Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

Post autor: OsteR9019 » pn paź 27, 2014 22:49

munior

Zgadza się ale wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji, a paliwo będzie podawane na dany cylinder w suwie wydechu zamiast sprężania. Nacięcie na wałku jest wykonane mimośrodowo żeby było wiadomo jak ustawić chyba że ktoś nie wie czy nacięcie ma być wyżej czy niżej.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

Post autor: Michał_1977 » pn paź 27, 2014 23:04

OsteR9019 pisze:wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji
Jesteś pewny tego co piszesz? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Re: Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

Post autor: OsteR9019 » pn paź 27, 2014 23:52

Michał_1977 pisze:
OsteR9019 pisze:wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji
Jesteś pewny tego co piszesz? :bajer:
A nie jest tak? ZZ przy dobrze ustawionym rozrządzie daje zamknięte zawory na pierwszym cylindrze i mijanie na trzecim, przy wałku obróconym o 180° mijanie na pierwszym a zamknięte na trzecim. Czyli paliwo podane na pierwszy zamiast zostać sprężone idzie w wydech. A czy jestem pewny? Do teraz byłem ale koniecznie jeszcze to sprawdzę na silniku obracając wałek o 180° (i żeby było jasne rozrusznikiem nie będę kręcił :okej: ).


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

Post autor: tomek08 » wt paź 28, 2014 00:36

Witam, mylisz się OsteR9019, jeśli na pierwszym masz suw sprężania, to zmianę masz na czwartym, czyli obie krzywki są w dół, anie na trzecim jak piszesz. Co do kolizji, to wałek obrócony o 180stopni nie spowoduje kolizi, tylko silnik nie zapali.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

Post autor: munior » wt paź 28, 2014 09:24

OsteR9019 pisze:munior

Zgadza się ale wałek obrócony o 180 nie spowoduje kolizji,
A pokaż mi ,gdzie ja tak napisałem :bajer: mowa jest o nie odpalaniu ,a nie o kolizji :hmm: Doprowadzenie do kolizji ,to skrajny przypadek ,bo każdy myślacy człowiek ,grzebiacy przy rozrządzie ,zanim zacznie kręcić rozrusznikiem ,po rozpięciu i spieciu paska rozrzadu ,wie że nalezy sprawdzić czy rozrzad gra na znakach ...kto tego nie sprawdzi ,niestety sam prosi się o kłopoty :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

Post autor: OsteR9019 » wt paź 28, 2014 21:09

tomek08 pisze:Witam, mylisz się OsteR9019, jeśli na pierwszym masz suw sprężania, to zmianę masz na czwartym, czyli obie krzywki są w dół, anie na trzecim jak piszesz.
:blush:
Jaki wstyd, oczywiście masz rację.
munior pisze:A pokaż mi ,gdzie ja tak napisałem :bajer: mowa jest o nie odpalaniu ,a nie o kolizji :hmm: Doprowadzenie do kolizji ,to skrajny przypadek ,bo każdy myślacy człowiek ,grzebiacy przy rozrządzie ,zanim zacznie kręcić rozrusznikiem ,po rozpięciu i spieciu paska rozrzadu ,wie że nalezy sprawdzić czy rozrzad gra na znakach ...kto tego nie sprawdzi ,niestety sam prosi się o kłopoty :chytry:
Mi zasadniczo chodzi o nieodpalanie z powodu złego ustawienia wałka które nie spowoduje kolizji. Wałek rozrządu trzeba ustawić wycięciem równolegle do płaszczyzny głowicy, ale można się pomylić o 180 i nadal będzie równolegle. Czyli pompa zablokowana, wał na 0, wałek rozrządu ustawiony równolegle (teoretycznie na znak) ale obrócony o 180 i silnik nie zapala.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

Post autor: tomek08 » śr paź 29, 2014 21:08

Witam,
OsteR9019 pisze:Mi zasadniczo chodzi o nieodpalanie z powodu złego ustawienia wałka które nie spowoduje kolizji. Wałek rozrządu trzeba ustawić wycięciem równolegle do płaszczyzny głowicy, ale można się pomylić o 180 i nadal będzie równolegle. Czyli pompa zablokowana, wał na 0, wałek rozrządu ustawiony równolegle (teoretycznie na znak) ale obrócony o 180 i silnik nie zapala.
Można jeszcze przestawić później pompę o 180 i silnik zapali. :bigok:
Taka mała info, gdyby ktoś chciał mieć inaczej wałek. :grin:
Pozdrawiam.


Tomek

oskar990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sty 20, 2014 16:43

Re: Ustawianie kata wtrysku czujnikiem zegarowym 1.9 AFN

Post autor: oskar990 » wt lis 04, 2014 15:08

"Michał_1977"

Ostatnio miałęm okazje sprawdzic kąt pod cdi-f i okazało się, że jest jednak źle ustawiony. Wartość miałem podaną od bosha z infolini i oni podawali 065-075. Także co do wartości na zegarze napewno powinna być mniejsza od tej co podałem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości