: wt lip 18, 2006 12:12
Ja miałem nówke Stilo 1.9 jtd 115 KM. Jeżdziłem nim 2 lata po niemieckich autobanach i on dopiero przy 140, 160 naprawde miał kopa.. Doszedłem pare razy do 215 km/h.
Co do twojego golfa...
Pierwsza sprawa to czy jest sprowadzony z niemiec? Jeśli tak to jest dławiony tak jak i motocykle z niemiec! Tdi moze być dławiony właśnie do 170 180 km/h. Prawdopodobie na katalizatorze, a głównie to niestety problem komputera i map paliwowych.
Jeśli nie masz od niemca tylko z polski to po dzwonie hmm, dolot do turbiny jesli jest zwalony (tunel dolotowy) lub niekompletny nie powinno miec to aż takiego znaczenia. Gorzej jest z intercoolerem, bo na nim mogłeś stracic pare cennych koni... Mozliwe ze był uszkodzony w trakcie dzwonu...
Jedyna rada... Nie zgaduj bo to wszystko przypuszczenia! Dobry mechanik i podpiecie pod komputer! Jest jeszcze hamownia-powie ci czy nie masz czasem 90 KM
pozdro
Co do twojego golfa...
Pierwsza sprawa to czy jest sprowadzony z niemiec? Jeśli tak to jest dławiony tak jak i motocykle z niemiec! Tdi moze być dławiony właśnie do 170 180 km/h. Prawdopodobie na katalizatorze, a głównie to niestety problem komputera i map paliwowych.
Jeśli nie masz od niemca tylko z polski to po dzwonie hmm, dolot do turbiny jesli jest zwalony (tunel dolotowy) lub niekompletny nie powinno miec to aż takiego znaczenia. Gorzej jest z intercoolerem, bo na nim mogłeś stracic pare cennych koni... Mozliwe ze był uszkodzony w trakcie dzwonu...
Jedyna rada... Nie zgaduj bo to wszystko przypuszczenia! Dobry mechanik i podpiecie pod komputer! Jest jeszcze hamownia-powie ci czy nie masz czasem 90 KM
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)