NIe chce jechac szybciej jak 140km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lip 21, 2006 14:21

ma cykac (mowimy o N75)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt lip 21, 2006 14:30

Corvax pisze:ma cykac (mowimy o N75)
Jesli nie cyka tzn ze nie dziala jak trzeba ? Czytalem na kilku forach o tym, ze wcale nie musi cykac zeby dzialac prawidlowo...



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » pt lip 21, 2006 15:10

inek01 pisze:
Corvax pisze:ma cykac (mowimy o N75)
Jesli nie cyka tzn ze nie dziala jak trzeba ? Czytalem na kilku forach o tym, ze wcale nie musi cykac zeby dzialac prawidlowo...
nigdy wczesniej tak mi nie cykal. Wczoraj sie uaktywnil i zasowal jak szalony dzisiaj juz jest cisza.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lip 21, 2006 17:30

inek01 pisze:Jesli nie cyka tzn ze nie dziala jak trzeba
Jesli cyka to jest duze prawdopodobienstwo ze jest sprawny - u mnie nie cyka :) ale skad innad wiem ze mój pare razy odmówił współpracy - wystarczyło co prawda przeczyścić, ale co do cykania - to dobrze że cyka :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt lip 21, 2006 17:34

Corvax pisze:ale co do cykania - to dobrze że cyka
No ok, ale pytanie tylko czy to zle jak nie cyka ?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lip 21, 2006 23:23

IMO tak, ale nie oznacza to automatycznie czy jest niesprawny - na to moze odpowiedziec tylko diagnoza - czesto jest tak ze N75 jest zawalony olejem i nie cyka, ale jeszcze reguluje cisnienie


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » wt lip 25, 2006 22:29

Dzieki wam mój brat kupił okazyjnie A4 facet myslal ze mu silnik padł TDI 1Z, nie jechał wiecej niz 110 km/h max 3500 tys obr. automat, skrzynia ok autko serwisowane zadnych błedów pod Vagiem a on nic wiec brat kupił go wyszło go ok 8tys z wszystkim myslał kupic silnik i dalej jezdzic mówiłem mu o zaworku N75, wyjął go zatkał wężyki i jakby autko lepiej jezdziło, kupił zaworek i autko zamyka 180km/h wiec wszystko ok zadowolony, dzieki wam udało mu sie kupic dobre autko :hmm: Taka pierdułka a Niemcy facetowi chcieli wymienic silnik



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 25, 2006 22:40

Igor1 pisze:dzieki wam udało mu sie kupic dobre autko Taka pierdułka a Niemcy facetowi chcieli wymienic silnik
:)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lip 28, 2006 22:28

Igor1 pisze:nie jechał wiecej niz 110 km/h max 3500 tys obr. automat, skrzynia ok autko serwisowane zadnych błedów pod Vagiem
no to jakis "fachowiec" musial go diagnozowac, bo N75 na pewno przy diagnozie dynamicznej wywali błąd - inaczej nie było by notlaufu.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt lip 28, 2006 22:34

Pewnie serwis serwisowi nie równy ale sprawdzaliśmy na postoju vag nic nie pokazywał- tu w Polsce, wszyscy stawiali na automatyczna skrzynie ze nie cvhce przerzucic biegu albo silnik kaput bo automat szalał przy 3500 tys obr zmieniał góra dół, a jak dynamicznie zrobic vaga to trzeba sie uprzec zeby to zrobili najlepiej wymienic wszystko i zarobic- taka pewnie ich polityka, ale dzieki wam brat ma na czym śmigać za małe pieniądze



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lip 28, 2006 22:44

Igor1 pisze:Pewnie serwis serwisowi nie równy ale sprawdzaliśmy na postoju vag nic nie pokazywał-
bo nie miał co pokazac - bez obciazenia nie ma doładowania i zarazem notlaufu, ale wystarczyło by przegonic auto, tak by złapało notlauf, a nastepnie podłaczyc Vaga i bład by wyszedł - byle by wcześniej nie zagsic silnika i odpalic ponownie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » sob lip 29, 2006 21:51

a kiedy mam slyszec to cykanie jadac czy na postoju?


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lip 29, 2006 22:13

Corvax pisze:
Igor1 pisze:Pewnie serwis serwisowi nie równy ale sprawdzaliśmy na postoju vag nic nie pokazywał-
bo nie miał co pokazac - bez obciazenia nie ma doładowania i zarazem notlaufu, ale wystarczyło by przegonic auto, tak by złapało notlauf, a nastepnie podłaczyc Vaga i bład by wyszedł - byle by wcześniej nie zagsic silnika i odpalic ponownie.

no u mnie bylo troszke inaczej po przyjechalem do goscia na warsztat zgasilem auto on sie podpial i wywalilo blad 00575 (chyba taki o ile dobrze pamietam) czyli bald ograniczenia cisnienia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lip 30, 2006 15:10

Corvax pisze:przy diagnozie dynamicznej wywali błąd
To znaczy - nie rozumiem.... Błąd zapisywany jest w pamieci kompa, podczas jazdy, wiec zawsze dynamicznie... Bloki pomiarowe trzeba robic dynamicznie itd. ale błąd powinien byc od razu po podpieciu VAGa.

[ Dodano: 30 Lip 2006 15:11 ]
Corvax pisze:byle by wcześniej nie zagsic silnika i odpalic ponownie
Przeciez błędy sie nie kasują po zgaszeniu silnika... ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości