Co sie stanie przy zbyt duzej dawce paliwa?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 03, 2006 15:32

tomogolf2, nie mam obrotomieża w swoim 1V ale tak myśle że wielo krotnie 4 tyś. przekraczam. Żony JR bujam do 4700 obr. i zmieniam bieg to jest frajda !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » czw sie 03, 2006 22:52

panowie a jak zwiekszyc dawke paliwa w 1.9 TD bo niemam pojecia:(



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt sie 04, 2006 01:00

wojtaz83, z tego co wiem, to tak samo jak w moim, tylko nie przedobrzyj bo tłoki ci odlecą :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » pt sie 04, 2006 12:27

no dobra tak jak w twoim ale jak, czym, jaką srubką oto mi chodzi moze jakaś fotka plisss



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt sie 04, 2006 15:51

wojtaz83, mam tylko takie zdjęcie:
Obrazek


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » pt sie 04, 2006 20:27

dziex :) teraz pytanie w ktora strone krecic aby zwiekszyc dawke zgodnie z ruchem wskazowek zegara czy odwrotna pozdro



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt sie 04, 2006 22:00

odkręcasz kontre na początek a potem srubke srubokretem wkrecasz bedziesz słyszał ze zaczyna szybciej pracować.aby ustawic mu normalne obroty za pompa masz taka pionowa srubke jakby na sprezynce to ja powoli wykrecaj az uzyskasz odpowiednie obroty. pozdro :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » ndz sie 06, 2006 17:28

wielkie dzieki poki co niebede motal do czasu az sprawie sobie wskaznik doladowania turbiny pozdro :)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz sie 06, 2006 18:38

wielkie dzieki poki co niebede motal do czasu az sprawie sobie wskaznik doladowania turbiny pozdro
Kolego jak pomogli daj im po plusiku :bigok: taka ikonka w jednym rzedzie z profil, PW, email itp.



Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » czw wrz 07, 2006 22:21

moze mi ktos powiedziec o ile zwiekszacie dawke paliwa ( do ilu obrotow podskakuje silnik ) aha i jeszcze jedno o ile przekrecacie srubke od dawki poniewaz ja to robilem dzisiaj pierwszy raz i powiem tyle ze zrobilem ta srubka prawie 1 obrot a obroty wzrosly o 100rpm druga sprawa jak mozna inaczej zmniejszc te obroty inna srubka niz ta co jest za pompa ze sprezynka bo wykrecam ja do konca a obroty mi spadaja tylko o jakies 90rpm moze jakies zdjecie :) plisss!!!!



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » pt wrz 08, 2006 07:09

Grzesiekk1982 pisze:Kolego jak pomogli daj im po plusiku taka ikonka w jednym rzedzie z profil, PW, email itp.
pod warunkiem że jesteś autorem tematu ;p
wojtaz83 pisze:moze mi ktos powiedziec o ile zwiekszacie dawke paliwa
o tyle ile podpowiada ci zdrowy rozsądek i stan silnika
wojtaz83 pisze:druga sprawa jak mozna inaczej zmniejszc te obroty inna srubka niz ta co jest za pompa ze sprezynka bo wykrecam ja do konca a obroty mi spadaja tylko o jakies 90rpm moze jakies zdjecie plisss!!!!
zamieszczanie fotek mi nie idzie ale w pobliżu tej śrubki ze sprężynką masz leżącą poziomo śrube o którą opiera się łapka sterowania gazu kontre odkręcasz i tam (wydatek resztowy pompy się to nazywa) ustawić należy około 800-850obrotów a reszte dociąga się śrubką ze sprężynką po wcześniejszym zluzowaniu (przestawiacz kąta zimnego rozruchu) :P powodzenia


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » sob wrz 09, 2006 12:25

a nie da sie zmniejszyc obrotow jedna z tych srubek pinowych krotkich co sa obok tej ze sprezynka poniewaz jedna jest od minimalnej predkosci biegu jalowego a ta o ktorej ty mowisz jest od wydatku szczatkowego a i inna sprawa jak odkrecam ta ze sprezynka to w pewnym momencie juz obroty nie spadaja a zaczyna wychodzic mi dzwignia od "ssania" oco chodzi??



Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » sob wrz 09, 2006 16:09

ja sie podlacze pod pytanie, wiem, ze juz bylo ale znalezc nie umie, ktora srubka zwiekszyc/zmiejszyc dawke paliwa, w moim przypadku zmniejszyc...

silnik 1.6 diesel ozn. JP (ale pewnie to wiecie :P :bigok: )


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 09, 2006 16:12

PGrzemek, tak samo jak w TD fota u góry.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości