Strona 2 z 3

: czw lip 20, 2006 13:29
autor: Macienty
Krzylu, to ja własnie sprawdzalem z tamtej stronki. Jest bardzo wiarygodna! :bigok:

: czw lip 20, 2006 13:34
autor: skubip
wszystko fajnie tylko ze tu nie ma oznaczen silnika

zakladajac ze to moja wesja

CL 1,9 / 90 PS / Diesel 5-Gang 178km/h 8,5s 12,8s 3,8l 5,4l 5,6l

to juz sie cos niezgadza bo pisze ze Vmax to 178 km/h a ja se lajtowo 180 lecialem w 4 osoby z pelnym bagaznikiem

Pnowie szukamy dalej

: czw lip 20, 2006 13:56
autor: Macienty
skubip, fabryka przewaznie zniza! ty sie takimi pierdołami nie przejmuj!

: czw lip 20, 2006 14:04
autor: marsell
A w sumie czy to ważne, parę Nm wiecej czy mniej, grunt, że auto fajnie jeździ. Przedwczoraj byłem w Masters Tuning w Katowicach na diagnozie dynamicznej i w czasie tego testu na liczniku wskoczyło ponad 180 km/h więc nie ma powodów do narzekania na silniczek. Swoją drogą dowiedziałem się tam paru rzeczy na temat chiptuningu, które mnie trochę zastanowiły, ale o tym napiszę w osobnym temacie.
Pozdrowionka dla posiadaczy AHU :pub:

: czw lip 20, 2006 14:17
autor: inek01
macientyvw pisze:Krzylu, to ja własnie sprawdzalem z tamtej stronki. Jest bardzo wiarygodna!
Chyba zart... Doppel-Wobber wiarygodna :panna:

: czw lip 20, 2006 14:19
autor: Macienty
inek01 pisze:Chyba zart... Doppel-Wobber wiarygodna :panna:
niby dalczego?

: czw lip 20, 2006 14:24
autor: inek01
macientyvw pisze:niby dalczego?
Jest sporo bledow i niedociagniec, o jednym pisalem w poprzednich postach...

: czw lip 20, 2006 14:29
autor: skubip
chalcik pisze:A w sumie czy to ważne, parę Nm wiecej czy mniej, grunt, że auto fajnie jeździ. Przedwczoraj byłem w Masters Tuning w Katowicach na diagnozie dynamicznej i w czasie tego testu na liczniku wskoczyło ponad 180 km/h więc nie ma powodów do narzekania na silniczek. Swoją drogą dowiedziałem się tam paru rzeczy na temat chiptuningu, które mnie trochę zastanowiły, ale o tym napiszę w osobnym temacie.
Pozdrowionka dla posiadaczy AHU :pub:
ile placiles za usluge, co ci powiedzieli po takiej diagnostyce??

: czw lip 20, 2006 16:21
autor: marsell
Płaciłem 50 zł. Pojechałem bo zdarzało się raz na kilka, kilkanaście dni, że auto traciło moc, wchodziło w jakiś tryb awaryjny. W czasie testu mimo ostrego dawania w kitę żaden błąd nie chciał wystąpić ale w pamięci był zapisany błąd związany z ciśnieniem doładowania a ponieważ cisnienie turbiny jest w porządku podejrzenie padło na N75 i jego okolice (węzyki). Sprawdziłem to, jeden z tych wężyków był lużny, ścisnąłem go opaską i na razie jest dobrze, może to było przyczyną. Poza tym okazało się, że mam w aucie źle ustawiony kąt wtrysku, poprzedni właściciel wymieniał rozrząd i pewnie wtedy mu nie ustawili. Reszta parametrów wyszła w normie chcociaż jakiś parametr związany z wtryskami miał pewne odchylenia ale mieściły się w tolerancji. Warto zrobić sobie taką diagnozę jak się chce wiedzieć czym się jeździ, ja to zrobiłem pod kątem przyszłego ewentualnego chiptuningu.

: czw lip 20, 2006 16:42
autor: marrcin
Ja tam dzisiaj dzwoniłem i pytalem o cene diagnozy silnika to powiedzial mi koles 100 zł to nie wiem skad ta roznica?

: czw lip 20, 2006 17:23
autor: skubip
widze ze z sosnowca jest wiecej osob z tdi (AHU)

marcina juz poznalem - piekna kombica!!!

: czw lip 20, 2006 20:09
autor: Krzylu
Chyba zart... Doppel-Wobber wiarygodna

fakt ma bledy ale oparcie jakies jest pozostaja jeszcze katalogi motoryzacyjne

: czw lip 20, 2006 23:01
autor: Macienty
marrcin, umnie koles kasował róznie, raz 30 raz 50 nigdy wiecej. :bajer:

: pt lip 21, 2006 11:15
autor: zyggy
ja też mam AHU i kiedyś analizowałem różnice w częściach silnika AHU i 1Z w ETK i okazało się, że są to takie same mechanicznie silniki, różniące się właśnie momentem obr.

pzdr
zyggy