Strona 2 z 2

Pompa po regeneracji, ustawienia.

: pn wrz 29, 2014 18:30
autor: munior
dziechu pisze:W tabelach z wartościami prawidłowymi piszą że dawka powinna być 2.2 - 9.0 mg
Nie czytaj tych bzdur :chytry: Bo taki rozrzut wartosci w dawce, jest chory i nie realny . Ustaw sobie 9 i zobacz jak auto jedzie ,a raczej jak nie jedzie :hmm: Fabryka ustawia 4,4 mg
dziechu pisze:skąd tak duży rozrzut?
widocznie komus zalezało żeby namieszac czytajacemu w glowie ,podając nierealny "rozrzut" dawki :hmm:

Pompa po regeneracji, ustawienia.

: pn wrz 29, 2014 21:17
autor: dziechu
No też mi się taki rozrzut nie podoba. Gdyby były jakieś trudności z ustawieniem np. +- 5, to ok, ale przecież można ustawić z dokładnością lepszą niż 0.5. A jaką polecasz dawkę rozruchową na zimę? Zostawić jak jest fabrycznie czy nieco zwiększyć? Tak do -10 zapala bez problemów, ale przy -20 to już muszę tak z 5-10 sek. pokręcić.

Pompa po regeneracji, ustawienia.

: wt wrz 30, 2014 06:23
autor: VW_seller
dawka rozruchowa w 1z nic nie daje ,mozesz sobie ustawiac jak chcesz i odpala tak samo

Pompa po regeneracji, ustawienia.

: wt wrz 30, 2014 09:46
autor: dziechu
W 1 Z nic nie daje? A dlaczego? kanał 05 w adaptacjach jest aktywny, komputer może ustawić różne dawki w dużym zakresie, to dlaczego miałoby nie działać? W różnych poradach jak zmieniać dawkę startową też nic nie piszą że w 1Z nie działa.

Pompa po regeneracji, ustawienia.

: wt wrz 30, 2014 12:06
autor: munior
dziechu pisze: A jaką polecasz dawkę rozruchową na zimę?
VW_seller pisze:dawka rozruchowa w 1z nic nie daje
dziechu pisze:W 1 Z nic nie daje? A dlaczego?
Bo w 1z nigdy nie ma problemów z odpalaniem z powodu map w ecu ,czy dawki startowej ,i ori dawki startowej nie ma potrzeby zmieniać ...jak są jakieś problemy ,to na pewno nie z winy dawki ...ale zmień na max ,pomóc raczej nie pomoże ,ale i nie zaszkodzi :hmm:

Pompa po regeneracji, ustawienia.

: wt wrz 30, 2014 12:24
autor: dziechu
Ach ten 1Z. Szkoda że już nie robią takich silników;) Rzeczywiście nigdy nie miałem problemów z odpaleniem (poza sytuacją kiedy było -25 a akumulator był już dość stary i słaby - wymieniłem). No bo to że przy -20 trzeba kręcić kilka sekund, to chyba raczej normalne.

Re: Pompa po regeneracji, ustawienia.

: wt wrz 30, 2014 13:59
autor: VW_seller
dziechu pisze:No bo to że przy -20 trzeba kręcić kilka sekund, to chyba raczej normalne.
mi przy -10 opdalał bez swiec(kapturki ze świec sciagniete ) od strzała ,przy -25 ze swiecami 1.5 obrotu rozrusznika , także jak silnik zdrowy i jego osprzęt tak te silniki odpalają ,w nowszych peugeotach itp przy -20 komputer blokuje i nie odpalisz ,przerabiają to pożniej mechanicy bo przeciez jeździć trzeba.

Pompa po regeneracji, ustawienia.

: śr paź 01, 2014 16:00
autor: dziechu
Tak przy okazji - chyba kupię "nowe" stare auto dla rodziny, a tego golfika zostawię sobie do zabawy i eksperymentów, bo nie warto sprzedawać. Mam takie pytania - ile kosztują np. końcówki wtrysków 216, komplet wtrysków AFN itp. Ewentualnie do kogo się zgłosić z takimi pytaniami?

Pompa po regeneracji, ustawienia.

: ndz paź 05, 2014 14:42
autor: VW_seller
zapytaj pana cowboya ,znajdziesz na forum .lub jakiegoś muszka d czy coś