Strona 2 z 3

: ndz lip 23, 2006 12:59
autor: vw_vandal
luis, tanio szybko, bez gwarancji :hmm: .

: ndz lip 23, 2006 17:34
autor: Gobo90
Kurde to kupiłem tego Castrola i niewiem co z nim zrobić teraz :/ Kosztował 40 zł i sie skusiłem pomyslałem że jak Castrol to dobry a tu pupa :( :panna:

: ndz lip 23, 2006 18:02
autor: Krzylu
Krzylu, ostatnio kupiłem Castrolka ze sklepu zapłaciłem ok 150 zł za 5l i jestem zadowolony
ja za 5L GTX3 CASTROLA place 90zł i bardzo go chwale bo te w opakowania 4L to shity sa z Polski a 5L sa ze szwabow i widac roznice na niejednym aucie.
W marketach to mozesz kupic tanio zarcie reszte zostaw sklepom przeznaczonym do poszczegolnych artykulow

: ndz lip 23, 2006 18:16
autor: vw_vandal
Krzylu pisze:te w opakowania 4L
Moj kolo pracuje w rozlewni i też mi zasugerował żeby 4l nie brać. zawsze kupuje od niego ale ostatnio chlopak się pochorował i lipa.

: pn lip 24, 2006 09:26
autor: camelmk
Mi ostatnio mechanik przy okazji wymiany powiedział, żeby przypadkiem tego nie lać - mówi ze miał ostatnio poldka który jeżdził 3 wymiany na tym i zapiekło mu wszystko pod klawiaturą pokazywał mi pokrywę zaworów pokrytą od wewnątrz czymś takim jak lepik. Podobno facet nie lał zadnych ulepszaczy i tylko na tym oleju jeździł - wymiany w terminie :goof:

: pn lip 24, 2006 10:51
autor: marek29
camelmk pisze:Mi ostatnio mechanik przy okazji wymiany powiedział, żeby przypadkiem tego nie lać - mówi ze miał ostatnio poldka który jeżdził 3 wymiany na tym i zapiekło mu wszystko pod klawiaturą pokazywał mi pokrywę zaworów pokrytą od wewnątrz czymś takim jak lepik. Podobno facet nie lał zadnych ulepszaczy i tylko na tym oleju jeździł - wymiany w terminie :goof:
Ja widziałem tico,objaw identyczny jak wyżej.......
Wyglądało jak przyschnięty mazut.
Pisałem kiedyś posta na temat Castrola.....Widzę że niedowiarków jest wielu.
Castrol płacił w Krakowie za remont paru silników w ASO WV ,a jednak nadal jest reklamowany przez VW np. przy okazji wyścigów Golf TDI.
Coś tu jest nie tak.....Albo przypadkowa wtopa Castrola ,albo interes wiązany.....

: pn lip 24, 2006 15:58
autor: vw_vandal
marek29, ja tam jestem zadowolony z kastrolka ale oczywiście mam go z zagranicy :P . Widze 1V kiedy kręcisz go??

: pn lip 24, 2006 16:13
autor: De'D
eh... paliwo z Lidla, eh.. olej na boku.... eh.... :grin: heheh

widze ze sami castrolowcy.

Mobil1 superS Diesel półsyntetyk i smiga fura jak marzenie.
Poprzedni własciciel lał jakiś shitowany Lotos .. fura chodziła jak ursus c-60 :D , teraz jest git.
Olej z serwisu dla ciężarówek za"dyszke"/L , a co... trzeba jakoś kręcic..

: pn lip 24, 2006 16:50
autor: vw_vandal
double-d, chodzilo mi o to że marek29, ma 1V i zapytałem kiedy zwiększa jego osiągi, żeby zwykły diesel wiedział, gdzie jego miejsce :jezor:

: pn lip 24, 2006 16:59
autor: De'D
yyyyyy........ eheheheh y chodzi ci o kręcenie ?? :D:D zbierznosć słowna...hehe

mi chodziło o to ze mozna paliwo an boku kupic .. to i olej też mozna. u mnie to sie do kręcenia odnosiło :) :satan:

: pn lip 24, 2006 17:09
autor: vw_vandal
double-d, to żeśmy na kręcili :rotfl: :rotfl:

: pn lip 24, 2006 17:12
autor: Gobo90
Taki mały OT LOL

: pn lip 24, 2006 21:17
autor: marek29
vw_vandal pisze:double-d, chodzilo mi o to że marek29, ma 1V i zapytałem kiedy zwiększa jego osiągi, żeby zwykły diesel wiedział, gdzie jego miejsce :jezor:
Witam. Pompkę mam.Ale turbawka zacięta (1,5 bar--zawór.........)
Uszczelki pod głowicą dzięki temu już nie mam......
Nie mam kiedy z tym zrobić.
Mam nadzieję że w przyszłym miesiącu wyrobię......Inter też jest.
Pozdrawim
Przepraszam za OT.

: pn lip 24, 2006 22:19
autor: woojas25
mój 1 zetor codzi na castrolu od jakis 40 tys km przaebiegu teraz ma 290 tys wymiana robiona zawsze co 10 tys (gtd 10/40) zero problemów w zimie a stoi na polu ,i podczas wymiany uszczelki po zaworami pod deklem panuje idealna czystosc mam wielu kumpli którzy zęby zjedli na castrolach(busiarze) i mówią oni ze to jeden z najlepszych olei na swiecie