Strona 2 z 2

: pt lip 21, 2006 01:15
autor: Macienty
ttettrusek pisze:czy juz silnik wywalony do konca?? i remont trza robic?? :chytry:
zmierz cisnienie w cylindrach, poza tym nie ma diesla ktory nie dymilby na wysokich obrotach na czarno, kazdy nawet nowy diesel dymi.
ttettrusek pisze:ok zobacze te wtryski i katalizator
z wtryskami jedz na przyzad niech zmierzy a katalizator dla własniej wygody wywal :jezor:

: pt lip 21, 2006 08:32
autor: kamil_sta
anton:-) pisze:Bezpiecznik od swiec nie ma tu nic wspulnego bo kolega pisałze w trasie tez mu kopci a przecierzw trasie to jest chyba goracy :bajer:
Ale ttettrusek napisał że jak rano odpala to jest smuga błękitnego lub białego dymu wiec sądze że bezpiecznik tez może być walnięty - koszt to tylko 2 zł więc lepiej sprawdzić !!!

: pt lip 21, 2006 09:58
autor: greg
macientyvw pisze:poza tym nie ma diesla ktory nie dymilby na wysokich obrotach na czarno
no to mój nie dymi - tylko pojawia się czarny dym w jednym przypadku - jadę autostradą na wysokich obrotach tak z minimum 100km i zdejmuję nagle nogę z gazu - wtedy pojawia się dym - jedyny przypadek kiedy sie z tym spotkałem

: pt lip 21, 2006 11:29
autor: damian24
greg pisze:no to mój nie dymi
No bo benzyna musi byc w tragicznym stanie zeby zaczeła dymic :)
Moj za to przy wiekszych predkosciach jak dam po garach dymi jak porowoz. Ale musza byc jakies skutki uboczne zwiekszania dawki paliwa :helm: . Sasiad ma starego passata. Jak go rano zapala to jest tak zadymione jakby ktos stara opone podpalił. Ale pasek ma prawie pół miliona :bigok: .

: pt lip 21, 2006 12:11
autor: greg
damian24 pisze:No bo benzyna musi byc w tragicznym stanie zeby zaczeła dymic
nie benzyna tylko diesel bo mk3 1,9D 1Y

[ Dodano: Pią Lip 21, 2006 12:12 pm ]
o mk4 benzynowym będe mógł się wypowiedziec więcej jak zrobię z 10tys. km

: pt lip 21, 2006 16:23
autor: vw_vandal
ttettrusek, dla spokoju sprawdz też turbo. Sciągnij tą gume co idzie od filtra do turbo i zobaczysz wirnik (silnik zgaszony). Sprawdz czy ma luzy, wzdłużnych nie może mieć, na boki tycie. Jak wirnik jest zachlapany olejem to czyli łyka olej. Drugi sposób odpal silnik i ściągnij tą gume między turbem a kolektorem, przystaw ręke do turbo i przygazuj na pompie, jeżeli chlapie olejem to oznaka że bierze turbo olej. Piszesz że odpala git, może kiedyś ktoś go przygrzał albo poprostu gumki na zaworach są już słabę (też będzie dymi bo spala olej).
ttettrusek pisze:czy juz silnik wywalony do konca?? i remont trza robic??
Jerzeli dobrze pali to po co robić remont. Poprostu po sprawdzaj wszystko!!

: sob lip 22, 2006 03:47
autor: rapi
witam pierwsze co to wywal katalizator chlopaki maj racje koncowki wtrsykow tez mozesz wymienic powinno sie co 60-70 tys bo ktorac moze lac, 4 razy sie spotkalem ze byly to oznaki ostatnich tchow pompy wtryskowej takze ja tez powiniones sprawdzic :jezor:

: czw sie 03, 2006 22:45
autor: bkolodz
tak przegladam ten temat, juz dawno skonczyla sie tu dyskusja, a u mnie w Golfie kopcil na bialo-szar-blekitno, i okazalo sie ze to kwestia ustawienia kata wtrysku pompy paliwa, czy cos takiego, w kazdym badz razie zrobili mi to i dziala jak ta lala, nawettroszke mocy zyskal :)