Strona 2 z 2

pompa wtryskowa

: wt kwie 29, 2014 06:49
autor: Ricz
wyciągnąłem sprawdziłem i wymieniłem oringi ,dalej to samo ....

pompa wtryskowa

: czw maja 01, 2014 10:14
autor: Bartek__11111
am Golfa III z silnikiem 1.9 D z roku 1995 pompa z elektryką.
Chodzi mi o zawór N108 u dołu pompy miałem urwany kabelek przylutowałem go i chciałem sprawdzić napięcie za pomocą żaróweczki i nic tak jakby nie było napięcia w tych przewodach pomocy wie może ktoś co może być nie tak? https://www.google.pl/search?newwindow=" onclick="window.open(this.href);return false; ... B320%3B240 dokładnie ten zawór
Nigdzie nie znalazłem informacji

pompa wtryskowa

: pn maja 05, 2014 07:34
autor: Michał_1977
Ricz pisze:wyciągnąłem sprawdziłem i wymieniłem oringi ,dalej to samo ....
A powiedz mi,czy ty tą pompę zdejmowałeś,wymieniałeś,albo zmieniałeś rozrząd?
Bartek__11111, ja nie jestem fajchmanem od kabelków,ale coś mi się o ucho obiło,że tam pojawia się napięcie i wzrasta wraz z obrotami :bajer:

pompa wtryskowa

: wt maja 06, 2014 20:14
autor: Ricz
Michał_1977,
Nie tą pompe ktos regenerowal pod lublinem razem z nastawnikiem i rozne cyrki sie potem dzialy zeby odpalic trzebabylo stuknac w nastawnik auto gaslo.... po ponownej wizycie chodzilo ale dalej chyba delikatnie szarpalo ale nie jestem pewnien bo autem jezdzi siostra , niedawno rozrzad byl robiony ale nie przezemnie ,

pompa wtryskowa

: wt maja 06, 2014 21:48
autor: munior
Ricz pisze:Nie tą pompe ktos regenerowal pod lublinem razem z nastawnikiem i rozne cyrki sie potem dzialy zeby odpalic trzebabylo stuknac w nastawnik auto gaslo.... po ponownej wizycie chodzilo ale dalej chyba delikatnie szarpalo ale nie jestem pewnien bo autem jezdzi siostra
Podpinałeś pod vaga ? W jakiej budzie ten tdi siedzi ? bo wczesniej pisałeś że nie ma impulsatora ,licznik na linkę ...to musi być jakaś rzeżba ,bo kazde ori tdi ,ma impulsator , ecu zczytuje z niego prędkość ...jak to jakaś przekładka do auta gdzie nie siedział wczesniej tdi ,to na pewno nie jest wszytsko jak należy ,choćby z czujnikami sprzęgła i hamulca ,sygnał szybkości z impulsatotra dla kompa też powinien być ...bez tego wszystkiego ,nigdy silnik nie będzie zachowywał się idealnie ...podepnij vaga ,tyle mozna sensownie poradzić ...w nastawnik normalnie nie ma potrzeby stukać,żeby odplić ,więc tu też coś jest nie halo :hmm:

pompa wtryskowa

: czw maja 08, 2014 15:34
autor: Ricz
ale podpinalem vaga chodz by nawet zeby ustawic nastawnik , teraz jest wszystko ok nie ma bledow nastawnik ustawiony dawka tez auto odpala ale szarpie przy okolo 1600-2000 podczas jazdy

pompa wtryskowa

: czw maja 08, 2014 16:37
autor: munior
Ricz pisze:ale podpinalem vaga chodz by nawet zeby ustawic nastawnik , teraz jest wszystko ok nie ma bledow nastawnik ustawiony dawka tez auto odpala ale szarpie przy okolo 1600-2000 podczas jazdy
To wykorzystaj tego vaga jak nalezy, i zrób na początek logi dynamiczne 003 ,004

Re: pompa wtryskowa

: pt gru 05, 2014 18:59
autor: Ricz
munior pisze: Podpinałeś pod vaga ? W jakiej budzie ten tdi siedzi ? bo wczesniej pisałeś że nie ma impulsatora ,licznik na linkę ...to musi być jakaś rzeżba ,bo kazde ori tdi ,ma impulsator , ecu zczytuje z niego prędkość ...jak to jakaś przekładka do auta gdzie nie siedział wczesniej tdi ,to na pewno nie jest wszytsko jak należy ,choćby z czujnikami sprzęgła i hamulca ,sygnał szybkości z impulsatotra dla kompa też powinien być ...bez tego wszystkiego ,nigdy silnik nie będzie zachowywał się idealnie ...podepnij vaga ,tyle mozna sensownie poradzić ...w nastawnik normalnie nie ma potrzeby stukać,żeby odplić ,więc tu też coś jest nie halo :hmm:
NIE MIAŁEM CZASU BO AUTO JEST SIOSTRY DO CZASU KIEDY WPADŁO ZNOWU W MOJE RĘCE (ZAKLESZCZONA SKRZYNIA).

ale wracając to tego co napisałeś nie jest to żadna przekładka na 1000000% z tego co w wolnej chwili wyczytałem początkowe roczniki passata bądź początek serii 1.9 tdi 1Z miały liczniki na linkę i teraz moje pytanie być może ktoś się orientuje czym jest obok gniazda linki w liczniku taki robaczek https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... lnGGevQOHQ" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj na linku widać(z tego co wyczytałem to w 1.9 tdi na linkę impulsator jest kolo linki ale zadaje pytanie być może ktoś wie na 100 %), wieczorem będę miał dostęp żeby zrobić zdjęcie to podeśle . mam więcej czasu to nawet mogę oddać pompę do regeneracji i zobaczymy jezeli to nie bedzie to , to ja juz nie mam więcej pomysłów

ps. przepraszam ze tak wolno odpisuje ale tak jak pisałem auto nie jest moje tylko siostry ktora mieszka daleko odemnie

pompa wtryskowa

: pn gru 08, 2014 20:35
autor: Ricz
nikt nie podpowie ?

tak wygląda impulsator w liczniku mojego passata z napedem mechanicznym(linką)
Obrazek

pompa wtryskowa

: pn gru 08, 2014 22:43
autor: munior
Ricz pisze:nikt nie podpowie ?

tak wygląda impulsator w liczniku mojego passata z napedem mechanicznym(linką)
Ale co tu mozna odpowiedzieć ...wynalazek jak wynalazek ,pierwszy raz widze takie "cudo" zeby licznik w tdi był na linkę ...tyle że nie ono jest tu problemem ,tylko najprawdopodobniej nastawnik ,i to jemu trzeba się przyjrzeć ,a nie impulsatorowi :hmm: odcina się sygnał z impulsatora do kompa ,wtedy zwykle przy początakch brudnego nastawnika ,przestaje szarpać i na tym polega test ...w normalnych tdi wystarczy odpiąć wtyczkę impulsatora w skrzyni i podejrzewam że w tym przypadku również ...a to że jest licznik na linke ,nie ma z tym nic wspólnego ...komp na pewno dostaje sygnał prędkosci z impusatora i to ten sygnał trzeba mu odciąć w celach testowych

pompa wtryskowa

: pn gru 08, 2014 23:28
autor: Ricz
Ty dalej upierasz się ze nie ma takiego impulsatora to powiedz mi skoro jest to "wynalazek" to na jaki za przeproszeniem ch*** były by robione gumki uszczelniające idealnie pasujące w otwor technologiczny przez który przechodzi linka i tuz za licznikiem idzie tunel z otworem na linke i do tego uchwyt na którym lezy linka ???? ktoś kto przekładał linke robił tak zeby to wygladało jak z fabryki ?? auto wzięte jest od niemca i tak jest w rodzinie od 2004 roku nikt przy tym nie grzebał nastawnik dla Twojej wiadomosci wyciagałem 3 razy pod rząd i rozkladalem na częsci pierwsze , czyściłem a auto jak szarpie tak szarpie , nie odbierz tego żle ale delikatnie sie zbulwersowałem tym co piszesz ze to jest przysłowiowy "szczep" bo brałem i to pod uwagę ze to moze faktycznie jest cos grzebane ale muszę Cie zmartwić nie jest . Auto chodziło dobrze nic nie szarpało do pewnego momętu pokaże Ci zdjęcie mojego licznika bo z tego zdenerwowania pojechałem je zrobić prosze
jutro postaram Ci podesłać kolejne zeby udowodnic Ci to ze tak faktycznie linka jest zamontowana fabrycznie
TAK WYGLĄDA Z RZEKOMYM IMPULSATOREM:
Obrazek
TAK Z WYCIAGNIETYM:
Obrazek
A TAK WYGLĄDA ON SAM
Obrazek

JEŻELI NIE JEST TO IMPULSATOR TO PROSIL BYM O SPROSTOWANIE CO TO ZA USTROJSTWO ;)

pompa wtryskowa

: wt gru 09, 2014 17:55
autor: munior
Ricz pisze:Ty dalej upierasz się ze nie ma takiego impulsatora
To że piszę, że pierwszy raz widzę jakiś wynalazek ,nie znaczy że twierdzę że czegoś takiego nie ma.Pokaż mi zdanie ,w którym napisałem że czegoś takiego nie ma :bajer:
Ricz pisze:jutro postaram Ci podesłać kolejne zeby udowodnic Ci to ze tak faktycznie linka jest zamontowana fabrycznie

Nic mi nie musisz udowadniać ,bo wiem że coś takiego istnieje ..skupiłeś się na udowadnianiu mi zupełnie nie istotnej rzeczy ,a zapomniałeś o sednie sprawy ,czyli o szarpaniu ,z którym ten wynalazek nie ma kompletnie nic wspólnego :chytry:

pompa wtryskowa

: czw gru 11, 2014 22:41
autor: Ricz
nie skupiałem sie na udowadnianiu ...przeczytaj calosc od początku , bo nie chce mi sie wklejac a zreszta mniejsza oto .
Odpiąłem wtyczke(zdj nr.3 z ostatniego postu) z licznika i auto nie szarpie ani nawet przez sekundę , wiec wyjąłem nastawnik przeczyscilem ale opiłków bylo bardzo mało , wczesniej jak wyciągałem bylo ich bardzo duzo . po zrobieniu zlozylem wszystko tak jak ma byc i szarpie odpinam znowu ta wtyczke na liczniku auto nie szarpie - jest mozliwosc ze wtrysk sterujący siadł ?

pompa wtryskowa

: czw gru 18, 2014 15:14
autor: Adamm
zeby rozwiac watpliwosci to passaty b4 tdi mialy predkosciomierz na linke a nie elektroniczny jak golf czy audi