Pęknięty zawór EGR ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9271
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Pęknięty zawór EGR ??

Post autor: wesol » pt lis 13, 2015 22:13

EGr nei ma powiazania z odmą. ODMa to odpowietrzenie skrzyni korbowej zazwyczaj przez pokrywe zaworową. Odpwietrzenie to odbywa sie przez polaczenie praktycznie bezposrednie z pokrywy zaworowej do dudy dolotowej tu za przpelywką a przed turbo. Dlateog tez turbo jakby zaciaga troszke tych oparów olejowych z silnika i jak sie kuknie w rury za turbo , do IC itd to tam troszke tej oliwy zawsze jest nawet jak turbo nie puszcza oleju samo z siebie czyli nie jest na wymarciu. Najlepiej odme to zostaw a jedynei co to mzoesz sobie wstawic OCT i tyle. Zdnych wezy pod silnik itp sprawy. To niezbyt dobre rozwiazanie.

EGR to tak wykastruj a klape to lepiej zostawiac . ja tam wole jak ladnie gasi sie silnik no i zawsze to zabezpeiczenie przed rozkreceniem sie na obroty jakby cos zawiodlo. Slyszalem o paru przypadkach jak to domorosli mechanicy wyciagneli pompki i nie zalozyli podkladek miedzianych i po zalozeniu pompek w glowicy po odpaleniu nie szlo zgasic silnika a ten trzymal obroty.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości