Strona 2 z 6

: sob lip 15, 2006 11:34
autor: specWROC
też na to licze;)czekam na ojca jak na razie;)

: sob lip 15, 2006 11:49
autor: vw_vandal
Daj znać :bigok:

: sob lip 15, 2006 11:56
autor: specWROC
już dzwoniłem do starszego już jest w drodze z nowym filterkiem:P :blush:

: sob lip 15, 2006 12:14
autor: golfina
twoj golfik zachowuje sie jakby nie dostawal paliwka sprawdz sobie pompe paliwa moze to w niej tkwi problem czesto jezdzisz na rezerwie ? jesli tak to postawil bym na pompe paliwa sprawdz czy normalnie podaje ropke ale zobaczymy jak bedzie po wlozeniu nowego filterka
pozdrawiam

: sob lip 15, 2006 13:15
autor: damian24
twoj golfik zachowuje sie jakby nie dostawal paliwka
W moim jak wskaznik paliwa wysiadł (pokazywał ze paliwko jest a tu lipa) to tez miałem problemy z odpaleniem. Jak juz załapał to na wolnych chodził (nie wiem na czym bo w baku susza, tez nim szarpało) ale jak sie gazu dodało to w momencie gasł. Otworzyłem maske patrze na wezyk a tam sladowe ilosci ropy leca. Doczłapałem sie bez gazu na stacje zalałem fure (wskaznik w tej samej pozycji) i po kłopocie.

: sob lip 15, 2006 13:49
autor: specWROC
wymieniłem filtr paliwa oraz dolałem ropy jakieś 10litronów odpalił jak nowy:)
kurde a chcialem sobie obliczyc ile pali mój bolid po mieście:)

: sob lip 15, 2006 13:58
autor: vw_vandal
specWROC, płukaj zbiornik na gwałt :)

[ Dodano: 15 Lip 2006 14:00 ]
A jak chcesz obliczyć ile pali to zalej do pełna zrób 500 -600 km i znów do pełna ile wlałeś podziel przez kilometry i razy 100 i wychodzi i tak kilka razy wyciągasz średnią i już wiesz :P

: sob lip 15, 2006 22:52
autor: lluukkaasss
masz zepsuta pompe wtryskowa :)

identyczne objawy jak u mnie, co jakis czas bedzie Ci sie to robic mi srednio raz na 2 dni.

Potem czeka Cie regeneracja pompy wtryskowej ok 500 zl albo kupono uzywki ok 600 zl

POwodzenia !!!

ja we wtorek odbieram auto mam nadzieje ze za te 500 zl wszystko bedzie smigalo jak nowe, pompa nie podaje paliwa tylko powietrze, zmieniles filtr zalales ropa bedzie chodizl ale zobaczysz czeka Cie to samo tzn jestem pewien na 90% identyczne objawy.zaczyna chodzic na 3 gary na dodanie gazu gasnie, do tego kopci na bialo przy deptaniu, pozniej go zapalic nie mozna, takze kolego juz wiesz co robic jak Ci sie to znowu stanie :)

: ndz lip 16, 2006 09:10
autor: vw_vandal
lluukkaasss, kolega jeździł na masakrycznej rezerwie i zaciągnął syf z baku. U ciebie napewno były najpierw objawy że podczas jazdy ci się mulił gas. Tydzień spokoju i znów to samo i tak coraz częściej??? Mam racje??

: ndz lip 16, 2006 12:44
autor: lluukkaasss
tak dokladnie, dlatego mowie 90% , mozliwe ze zasysal syf z baku, albo w filtrze paliwa juz sie nazbieral, to wtedy tylko pozazdroscic bo mi sie niestety kosztowny wydatek zrobil ;(

: ndz lip 16, 2006 12:47
autor: vw_vandal
lluukkaasss, też tak miałem ale umnie to kosztowało 140 zł (uszczelnienie pompy) coś tam w Polsce was kasują :jezor:

: ndz lip 16, 2006 12:51
autor: lluukkaasss
dzowniolem mowie ze jak do 200 zeby robil, a on ze jeszcze einie rozebral ale 300 400 to na pewno ;] to juz widze co to bedzie

: ndz lip 16, 2006 13:05
autor: Wawro
Miałem identyczny efekt, kiedy przez pomyłkę po odpuszczeniu filtra paliwa z syfu nie zakręciłem do dokładnie. Ledwo zipał przy wdepniętym pedale gazu, klekotał, o ruszeniu z miejsca mogłem zapomnieć. Potem patrzę a tam kałuża ropy pod autem. Widocznie masz poważne problemy z doprowadzeniem paliwa. Może zapowietrzony układ, uszkodzony przewód paliwowy?

: ndz lip 16, 2006 13:06
autor: vw_vandal
U nas jest w Zieleniewie pod Kołobrzegiem super gość robi tylko pompy. Taniutki że szok!!