Strona 2 z 2

Czy wymieniać turbo

: czw maja 28, 2015 23:12
autor: ProfiTurbo.pl
Polecam zapoznać się z tematem viewtopic.php?f=35&t=563633" onclick="window.open(this.href);return false;. Jeżeli cięgno aktuatora nie ma możliwości ruchu, możesz być praktycznie pewien, że mechanizm zmiennej geometrii jest zapieczony/zatarty. Dosyć popularna usterka w turbosprężarkach VNT, ale z drugiej strony stosunkowo łatwo i niedrogo można ją wyeliminować. Poczytaj w/w temat, to kawał dobrego tekstu ;)

Gdbyby jednak podczas czyszczenia okazało się, że rdzeń turbiny wykazuje luzy osiowe/poprzeczne, bądź też wirnik lub koło kompresji są uszkodzone, warto wówczas rozważyć wymianę całego CHRA na nowe, wtedy przynajmniej z samą turbosprężarką masz spokój.

Ostateczność to zakup oryginalnej turbosprężarki Garrett`a, ale z serii Garrett Original Reman, czyli po fabrycznej regeneracji producenta. Poniżej 2000,00 zł brutto przy wymianie starej śmiało się zmieścisz.

Czy wymieniać turbo

: ndz maja 31, 2015 20:29
autor: be-ja
Dzięki za rady, turbem nie mam czasu się zając, więc jeżdżę z przeładowaniem przynajmniej ma szwunk. Wkręcam na drugim i trzecim biegu do 3400obr i jest ok, na czwórce i piątce nie mam szansy wykręcić po mieście 3000tyś wiec nie wchodzi w tryb awaryjny.

Pzd be-ja

Czy wymieniać turbo

: ndz maja 31, 2015 21:17
autor: maks149
Pamiętaj tylko że im dłużej tak będziesz jeździł tym bardziej turbo nie będzie się nadawać do czyszczenia a do regeneracji/wymiany :pub: