Strona 2 z 4

: czw sie 03, 2006 15:32
autor: vw_vandal
tomogolf2, nie mam obrotomieża w swoim 1V ale tak myśle że wielo krotnie 4 tyś. przekraczam. Żony JR bujam do 4700 obr. i zmieniam bieg to jest frajda !!

: czw sie 03, 2006 22:52
autor: wojtaz83
panowie a jak zwiekszyc dawke paliwa w 1.9 TD bo niemam pojecia:(

: pt sie 04, 2006 01:00
autor: tomogolf2
wojtaz83, z tego co wiem, to tak samo jak w moim, tylko nie przedobrzyj bo tłoki ci odlecą :)

: pt sie 04, 2006 12:27
autor: wojtaz83
no dobra tak jak w twoim ale jak, czym, jaką srubką oto mi chodzi moze jakaś fotka plisss

: pt sie 04, 2006 15:51
autor: vw_vandal
wojtaz83, mam tylko takie zdjęcie:
Obrazek

: pt sie 04, 2006 20:27
autor: wojtaz83
dziex :) teraz pytanie w ktora strone krecic aby zwiekszyc dawke zgodnie z ruchem wskazowek zegara czy odwrotna pozdro

: pt sie 04, 2006 22:00
autor: tomogolf2
odkręcasz kontre na początek a potem srubke srubokretem wkrecasz bedziesz słyszał ze zaczyna szybciej pracować.aby ustawic mu normalne obroty za pompa masz taka pionowa srubke jakby na sprezynce to ja powoli wykrecaj az uzyskasz odpowiednie obroty. pozdro :)

: ndz sie 06, 2006 17:28
autor: wojtaz83
wielkie dzieki poki co niebede motal do czasu az sprawie sobie wskaznik doladowania turbiny pozdro :)

: ndz sie 06, 2006 18:38
autor: Grzesiekk1982
wielkie dzieki poki co niebede motal do czasu az sprawie sobie wskaznik doladowania turbiny pozdro
Kolego jak pomogli daj im po plusiku :bigok: taka ikonka w jednym rzedzie z profil, PW, email itp.

: czw wrz 07, 2006 22:21
autor: wojtaz83
moze mi ktos powiedziec o ile zwiekszacie dawke paliwa ( do ilu obrotow podskakuje silnik ) aha i jeszcze jedno o ile przekrecacie srubke od dawki poniewaz ja to robilem dzisiaj pierwszy raz i powiem tyle ze zrobilem ta srubka prawie 1 obrot a obroty wzrosly o 100rpm druga sprawa jak mozna inaczej zmniejszc te obroty inna srubka niz ta co jest za pompa ze sprezynka bo wykrecam ja do konca a obroty mi spadaja tylko o jakies 90rpm moze jakies zdjecie :) plisss!!!!

: pt wrz 08, 2006 07:09
autor: pasiak
Grzesiekk1982 pisze:Kolego jak pomogli daj im po plusiku taka ikonka w jednym rzedzie z profil, PW, email itp.
pod warunkiem że jesteś autorem tematu ;p
wojtaz83 pisze:moze mi ktos powiedziec o ile zwiekszacie dawke paliwa
o tyle ile podpowiada ci zdrowy rozsądek i stan silnika
wojtaz83 pisze:druga sprawa jak mozna inaczej zmniejszc te obroty inna srubka niz ta co jest za pompa ze sprezynka bo wykrecam ja do konca a obroty mi spadaja tylko o jakies 90rpm moze jakies zdjecie plisss!!!!
zamieszczanie fotek mi nie idzie ale w pobliżu tej śrubki ze sprężynką masz leżącą poziomo śrube o którą opiera się łapka sterowania gazu kontre odkręcasz i tam (wydatek resztowy pompy się to nazywa) ustawić należy około 800-850obrotów a reszte dociąga się śrubką ze sprężynką po wcześniejszym zluzowaniu (przestawiacz kąta zimnego rozruchu) :P powodzenia

: sob wrz 09, 2006 12:25
autor: wojtaz83
a nie da sie zmniejszyc obrotow jedna z tych srubek pinowych krotkich co sa obok tej ze sprezynka poniewaz jedna jest od minimalnej predkosci biegu jalowego a ta o ktorej ty mowisz jest od wydatku szczatkowego a i inna sprawa jak odkrecam ta ze sprezynka to w pewnym momencie juz obroty nie spadaja a zaczyna wychodzic mi dzwignia od "ssania" oco chodzi??

: sob wrz 09, 2006 16:09
autor: Przemo86
ja sie podlacze pod pytanie, wiem, ze juz bylo ale znalezc nie umie, ktora srubka zwiekszyc/zmiejszyc dawke paliwa, w moim przypadku zmniejszyc...

silnik 1.6 diesel ozn. JP (ale pewnie to wiecie :P :bigok: )

: sob wrz 09, 2006 16:12
autor: vw_vandal
PGrzemek, tak samo jak w TD fota u góry.