Czy wymieniać turbo
: czw maja 28, 2015 23:12
Polecam zapoznać się z tematem viewtopic.php?f=35&t=563633" onclick="window.open(this.href);return false;. Jeżeli cięgno aktuatora nie ma możliwości ruchu, możesz być praktycznie pewien, że mechanizm zmiennej geometrii jest zapieczony/zatarty. Dosyć popularna usterka w turbosprężarkach VNT, ale z drugiej strony stosunkowo łatwo i niedrogo można ją wyeliminować. Poczytaj w/w temat, to kawał dobrego tekstu
Gdbyby jednak podczas czyszczenia okazało się, że rdzeń turbiny wykazuje luzy osiowe/poprzeczne, bądź też wirnik lub koło kompresji są uszkodzone, warto wówczas rozważyć wymianę całego CHRA na nowe, wtedy przynajmniej z samą turbosprężarką masz spokój.
Ostateczność to zakup oryginalnej turbosprężarki Garrett`a, ale z serii Garrett Original Reman, czyli po fabrycznej regeneracji producenta. Poniżej 2000,00 zł brutto przy wymianie starej śmiało się zmieścisz.
Gdbyby jednak podczas czyszczenia okazało się, że rdzeń turbiny wykazuje luzy osiowe/poprzeczne, bądź też wirnik lub koło kompresji są uszkodzone, warto wówczas rozważyć wymianę całego CHRA na nowe, wtedy przynajmniej z samą turbosprężarką masz spokój.
Ostateczność to zakup oryginalnej turbosprężarki Garrett`a, ale z serii Garrett Original Reman, czyli po fabrycznej regeneracji producenta. Poniżej 2000,00 zł brutto przy wymianie starej śmiało się zmieścisz.