Strona 2 z 2

: pt lip 28, 2006 20:57
autor: dziechu
vw_vandal pisze:Chłopaki macie auta po 1991 roku i kata musicie mieć
Sa zwykle tlumiki o wygladzie katalizatora - ja taki sobie wstawilem - auto cichsze i mniej zamulone a na przegladzie nic nie zauwaza. Koszt tlumik + robota - 110 zl.

: pn lip 31, 2006 15:58
autor: vw_vandal
damian24, ja mam takiego diagnostę jak mu nie dasz niebieskiego to wszystkiego się czepia. Nawet że auto zakurzone ;)
dziechu, ale tu właśnie chodzi o wstawienie zwykłej rurki żadnych tłumików.

: pn lip 31, 2006 19:50
autor: cruc
Gdzieś na forum czytałem,że lepiej naciąć kata w kształcie litery C opróżnić go zespawać.

: wt sie 01, 2006 16:24
autor: vw_vandal
cruc, i tak też robią ;)

: śr sie 02, 2006 16:51
autor: pasiak
brak mi kata :P siedzi kwasiak rękodzieło i dowodzik podbity :bigok: a kata mieć nie musze bo w dowodzie takie coś nie istnieje kolegi z pracy vectra DI nie przeszła bo zamiast kata siedziała taka rura jak u mnie (kacik wpisany był :mrgreen: )

: pt mar 30, 2007 23:10
autor: smoked
Usunalem KATa (nie mam w dowodzie :bigok: ) ale szczerze nie odczulem niczego cudownego -ciagle muli. Dodatkowo mech przyspieszyl zaplon do LPG.

Czy te dwa czynniki (usuniecie KATa i przysp. zapl.) mogly sie wzajemnie zniesc w wyniku (nie ma roznicy)?

: pt mar 30, 2007 23:15
autor: dziechu
smoked pisze:Usunalem KATa (nie mam w dowodzie :bigok: ) ale szczerze nie odczulem niczego cudownego -ciagle muli. Dodatkowo mech przyspieszyl zaplon do LPG.

Czy te dwa czynniki (usuniecie KATa i przysp. zapl.) mogly sie wzajemnie zniesc w wyniku (nie ma roznicy)?
To pytanie raczej nie w 'diesel' powinno sie znalezc;)

[ Dodano: 30 Mar 2007 23:16 ]
No chyba ze masz TDI na LPG ;)

: sob mar 31, 2007 09:41
autor: cowboy
a u mnie odciał rure za Katem - wydłubał zawartośc i zaspawał z porotem :)

tylko mało cos tych wnętrzności bo 0,4 KG.... ???

może Panu "upadło" troche w kanale ? :P

nieważne - auto sie troszke odmuliło :)

: sob cze 02, 2007 18:39
autor: powertrain
też mam taki plan a w miejsce wstawić jakąś łuskową strumienice ale jeszcze nie wiem czy to ma sens bo może się szybko zapchć

: sob cze 02, 2007 19:01
autor: mikan
ja wycialem kata odrazu po kupnie,specjalneh roznicy nie ma , a katalizatory skopuja za 150-200zl kolesie z anonsow, wszedzie sie oglaszaja,a tymi przegladami to sie chyba na wyrost martiwcie ... zasady sa chyba jasne

: ndz cze 03, 2007 00:30
autor: collo
a jak sprawa ma sie z sonda lambda? gdzie ona jest w silniku 1Z

: ndz cze 03, 2007 09:48
autor: motonita2002
collo pisze:a jak sprawa ma sie z sonda lambda? gdzie ona jest w silniku 1Z
W tym silniku nie ma sondy lambda,bo jest ona tu zbyteczna poza tym diesel ma katalizator oksydacyjny, czyli utleniający, działa on na troszkę innej zasadzie niż zwykły katalizator w benzynie.

: ndz cze 03, 2007 11:04
autor: collo
czyli spokojnie mozna wywalac kata, nic sie nie stanie. dzieki

: ndz cze 10, 2007 16:55
autor: powertrain
czecho a wstawiłeś coś zamiast niego??są takie srytne strumienice wyglądają jak kat ,tez chcem wywalic ale co bedzie na przeglądzie mój rocznik gofra 93