Wibracje, drganie silnika przy ok 1500 obrotów VW GOLF VI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wibracje, drganie silnika przy ok 1500 obrotów VW GOLF VI
No cóż, musisz przeboleć naprawę, ale myślę że jeśli będziesz dbał o auto to odwdzięczy Ci się bezawaryjną eksploatacją i jeśli zastosujesz dobrej jakości części to spokojnie na kilka lat Ci wystarczy ta naprawa. Nie chipuj go za mocno, tylko z umiarem w renomowanej firmie. Nie kupuj gotowych boxów bo to tylko przysparza problemy. Dobry, profesjonalny chip będzie kosztował od 1500 do 2000 zł.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw lut 27, 2014 23:20
Wibracje, drganie silnika przy ok 1500 obrotów VW GOLF VI
No właśnie, problem tylko taki czy aby na tej naprawie zakończy się chociaż na pół roku problem z tym autem.
Bo opinie o nowych VW szczególnie Golfach nie napawają raczej optymizmem, w TSI pękają bloki silników, no ale to tak jest jak przy pojemności 1,4 silnik ma 160 koni np..
tak samo te nowe diesle to też wg mnie nie jest to co stare 1,9 TDI.
Także na razie z chipowaniem się wstrzymam - z resztą tutaj też będzie problem, bo gdzie jechać, jaka moc itd..wydawanie takich kwot dla 10 koni więcej to bezsensu chyba..z kolei osiąganie 180 koni nie wiem czy nie jest przesadą, bo zacznie się po całości wszystko sypać.
No ale trzeba to wszystko przemyśleć, a te problemy obecne przeboleć, tak prawdę mówiąc to planowałem zakup Golfa V, właśnie TSI do max 30 tys, ale znajomy wybił mi to z głowy no i te "wspaniałe" opinie o tych silnikach TSI...ale chociaż miałbym zapas na naprawę a tak...
auto za 40 tys i teraz kolejno dopełnianie i gotówka leci..teraz przekraczam 40tys a przy piątce jeśli bym trafił za o 28 tys np..pewnie dopiero bym wydał 30 tys..coś za coś ale..to są raczej poważne naprawy w tym momencie, oby jak najmniej w przyszłości takich problemów.
Bo opinie o nowych VW szczególnie Golfach nie napawają raczej optymizmem, w TSI pękają bloki silników, no ale to tak jest jak przy pojemności 1,4 silnik ma 160 koni np..
tak samo te nowe diesle to też wg mnie nie jest to co stare 1,9 TDI.
Także na razie z chipowaniem się wstrzymam - z resztą tutaj też będzie problem, bo gdzie jechać, jaka moc itd..wydawanie takich kwot dla 10 koni więcej to bezsensu chyba..z kolei osiąganie 180 koni nie wiem czy nie jest przesadą, bo zacznie się po całości wszystko sypać.
No ale trzeba to wszystko przemyśleć, a te problemy obecne przeboleć, tak prawdę mówiąc to planowałem zakup Golfa V, właśnie TSI do max 30 tys, ale znajomy wybił mi to z głowy no i te "wspaniałe" opinie o tych silnikach TSI...ale chociaż miałbym zapas na naprawę a tak...
auto za 40 tys i teraz kolejno dopełnianie i gotówka leci..teraz przekraczam 40tys a przy piątce jeśli bym trafił za o 28 tys np..pewnie dopiero bym wydał 30 tys..coś za coś ale..to są raczej poważne naprawy w tym momencie, oby jak najmniej w przyszłości takich problemów.
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Wibracje, drganie silnika przy ok 1500 obrotów VW GOLF VI
za żywotność nowych aut i downsizing podziękuj UE. Na szczęście są jeszcze auta z normalnymi silnikami 
Wydaje mi się że to jest też dążenie do tego aby kupić auto nowe z salonu i po 150 tys iść znowu kupić nowe a używane po prostu zezłomować.

Wydaje mi się że to jest też dążenie do tego aby kupić auto nowe z salonu i po 150 tys iść znowu kupić nowe a używane po prostu zezłomować.
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości