Strona 2 z 2

: czw lip 06, 2006 07:12
autor: el Kopyto
Posłuchaj greg'a, dobrze pisze.

: pt lip 07, 2006 22:38
autor: KaEsMiechy
No i zrobiłem :) Wyczytałem jak to jest z tym ustawianiem początku tłoczenia. Spróbowałem ruszyć pompą i na chybił trafił zaczął normlanie chodzić :) Okazało się że pompa była ustawiona w skrajne położenie. No to poluzować pasek i cofnąć o ząbek i jeszcze raz. Przekręciłem po raz kolejny pompę i chodzi. Pożyczyłem sobie nawet taki czujnik zegarowy ale ma inny gwint na końcu i nie pasuje ( a przydałby się). W każdym razie jakieś 3000 zeta w kieszeni :D (tyle mi "zaśpiewał" ten mechanik u którego byłem) A moja opinia o serwisach jest nadal taka sama , czyli "co możesz zrób sam" :D.

: ndz sie 27, 2006 23:37
autor: anton:-)
czyli jednak miałem racje, nic chłopie nie zrobisz takich juz mamy mechaników rzemieslników :bigok:

: ndz lut 28, 2010 15:03
autor: kacperix
może mi ktoś napisać a najlepiej pokazać na fotce jak powinna być ustawiona pompa wtryskowa przy wymianie rorządu dla silnika asv, przy ustawieniu znaków na pierwszym cylindrze?
Wymieniłem rorząd jednak po wymianie nie chce odpalić, wałek wg pierwszego cylindra jest na pewno dobrze ustawiony..
nie wiem czy nie przeskoczyło mi coś na pompie bo mam problem z odpaleniem i wygląda to własniena tak jak by było coś nie halo z podawaniem paliwa

: ndz lut 28, 2010 15:41
autor: t0mal
Blokowałeś koło pompy?
Na vag i początek tłoczenia do ustawienia.

: ndz lut 28, 2010 17:20
autor: kacperix
koło pompy było blokowane ale potem zdejmowana była blokada i możliwe że coś tam przeskoczyło.. na vagu do póki nie odpale auto to nie da sie sprawdzić kąta wtrysku.. próbowałem kilku pozycji w zakresie regulacji i nic, więc pewnie przeskoczyła gdzies dalej, jutro rozpinam znów rozrząd i chce ustawić pompe zgodnie z pierwszym cylindrem..