Strona 2 z 3

: czw lip 13, 2006 20:06
autor: De'D
double-d, 1.6D wiecej pali musze to stwierdzic :( + dla TD
say what?? :helm:

moj pali 5.2 miasto. Teraz bede smigał nad morze do niechorza to sprawdze w trasie...huhuh myśle ze 4,6 osiągne. Poprzedni właściciel tyle zrobił jadąc do kołobrzega :D

TD będzie lepszy?? A co z twoim Lidlem?? Ryzyk fizyk do turbo??

: czw lip 13, 2006 20:11
autor: vw_vandal
double-d, ja mam TD (1V) po zwiększonej dawce + kilka modów i deptam mu 120-140 km\h a jak trzeba to i 160 km\h i pali mi 5.7l. Depnij tyle zwykłego diesla :jezor: to zobaczymy ile spali. Oczywiście jak jeżdze 100 km\h to pali 4.8-5 l.

A kiedy będziesz w Niechorzu?? To moje okolice :hmm:

: czw lip 13, 2006 20:15
autor: De'D
wiem ze moj pojedzie 150/h bo narazie tyle mu depnełem. :bajer:
a poprzednik cisnał 120/h i takowy wynik uzyskał (4.6) a ja wiecej nie bede deptal; bo i nie ma gdzie teraz .... remonty. A w niechorzu bede od 17 do 24. 07 wiec jzu od poniedziałku.
Oczywiścei jak dojade.... bo jestem po 4 usterkach w ostatnim czasie. :blush:

Ps. to an browca sie skumac trzeba.. :grin: :pub:

: czw lip 13, 2006 20:18
autor: vw_vandal
double-d, zapraszam na polamańca pod Strzechę :P To jest wlaśnie różnica między TD a D

: czw lip 13, 2006 22:04
autor: gitfunfel
A ja coś dodam na plus dla JP-ka:
JP katalogowo ma większe maksymalne obroty od JR (różnica coś koło 200 obr/min). Przy tych samych przekładniach wychodzi na to, że JP-ka można rozbujać do większej prędkości. :bigok:

: czw lip 13, 2006 22:49
autor: zaprzal
gitfunfel pisze:Przy tych samych przekładniach wychodzi na to, że JP-ka można rozbujać do większej prędkości
jesli da rade ;) w praktyce 1.6 ogolnie potrafia sie wysoko krecic

: pt lip 14, 2006 00:19
autor: szerszeniak
no i jeszcze świst turbinki to dla niektórych bdzie wiele warte

: pt lip 14, 2006 01:07
autor: Krzylu
double-d, ja mam TD (1V) po zwiększonej dawce + kilka modów i deptam mu 120-140 km\h a jak trzeba to i 160 km\h i pali mi 5.7l. Depnij tyle zwykłego diesla to zobaczymy ile spali. Oczywiście jak jeżdze 100 km\h to pali 4.8-5 l.

oj kolega chyba naprawde niemial do czynienia z 1.6D
moj idzie jak jest dobry wiatr ponad 160kmh i niejest to trudne do uzyskania przez moj silnik a spala mi wtedy cos okolo 6L w przedziale 140-160kmh z 4osobami i bagazem na autostradzie sprawdzane na trasie Police-Breda(Holandia)900km lekko ponad,bak wystarczyl zeby dojechac tam
max pali 6L przy bucie w podlodze to nieduzo

JP i 1V kreca sie do 5350obrt/min
reszta 5100
no i jeszcze świst turbinki to dla niektórych bdzie wiele warte
o to wlasnie chodzi
kiedys w jettcie musialem pospawac srodkowy tlumik i wyciagnelem caly uklad zostal tylko odcinek z kolektora do 1 tlumika przy otwartej szybie slychac bylo turbine jak gwizdze i to dosc mocno az sie ludzie odwracali i rozkminiali co tak syczy
i to bylo pikne :bigok:

: pt lip 14, 2006 06:39
autor: J3L3N
Krzylu, pomysl nad SB-kiem:) Najmocniejszy diesel :) Napewno bedziesz zadowolony z mocy i spalania min.4,6 max 6 przy ciezkiej nodze 6,5

[ Dodano: 14 Lip 2006 06:42 ]
A i bujniesz sie nawet ponad 180:)

: pt lip 14, 2006 08:19
autor: kaczor4011
mialem 1.6td i musze powiedziec ze ma kopyto!! tylko ze po niecalych 3 miesiacach padl!!kupilem go od takiego starszego dziadka ktory na sprzedanie nalal mu ,,doktora" do oleju!! turbina sie zapchala i zatarla!! po wymianie oleju i turbiny olej wsysal szybciej niz paliwo

: pt lip 14, 2006 13:46
autor: vw_vandal
Krzylu, miałem JP też go bujałem do ponad 150 km\h ale jakie do było przyśpieszenie w TD jest to moment. Właśnie przesiadłem się z JP do JR różnica jest kolosalna. A weź wyprzedz tira na trasie który jedzie 100-110 km\h zwyklasem trzeba czekać na hektar prostej, ja redukuje na 4 bieg i pędzel. I ta adrenalina jak się turbo załancza to jest mega + dla TD.

: sob lip 22, 2006 19:30
autor: Krzylu
A weź wyprzedz tira na trasie który jedzie 100-110 km\h zwyklasem trzeba czekać na hektar prostej
to niewiem albo miales zmeczonego JP albo moj jest jakis inny ;)

dobra mniejsza z tym
moze mi ktos powie jak bedzie sie to mialo:
-silnik TD prawdopodobnie JR i skrzynia 4S czyli od zwyklasa :D
+modyfikacje MADE IN FORUM

w poniedzialek chwila prawdy moze bede wciskal TD juz :D

: sob lip 22, 2006 20:01
autor: vw_vandal
Krzylu, rakieta będzie :P A do diesla zwykłego mnie nie przekonasz :jezor:

: sob lip 22, 2006 20:13
autor: adam16v
Tylko nie kupuj TD z silnikiem 1V bo te są słabe, i właściwie nie bardzo czuć to turbo...