Olej Castrol ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ja za 5L GTX3 CASTROLA place 90zł i bardzo go chwale bo te w opakowania 4L to shity sa z Polski a 5L sa ze szwabow i widac roznice na niejednym aucie.Krzylu, ostatnio kupiłem Castrolka ze sklepu zapłaciłem ok 150 zł za 5l i jestem zadowolony
W marketach to mozesz kupic tanio zarcie reszte zostaw sklepom przeznaczonym do poszczegolnych artykulow
Mi ostatnio mechanik przy okazji wymiany powiedział, żeby przypadkiem tego nie lać - mówi ze miał ostatnio poldka który jeżdził 3 wymiany na tym i zapiekło mu wszystko pod klawiaturą pokazywał mi pokrywę zaworów pokrytą od wewnątrz czymś takim jak lepik. Podobno facet nie lał zadnych ulepszaczy i tylko na tym oleju jeździł - wymiany w terminie
w sumie 200 KM
Ja widziałem tico,objaw identyczny jak wyżej.......camelmk pisze:Mi ostatnio mechanik przy okazji wymiany powiedział, żeby przypadkiem tego nie lać - mówi ze miał ostatnio poldka który jeżdził 3 wymiany na tym i zapiekło mu wszystko pod klawiaturą pokazywał mi pokrywę zaworów pokrytą od wewnątrz czymś takim jak lepik. Podobno facet nie lał zadnych ulepszaczy i tylko na tym oleju jeździł - wymiany w terminie
Wyglądało jak przyschnięty mazut.
Pisałem kiedyś posta na temat Castrola.....Widzę że niedowiarków jest wielu.
Castrol płacił w Krakowie za remont paru silników w ASO WV ,a jednak nadal jest reklamowany przez VW np. przy okazji wyścigów Golf TDI.
Coś tu jest nie tak.....Albo przypadkowa wtopa Castrola ,albo interes wiązany.....
eh... paliwo z Lidla, eh.. olej na boku.... eh.... heheh
widze ze sami castrolowcy.
Mobil1 superS Diesel półsyntetyk i smiga fura jak marzenie.
Poprzedni własciciel lał jakiś shitowany Lotos .. fura chodziła jak ursus c-60 , teraz jest git.
Olej z serwisu dla ciężarówek za"dyszke"/L , a co... trzeba jakoś kręcic..
widze ze sami castrolowcy.
Mobil1 superS Diesel półsyntetyk i smiga fura jak marzenie.
Poprzedni własciciel lał jakiś shitowany Lotos .. fura chodziła jak ursus c-60 , teraz jest git.
Olej z serwisu dla ciężarówek za"dyszke"/L , a co... trzeba jakoś kręcic..
Witam. Pompkę mam.Ale turbawka zacięta (1,5 bar--zawór.........)vw_vandal pisze:double-d, chodzilo mi o to że marek29, ma 1V i zapytałem kiedy zwiększa jego osiągi, żeby zwykły diesel wiedział, gdzie jego miejsce
Uszczelki pod głowicą dzięki temu już nie mam......
Nie mam kiedy z tym zrobić.
Mam nadzieję że w przyszłym miesiącu wyrobię......Inter też jest.
Pozdrawim
Przepraszam za OT.
mój 1 zetor codzi na castrolu od jakis 40 tys km przaebiegu teraz ma 290 tys wymiana robiona zawsze co 10 tys (gtd 10/40) zero problemów w zimie a stoi na polu ,i podczas wymiany uszczelki po zaworami pod deklem panuje idealna czystosc mam wielu kumpli którzy zęby zjedli na castrolach(busiarze) i mówią oni ze to jeden z najlepszych olei na swiecie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 125 gości