DYLEMAT 1.6D czy 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw lip 13, 2006 20:06

double-d, 1.6D wiecej pali musze to stwierdzic :( + dla TD
say what?? :helm:

moj pali 5.2 miasto. Teraz bede smigał nad morze do niechorza to sprawdze w trasie...huhuh myśle ze 4,6 osiągne. Poprzedni właściciel tyle zrobił jadąc do kołobrzega :D

TD będzie lepszy?? A co z twoim Lidlem?? Ryzyk fizyk do turbo??



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lip 13, 2006 20:11

double-d, ja mam TD (1V) po zwiększonej dawce + kilka modów i deptam mu 120-140 km\h a jak trzeba to i 160 km\h i pali mi 5.7l. Depnij tyle zwykłego diesla :jezor: to zobaczymy ile spali. Oczywiście jak jeżdze 100 km\h to pali 4.8-5 l.

A kiedy będziesz w Niechorzu?? To moje okolice :hmm:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw lip 13, 2006 20:15

wiem ze moj pojedzie 150/h bo narazie tyle mu depnełem. :bajer:
a poprzednik cisnał 120/h i takowy wynik uzyskał (4.6) a ja wiecej nie bede deptal; bo i nie ma gdzie teraz .... remonty. A w niechorzu bede od 17 do 24. 07 wiec jzu od poniedziałku.
Oczywiścei jak dojade.... bo jestem po 4 usterkach w ostatnim czasie. :blush:

Ps. to an browca sie skumac trzeba.. :grin: :pub:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lip 13, 2006 20:18

double-d, zapraszam na polamańca pod Strzechę :P To jest wlaśnie różnica między TD a D


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
gitfunfel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 17:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: gitfunfel » czw lip 13, 2006 22:04

A ja coś dodam na plus dla JP-ka:
JP katalogowo ma większe maksymalne obroty od JR (różnica coś koło 200 obr/min). Przy tych samych przekładniach wychodzi na to, że JP-ka można rozbujać do większej prędkości. :bigok:


Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 13, 2006 22:49

gitfunfel pisze:Przy tych samych przekładniach wychodzi na to, że JP-ka można rozbujać do większej prędkości
jesli da rade ;) w praktyce 1.6 ogolnie potrafia sie wysoko krecic


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pt lip 14, 2006 00:19

no i jeszcze świst turbinki to dla niektórych bdzie wiele warte


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt lip 14, 2006 01:07

double-d, ja mam TD (1V) po zwiększonej dawce + kilka modów i deptam mu 120-140 km\h a jak trzeba to i 160 km\h i pali mi 5.7l. Depnij tyle zwykłego diesla to zobaczymy ile spali. Oczywiście jak jeżdze 100 km\h to pali 4.8-5 l.

oj kolega chyba naprawde niemial do czynienia z 1.6D
moj idzie jak jest dobry wiatr ponad 160kmh i niejest to trudne do uzyskania przez moj silnik a spala mi wtedy cos okolo 6L w przedziale 140-160kmh z 4osobami i bagazem na autostradzie sprawdzane na trasie Police-Breda(Holandia)900km lekko ponad,bak wystarczyl zeby dojechac tam
max pali 6L przy bucie w podlodze to nieduzo

JP i 1V kreca sie do 5350obrt/min
reszta 5100
no i jeszcze świst turbinki to dla niektórych bdzie wiele warte
o to wlasnie chodzi
kiedys w jettcie musialem pospawac srodkowy tlumik i wyciagnelem caly uklad zostal tylko odcinek z kolektora do 1 tlumika przy otwartej szybie slychac bylo turbine jak gwizdze i to dosc mocno az sie ludzie odwracali i rozkminiali co tak syczy
i to bylo pikne :bigok:



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » pt lip 14, 2006 06:39

Krzylu, pomysl nad SB-kiem:) Najmocniejszy diesel :) Napewno bedziesz zadowolony z mocy i spalania min.4,6 max 6 przy ciezkiej nodze 6,5

[ Dodano: 14 Lip 2006 06:42 ]
A i bujniesz sie nawet ponad 180:)


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt lip 14, 2006 08:19

mialem 1.6td i musze powiedziec ze ma kopyto!! tylko ze po niecalych 3 miesiacach padl!!kupilem go od takiego starszego dziadka ktory na sprzedanie nalal mu ,,doktora" do oleju!! turbina sie zapchala i zatarla!! po wymianie oleju i turbiny olej wsysal szybciej niz paliwo


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt lip 14, 2006 13:46

Krzylu, miałem JP też go bujałem do ponad 150 km\h ale jakie do było przyśpieszenie w TD jest to moment. Właśnie przesiadłem się z JP do JR różnica jest kolosalna. A weź wyprzedz tira na trasie który jedzie 100-110 km\h zwyklasem trzeba czekać na hektar prostej, ja redukuje na 4 bieg i pędzel. I ta adrenalina jak się turbo załancza to jest mega + dla TD.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob lip 22, 2006 19:30

A weź wyprzedz tira na trasie który jedzie 100-110 km\h zwyklasem trzeba czekać na hektar prostej
to niewiem albo miales zmeczonego JP albo moj jest jakis inny ;)

dobra mniejsza z tym
moze mi ktos powie jak bedzie sie to mialo:
-silnik TD prawdopodobnie JR i skrzynia 4S czyli od zwyklasa :D
+modyfikacje MADE IN FORUM

w poniedzialek chwila prawdy moze bede wciskal TD juz :D



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob lip 22, 2006 20:01

Krzylu, rakieta będzie :P A do diesla zwykłego mnie nie przekonasz :jezor:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » sob lip 22, 2006 20:13

Tylko nie kupuj TD z silnikiem 1V bo te są słabe, i właściwie nie bardzo czuć to turbo...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości