Problem z rozruchem, dymienie, czuć ropą 1.9 ALH [Film]

: pn paź 26, 2015 00:42
autor: nesill
W środę prowadzę do mechanika samochód żeby go ogarnął, od razu niech zobaczy ten rozrusznik, dodam że akumulator też nie grzeszy wytrzymałością, zobaczę co powie mechanik bo powoli zastanawiam się czy ładować pieniądze w tego golfa, czy też zmienić samochód na coś nowszego, wygodniejszego, większego może w benzynie, bo na przestrzeni ostatnich miesięcy zmieniła mi się trochę sytuacja życiowa i zawodowa i diesel do mniejszego miasta średnio zdaje mi egzamin na odcinkach 1-3km. + 2 razy w tygodniu 100km...

Problem z rozruchem, dymienie, czuć ropą 1.9 ALH [Film]

: wt paź 27, 2015 17:59
autor: oskar990
italiano_83 Mam pytanie. również posiadam ALH. Po wrzuceniu wtrsysków od 110 kąt wynosił ok 120. Silnik odpalał normalnie i spalanie również było na normalnym poziomie. Zmiana kąta na ok 60 nie zmieniła pracy silnika, odpala podobnie za to więcej pali. Auto na obu ustawieniach jedzie tak samo z tym, że jest problem z mocą. Pomiar hamowni pokazał ok 95 KM i 185nm. I właśnie tak dumam, że patrząc na to co pisałeś odnośnie kąta i zmiany pracy silnika może być coś "uwalone" w pompie. Możliwe..? Dodam, że VAG nie wykazał nic niepokojącego.

Problem z rozruchem, dymienie, czuć ropą 1.9 ALH [Film]

: wt paź 27, 2015 19:16
autor: italiano_83
oskar990 pisze:italiano_83 Mam pytanie. również posiadam ALH. Po wrzuceniu wtrsysków od 110 kąt wynosił ok 120.
Musiał wynosić tyle samo wcześniej, taka zmiana musi być wywołana mechanicznie ruchem na kole pompy, po zmianie wtrysków w alh może dygnąć o dwie trzy jednostki czy 5, ale nie więcej.
oskar990 pisze: Pomiar hamowni pokazał ok 95 KM i 185nm.
Na wtryskach od 110 ? Tyle pluje zdrowa seria na ALH...
Może już pompa słaba.. to trzeba diagnozować.

Problem z rozruchem, dymienie, czuć ropą 1.9 ALH [Film]

: wt paź 27, 2015 19:26
autor: oskar990
No właśnie słabo wyszły te kreski. I tak wnioskuje, że jeśli zmiana kąta praktycznie nie ma wpływu na zachowanie się silnika oprócz spalania to wina pompy. No nic, na dniach będzie podmianka pompy więc wszystko się okaże.