Strona 2 z 2

glowica t4

: wt lut 10, 2015 23:01
autor: indigo1975
Ja chce zamontowac ten napinacz co ma te znaki ze gdy najda sie na siebie to jest dobrze naciagniety pasek bo w tych starszych trzeba bylo sprawdzac naciag jakims specjalnym przyrzadem.Chodzi tylko o to czy w glowicach sa takie same srednice otworow tzn m10 czy byly tez m8 bo w tej z t4 jest otwor m10 a w mojej to nie wiem bo musialbym rozebrac rozrzad a chce to zrobic dopiero jak odbiore glowice od planowania i wtedy zdejme stara i zamontuje te od t4 .Boje sie tylko problemow z ta sruba bo nie wiem czy ta z mojej glowicy bedzie pasowac w otwor z t4

glowica t4

: śr lut 11, 2015 22:17
autor: arka10
Zastosuj " Helikol ".

Re: glowica t4

: śr lut 11, 2015 22:22
autor: JABcok20
arka10 pisze:Zastosuj " Helikol ".
Mądry ten HELIKOL :popcorn:

glowica t4

: pn lut 16, 2015 23:34
autor: indigo1975
Wiec tak;glowica ta co jest na aucie ma rowniez po jednej sprezynie na zawor i brak dolnych talerzykow, sruba napinacza pasuje bo ma przejscie z m10 na m8 golf jest z 95 roku przebieg nie znany , na cylindrach zero progow widac slady honowania :grin: jutro wszystko skladam.Niewiem tylko od czego sa wypalenia w glowicy miedzy zaworami i pekniecia -zly kąt wtrysku?za duza dawka? mam pompe na 9mm tlokorozdzielaczu.

glowica t4

: wt lut 17, 2015 08:12
autor: Michał_1977
indigo1975 pisze:jutro wszystko skladam
Planowałeś powierzchnię?
indigo1975 pisze:Niewiem tylko od czego sa wypalenia w glowicy miedzy zaworami i pekniecia
Jeśli nie przekraczają 0,5 mm szerokości,to są dopuszczalne,nawet mądra książka tak mówi. To jest norma w tych głowicach :bajer:

glowica t4

: wt lut 17, 2015 23:55
autor: indigo1975
Nie glowicy nie planowalem,auto pali na strzala,chodzi rowno tylko slychac ktorys popychacz hydrauliczny tak cichutko dzwoni metalicznie.Wlozylem je ze swojej glowicy bo maja ze 2 lata,bede musial je wymienic.A czy te wytrzymaja pare dni bo musze jechac samochodem ?

glowica t4

: śr lut 18, 2015 09:55
autor: Michał_1977
indigo1975 pisze:Nie glowicy nie planowalem
Błąd kardynalny. To jest silnik wysokoprężny i uszczelka jest metalowa,która jest wrażliwa na wszelkie nierówności. Nie chcę być złym Jonaszem,ale żebyś zaraz nie musiał znów zdzierać głowicy...
indigo1975 pisze:A czy te wytrzymaja pare dni bo musze jechac samochodem ?
Wytrzymają.

glowica t4

: śr lut 18, 2015 23:13
autor: indigo1975
Zrobilem dzis 200km i popychacze ucichly ze wcale tego dzwieku nie slychac,silnik odpala super wydaje mi sie ze ciut wiecej pali ale to jeszcze sprawdze z czasem,byc moze przez to ze zalozylem koncowki wtryskow MONARK bo wczesniej mialem BOSCHA ale jakby co to zamienie bo obydwa zestawy maja podobny przebieg tak okolo pół roku.Glowice chcialem planowac ale nikt sie nie chcial podjac w mojej okolicy bo wszyscy mowili ze tam sa te komory wirowe i trzeba by je szlifowac bo sa twardsze.Sprawdzil mi powierzchnie glowicy jeden znajomy mechanik i mowil ze jest ok tak ze zobaczymy co bedzie,stara uszczelka byla metalowa i mysle ze to dobrze bo jak ja zdjalem to blok byl czysciutki bez syfu a nie jak po tych zwyklych uszczelkach. Mam takie pytanie-mam tlokorozdzielacz w zapasie taki co wynika z numeru pompy ze jest 12mm a jak go mierze to wychodzi ze 10mm o co z tym chodzi? Ze ma srednice 10mm a otworki wieksze i robi za 12mm?