Strona 2 z 2

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

: pn kwie 06, 2015 12:24
autor: Haki
mamarco,
I to tyle wie ktos co go boli?
tak ,,, wklep każdy błąd w GOOGLA a dostaniesz odpowiedzi co i z czym się je ...

w 90% będziesz miał odnośniki do forum z odpowiedziami jak sobie poradzić

PS ... sprawdź PW :bajer:

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

: pn kwie 06, 2015 22:14
autor: darwaz
Wykasuj błędy, przejedź się kawałek i znowu zobacz.

00550 - to chyba jasne, początek wtrysku poza zakresem. To może być efekt przeskoczenia rozrządu, złej regulacji.
00575 - ciśnienie doładowania poza zakresem. Zazwyczaj chodzi o przeładowanie. Jeśli różnica doładowania względem teoretycznego przekroczy 300mbar w górę to ecu notuje taki błąd i wchodzi w tryb awaryjny.
00513 - g28 czujnik obrotów silnika sygnał nie jest stały. chyba w tym silniku wchodzi w blok od przodu i czyta obroty z wycięcia na jednej z przeciwwag wału. Jeśli jest niesprawny to ECU zastępczo pobiera sobie sygnał obrotów z czujnika wzniosu iglicy na wtrysku i silnik pracuje normalnie.
01268 - nastawnik pompy, zadana pozycja nie zgadza się z odczytaną. Czyszczenie powinno pomóc.
00527 - brak odczytu temperatury powietrza doładowania. Czujnik jest blisko wejścia kolektora dolotowego.

Wykasuj te błędy, te które wrócą po przejechaniu się wyeliminuj. Sprawdź rozrząd, wymień na nowy jak będzie trzeba, ustaw początek wtrysku, wymień czujnik obrotów i temperatury a potem wyczyść i ustaw nastawnik. przy okazji sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza.

Re: ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

: wt kwie 07, 2015 18:32
autor: mamarco
darwaz pisze:Wykasuj błędy, przejedź się kawałek i znowu zobacz.

00550 - to chyba jasne, początek wtrysku poza zakresem. To może być efekt przeskoczenia rozrządu, złej regulacji.
00575 - ciśnienie doładowania poza zakresem. Zazwyczaj chodzi o przeładowanie. Jeśli różnica doładowania względem teoretycznego przekroczy 300mbar w górę to ecu notuje taki błąd i wchodzi w tryb awaryjny.
00513 - g28 czujnik obrotów silnika sygnał nie jest stały. chyba w tym silniku wchodzi w blok od przodu i czyta obroty z wycięcia na jednej z przeciwwag wału. Jeśli jest niesprawny to ECU zastępczo pobiera sobie sygnał obrotów z czujnika wzniosu iglicy na wtrysku i silnik pracuje normalnie.
01268 - nastawnik pompy, zadana pozycja nie zgadza się z odczytaną. Czyszczenie powinno pomóc.
00527 - brak odczytu temperatury powietrza doładowania. Czujnik jest blisko wejścia kolektora dolotowego.

Wykasuj te błędy, te które wrócą po przejechaniu się wyeliminuj. Sprawdź rozrząd, wymień na nowy jak będzie trzeba, ustaw początek wtrysku, wymień czujnik obrotów i temperatury a potem wyczyść i ustaw nastawnik. przy okazji sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza.
Dzieki wielkie za szcegolowy opis.

A wiec tak maly update.Po wykasowaniu bledow auto ma tylko 2 bledy i pracuje normalnie wiec nie wiem co to moglo byc???
teraz mam tylko czujnik temperatury powietrza
i czujnik temperatury wody
Wie ktos gdzie znajduje sie ten czujnik temp powietrza??

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

: wt kwie 07, 2015 20:27
autor: Haki
00527 - brak odczytu temperatury powietrza doładowania. Czujnik jest blisko wejścia kolektora dolotowego.

Google