Ramie w pompie wtryskowej AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Ramie w pompie wtryskowej AAZ

Post autor: DaroS » ndz lut 02, 2014 15:15

Ok temat rozwiązany.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ramie w pompie wtryskowej AAZ

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 02, 2014 15:59

DaroS pisze:Ok temat rozwiązany.
To może byś łaskawie napisałeś w jaki sposób rozwiązałeś problem... :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Ramie w pompie wtryskowej AAZ

Post autor: DaroS » ndz lut 02, 2014 23:15

Druga pompa wskazała umiejscowienie ramienia względem wajchy zewnętrznej. Generalnie rozchodzi się o to, że ręcznie wciskając zewnętrzne ramie ma się spowodować odciągniecie wewnętrznego mechanizmu - zmniejszyć dawkę paliwa w efekcie wyłączyć silnik.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Ramie w pompie wtryskowej AAZ

Post autor: needved » wt lut 04, 2014 18:38

Proponuję obciąć wewnętrzne ramię i będzie po problemie. Te ramię blokuje moc mimo ostrego pina przy standardowym pinie dawka paliwa pozostanie bez zmian. Na forum można nawet znaleźć fotki jak to obciąć.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości