Strona 2 z 2

: sob mar 17, 2007 17:03
autor: kfiatos
Witam. Ja, a konkretnie mój kumpel też ma problem z "automatycznym" ssaniem. Ma Passata 94r 1.9TD (nie wiem jakie oznaczenie silnika). Ma ssanie w środku auta i zeby odpalić za każdym razem musi je wyciągnąć czy zimny czy ciepły. Chyba nie powinno tak być?? Na ciepło powinien odpalać bez problemów chyba. Świece dobre, nie zapowietrza sie przebieg ok 200tyś. Na pompie wtryskowej jest takie ustrojstwo (zaznaczone na czerwono)
Obrazek
jest tam podłączony kabelek ale nie ma na nim żadnego napięcia. Niech mi ktoś wytłumaczy zasade działania tego urządzonka i jakie napięcie (i skąd) powinno do niego iść bo podejrzewamy że to jest przyczyną utrudnionego odpalania. Pozdrawiam i czekam na sugestie

przyspieszacz

: pn mar 19, 2007 18:59
autor: nifares
Igor 1.Pięknie opisałaś sterowanie świecami i przyspieszaczem zapłonu ale wspomniałeś że w samochodach z klimą jest trochę inaczej. Czy możesz to opisać.Pozdrawiam. :pub:

: czw mar 22, 2007 19:46
autor: skarredasch
mam cięgno, silnik aaz...
jak jest zimny, np rano, to muszę wyciągnąć bi nie odpali...jak się nagrzeje to nawet po ostygnięciu silnika nie muszę go wyciągać...
troszkę inne pytanie - czy można to zmienić na sterowanie elektroniczne tym czujnikiem co byl wcześniej opisany?...sam mogę to zrobić czy to jakaś strasznie wielka filozofia?

Jak dziala auto "ssanie"

: śr paź 20, 2010 22:05
autor: Michał_1977
Proszę :bigok:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123" onclick="window.open(this.href);return false;

Sprawdź jakimś długim śrubokrętem,czy ten drut od przyspieszacza jest mocno naprężony przy zwolnionej dźwigni czy nie.Powinien mieć troszkę luzu (dać się swobodnie ugiąć).
Ewentualnie popuść śrubkę mocującą drut do dźwigni,następnie cofnij ją ok. 1mm w tył od miejsca w którym zaczyna mieć opór i dokręć ponownie śrubkę.

Jak dziala auto "ssanie"

: czw gru 23, 2010 12:32
autor: szpachla
Trochę odkopię.

Mam pytanie odnośnie regulacji.
W jakim zakresie powinna zmieniać położenie ta dzwignia zmiany kontu wtrysku?
U mnie przy poluzowanym cięgle dzwidnia rusza się jakieś 3 mm.
Czy to jest prawidłowe?
Są tam takie śruby do regulacji, może poluzować więcej?

Jak dziala auto "ssanie"

: czw gru 23, 2010 16:19
autor: munior
skarredasch pisze:mam cięgno, silnik aaz...
jak jest zimny, np rano, to muszę wyciągnąć bi nie odpali...jak się nagrzeje to nawet po ostygnięciu silnika nie muszę go wyciągać...
No i po to to jest i tak to ma działać
skarredasch pisze:czy można to zmienić na sterowanie elektroniczne tym czujnikiem co byl wcześniej opisany?.
Jak ktoś lubi sobie komplikować proste i nie zawodne rzeczy ,wymieniając na gó....ne wynalazki , to tak ,możesz przerobić :grin: