szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
dobra panowie, miałem chwilę czasu, to wziąłem klucze w ręce, ustawiłem koło zamachowe na kreskę, rozrząd był możliwy do idealnego zablokowania, a otwór w kole pompy idealnie pokrywał się z tym do blokowania. Więc co to może być? Co jeszcze może oznaczać wartość kąta wtrysku 255? uszkodzony N108? jak można sprawdzić jego działanie? pomocy, auto potrzebne na za tydzień a tu pół silnika rozebrane. Dodam że głośno klekocze i tak jakby mu ciężko gdy pracuje, możliwe że pompa została źle zregenerowana i uszkodzona?
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
zobacz jaką temp.paliwa pokazuje vag tak samo i cieczy ,ponieważ wtedy też sa problemy...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
no i dzisiaj rozgrzałem silnik do tych 80*C i nowy screen z VAGA, dodam że wyczyściłem kolektor ssący i kanały w głowicy i trochę lepiej idzie do tych 2tys obrotów ale poniżej tysiąca totalna porażka, test n108 - brak jakiejkolwiek różnicy w pracy silnika, klepie jak klepał, czasami nierówno, błąd od kąta wtrysku wciąż się pojawia, szukać pompy?
Edit:
jeszcze dodam że po odpaleniu przez jakieś 5 sekund auto nie reaguje na pedał gazu
Edit:
jeszcze dodam że po odpaleniu przez jakieś 5 sekund auto nie reaguje na pedał gazu
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
a sprawdzałeś temp paliwa,płynu ,powietrze,na zimnym?
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
no nie, ale najpierw chce i tak rozwiązać problem z tym kątem, próbować ustawiać, przesuwając pompą czy już lepiej kupić jakąś sprawną i na cacy ustawić wszystko?
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
przecież pisze że problem może być w czujniku paliwa,dlatego taki kąt...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
okej okej, gdzie się włącza pokazanie wartości temp. paliwa w vagu? bez spin, dopiero zaczynam
dodam że przy butowaniu nic, w ogole nie kopci, tylko podmuch spalin, minimalnie widocznych.
i jeszcze zapisany mam log z dzisiaj i całość wartości bloku 000 wyglądała tak gdy na desce było ponad 70*C a minimalnie mniej niż 80:
041,255,000,034,118,116,066,169,105,097
dodam że przy butowaniu nic, w ogole nie kopci, tylko podmuch spalin, minimalnie widocznych.
i jeszcze zapisany mam log z dzisiaj i całość wartości bloku 000 wyglądała tak gdy na desce było ponad 70*C a minimalnie mniej niż 80:
041,255,000,034,118,116,066,169,105,097
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
grupa 007
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
dobra, screeny z vaga po odpaleniu gdy był kompletnym mułem i ciężko mu było:
tutaj z kanałem od doładowania turbo na zimnym również:
a tutaj wszystko już na ciepłym, zrobiłem wszystko co możliwe i czekam na Waszą diagnozę koledzy
dodam jeszcze że patrzyłem na wartość kąta wtrysku przy odpalaniu - troszkę mu cięzko było, to z 000 poszło na 228 i po chwili 255.
i trzęsie w środku auta tak dziwnie, nie wiem jak to opisać, drgania takie,
no i wciąż mułowaty dopóki turbo się nie załączy, ale bywało gorzej przed czyszczeniem.
tutaj z kanałem od doładowania turbo na zimnym również:
a tutaj wszystko już na ciepłym, zrobiłem wszystko co możliwe i czekam na Waszą diagnozę koledzy
dodam jeszcze że patrzyłem na wartość kąta wtrysku przy odpalaniu - troszkę mu cięzko było, to z 000 poszło na 228 i po chwili 255.
i trzęsie w środku auta tak dziwnie, nie wiem jak to opisać, drgania takie,
no i wciąż mułowaty dopóki turbo się nie załączy, ale bywało gorzej przed czyszczeniem.
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
Najlepiej przydałyby się logi ale dynamiczne. Najpierw zacznij od poruszania tą pompą, może uda się zejść do wymaganej wartości kąta. Poza tym musisz zwiększyc dawke poliwa bo masz dużo za małą (puknąć w nastawnik). Masz dawke 7 mg. Zejdz do 3mg
1Z + 0.216 + 16bit + chip + EGR out + wolna odma + KAT out
E46 330D M57
E46 330D M57
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
a zapomniałem dodać że nastawnik tzn impulsator odłączony jest od skrzyni biegów bo szarpanie jest nie do wytrzymania już od 1.5 tys obrotów, popróbuję pokręcic pompą bo jak popatrzyłem to jest ona maksymalnie w stronę silnika.
Czekam jeszcze na opinie bioly05011, na temat tych wartości i co szwankuje.
Czekam jeszcze na opinie bioly05011, na temat tych wartości i co szwankuje.
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
kąt wtrysku jest w kosmosie albo coś z rozrządem po knocone
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
Korekcje na cylindrach też nie za ciekawe.
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
zobaczyłem wszystkie logi i .... coś z rorządem nei halo kanał 004 aż taka korekcja albo zawór w pompie ten górny stanął bo ciśnienie kosmiczne daje...
korekcje na wtryskach tez kosmos jak by lały w nie bo głosy
korekcje na wtryskach tez kosmos jak by lały w nie bo głosy
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości