Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
munior
Zgadza się ale wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji, a paliwo będzie podawane na dany cylinder w suwie wydechu zamiast sprężania. Nacięcie na wałku jest wykonane mimośrodowo żeby było wiadomo jak ustawić chyba że ktoś nie wie czy nacięcie ma być wyżej czy niżej.
Zgadza się ale wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji, a paliwo będzie podawane na dany cylinder w suwie wydechu zamiast sprężania. Nacięcie na wałku jest wykonane mimośrodowo żeby było wiadomo jak ustawić chyba że ktoś nie wie czy nacięcie ma być wyżej czy niżej.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
Jesteś pewny tego co piszesz?OsteR9019 pisze:wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji
Re: Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
A nie jest tak? ZZ przy dobrze ustawionym rozrządzie daje zamknięte zawory na pierwszym cylindrze i mijanie na trzecim, przy wałku obróconym o 180° mijanie na pierwszym a zamknięte na trzecim. Czyli paliwo podane na pierwszy zamiast zostać sprężone idzie w wydech. A czy jestem pewny? Do teraz byłem ale koniecznie jeszcze to sprawdzę na silniku obracając wałek o 180° (i żeby było jasne rozrusznikiem nie będę kręcił ).Michał_1977 pisze:Jesteś pewny tego co piszesz?OsteR9019 pisze:wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
Witam, mylisz się OsteR9019, jeśli na pierwszym masz suw sprężania, to zmianę masz na czwartym, czyli obie krzywki są w dół, anie na trzecim jak piszesz. Co do kolizji, to wałek obrócony o 180stopni nie spowoduje kolizi, tylko silnik nie zapali.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
A pokaż mi ,gdzie ja tak napisałem mowa jest o nie odpalaniu ,a nie o kolizji Doprowadzenie do kolizji ,to skrajny przypadek ,bo każdy myślacy człowiek ,grzebiacy przy rozrządzie ,zanim zacznie kręcić rozrusznikiem ,po rozpięciu i spieciu paska rozrzadu ,wie że nalezy sprawdzić czy rozrzad gra na znakach ...kto tego nie sprawdzi ,niestety sam prosi się o kłopotyOsteR9019 pisze:munior
Zgadza się ale wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
tomek08 pisze:Witam, mylisz się OsteR9019, jeśli na pierwszym masz suw sprężania, to zmianę masz na czwartym, czyli obie krzywki są w dół, anie na trzecim jak piszesz.
Jaki wstyd, oczywiście masz rację.
Mi zasadniczo chodzi o nieodpalanie z powodu złego ustawienia wałka które nie spowoduje kolizji. Wałek rozrządu trzeba ustawić wycięciem równolegle do płaszczyzny głowicy, ale można się pomylić o 180 i nadal będzie równolegle. Czyli pompa zablokowana, wał na 0, wałek rozrządu ustawiony równolegle (teoretycznie na znak) ale obrócony o 180 i silnik nie zapala.munior pisze:A pokaż mi ,gdzie ja tak napisałem mowa jest o nie odpalaniu ,a nie o kolizji Doprowadzenie do kolizji ,to skrajny przypadek ,bo każdy myślacy człowiek ,grzebiacy przy rozrządzie ,zanim zacznie kręcić rozrusznikiem ,po rozpięciu i spieciu paska rozrzadu ,wie że nalezy sprawdzić czy rozrzad gra na znakach ...kto tego nie sprawdzi ,niestety sam prosi się o kłopoty
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
Witam,
Taka mała info, gdyby ktoś chciał mieć inaczej wałek.
Pozdrawiam.
Można jeszcze przestawić później pompę o 180 i silnik zapali.OsteR9019 pisze:Mi zasadniczo chodzi o nieodpalanie z powodu złego ustawienia wałka które nie spowoduje kolizji. Wałek rozrządu trzeba ustawić wycięciem równolegle do płaszczyzny głowicy, ale można się pomylić o 180 i nadal będzie równolegle. Czyli pompa zablokowana, wał na 0, wałek rozrządu ustawiony równolegle (teoretycznie na znak) ale obrócony o 180 i silnik nie zapala.
Taka mała info, gdyby ktoś chciał mieć inaczej wałek.
Pozdrawiam.
Tomek
Re: Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN
"Michał_1977"
Ostatnio miałęm okazje sprawdzic kąt pod cdi-f i okazało się, że jest jednak źle ustawiony. Wartość miałem podaną od bosha z infolini i oni podawali 065-075. Także co do wartości na zegarze napewno powinna być mniejsza od tej co podałem.
Ostatnio miałęm okazje sprawdzic kąt pod cdi-f i okazało się, że jest jednak źle ustawiony. Wartość miałem podaną od bosha z infolini i oni podawali 065-075. Także co do wartości na zegarze napewno powinna być mniejsza od tej co podałem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości