Dymi ze az strach:< co robic????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » pt lip 21, 2006 01:15

ttettrusek pisze:czy juz silnik wywalony do konca?? i remont trza robic?? :chytry:
zmierz cisnienie w cylindrach, poza tym nie ma diesla ktory nie dymilby na wysokich obrotach na czarno, kazdy nawet nowy diesel dymi.
ttettrusek pisze:ok zobacze te wtryski i katalizator
z wtryskami jedz na przyzad niech zmierzy a katalizator dla własniej wygody wywal :jezor:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
kamil_sta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:13
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: kamil_sta » pt lip 21, 2006 08:32

anton:-) pisze:Bezpiecznik od swiec nie ma tu nic wspulnego bo kolega pisałze w trasie tez mu kopci a przecierzw trasie to jest chyba goracy :bajer:
Ale ttettrusek napisał że jak rano odpala to jest smuga błękitnego lub białego dymu wiec sądze że bezpiecznik tez może być walnięty - koszt to tylko 2 zł więc lepiej sprawdzić !!!



greg

Post autor: greg » pt lip 21, 2006 09:58

macientyvw pisze:poza tym nie ma diesla ktory nie dymilby na wysokich obrotach na czarno
no to mój nie dymi - tylko pojawia się czarny dym w jednym przypadku - jadę autostradą na wysokich obrotach tak z minimum 100km i zdejmuję nagle nogę z gazu - wtedy pojawia się dym - jedyny przypadek kiedy sie z tym spotkałem



Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
Kontakt:

Post autor: damian24 » pt lip 21, 2006 11:29

greg pisze:no to mój nie dymi
No bo benzyna musi byc w tragicznym stanie zeby zaczeła dymic :)
Moj za to przy wiekszych predkosciach jak dam po garach dymi jak porowoz. Ale musza byc jakies skutki uboczne zwiekszania dawki paliwa :helm: . Sasiad ma starego passata. Jak go rano zapala to jest tak zadymione jakby ktos stara opone podpalił. Ale pasek ma prawie pół miliona :bigok: .



greg

Post autor: greg » pt lip 21, 2006 12:11

damian24 pisze:No bo benzyna musi byc w tragicznym stanie zeby zaczeła dymic
nie benzyna tylko diesel bo mk3 1,9D 1Y

[ Dodano: Pią Lip 21, 2006 12:12 pm ]
o mk4 benzynowym będe mógł się wypowiedziec więcej jak zrobię z 10tys. km



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt lip 21, 2006 16:23

ttettrusek, dla spokoju sprawdz też turbo. Sciągnij tą gume co idzie od filtra do turbo i zobaczysz wirnik (silnik zgaszony). Sprawdz czy ma luzy, wzdłużnych nie może mieć, na boki tycie. Jak wirnik jest zachlapany olejem to czyli łyka olej. Drugi sposób odpal silnik i ściągnij tą gume między turbem a kolektorem, przystaw ręke do turbo i przygazuj na pompie, jeżeli chlapie olejem to oznaka że bierze turbo olej. Piszesz że odpala git, może kiedyś ktoś go przygrzał albo poprostu gumki na zaworach są już słabę (też będzie dymi bo spala olej).
ttettrusek pisze:czy juz silnik wywalony do konca?? i remont trza robic??
Jerzeli dobrze pali to po co robić remont. Poprostu po sprawdzaj wszystko!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
rapi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 29, 2005 12:57
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: rapi » sob lip 22, 2006 03:47

witam pierwsze co to wywal katalizator chlopaki maj racje koncowki wtrsykow tez mozesz wymienic powinno sie co 60-70 tys bo ktorac moze lac, 4 razy sie spotkalem ze byly to oznaki ostatnich tchow pompy wtryskowej takze ja tez powiniones sprawdzic :jezor:



Awatar użytkownika
bkolodz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 14:14
Lokalizacja: Poznań - Lublin
Kontakt:

Post autor: bkolodz » czw sie 03, 2006 22:45

tak przegladam ten temat, juz dawno skonczyla sie tu dyskusja, a u mnie w Golfie kopcil na bialo-szar-blekitno, i okazalo sie ze to kwestia ustawienia kata wtrysku pompy paliwa, czy cos takiego, w kazdym badz razie zrobili mi to i dziala jak ta lala, nawettroszke mocy zyskal :)


ride for life, live for ride.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości