1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku
: sob sty 04, 2014 19:10
Podaj cisnienei ze sprezarki na dylinder gdzy zawory sa zamkniete i masz odpowiedz.....
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Nie słuchaj mechaników i nie daj się nabrać przypadkiem a wtryski i tak prawdopodobnie będzie trzeba wyciągaćIwan166 pisze:Mechanicy się ciągle upierają przy tym ze padnięty jest 3 wtrysk, co wy na to ? bo nie widzi mi się specjalnie wyjmować wtryski, wozić nie wiadomo gdzie, płacić nie wiadomo ile, by wyszło potem, że są dobre...
ale że niby jak on to ma zrobić i po co bo rzucasz jakimiś pomysłami które wydają się od czapy a nawet nie wyjaśnijbartek18150 pisze:Podaj cisnienei ze sprezarki na dylinder gdzy zawory sa zamkniete i masz odpowiedz
Zamiast swiecy zarowej przejsciowka do miezenia cisnienia i podajemy przez nia cisnienie ze sprezarki przy zamknietych zaworach na danym cylindrze.Detektor pisze:ale że niby jak on to ma zrobić
NIe widze powodu by zmiana wtryskow pomogła.Iwan166 pisze:Kompresja dzis była sprawdzana
Pierwszy cylinder 29 bar
Drugi cylinder 30 bar
Trzeci cylinder 23 bar
Czwarty cylinder 29 bar
Co może być przyczyna tak małej kompresji na 3 cylindrze ?
ale mi chodzi oto ze jesli chcesz byc pewien ze to nie wtryskiwacz to wystarczy je zamienic a i tak korekcje zostana takie same wiec juz nawet widac po pomiarze kompresji ze cos nietak z 3 cylindrem, przwie wszystkie ajm ktore robilem to albo uszczelka pod glowica albo korba krzywa bo zassalo olej badz wodebartek18150 pisze:NIe widze powodu by zmiana wtryskow pomogła.Iwan166 pisze:Kompresja dzis była sprawdzana
Pierwszy cylinder 29 bar
Drugi cylinder 30 bar
Trzeci cylinder 23 bar
Czwarty cylinder 29 bar
Co może być przyczyna tak małej kompresji na 3 cylindrze ?
ok masz racje ale to i tak zbędna strata czasu na takie zabiegi bo skoro już wiemy ,że jest zbyt mała kompresja na 3 cylindrze to należy olać temat pompek i zrobić jeszcze raz próbę olejową żeby się dowiedzieć co jest faktyczną przyczyną.golfmaniac22 pisze:ale mi chodzi oto ze jesli chcesz byc pewien ze to nie wtryskiwacz to wystarczy je zamienic a i tak korekcje zostana takie same
Powiedz im,że mają sieczkę w głowie.Iwan166 pisze:Mechanicy się ciągle upierają przy tym ze padnięty jest 3 wtrysk, co wy na to ?
Możesz troszkę rozwinąć wypowiedź,bo nie kumam o co chodzi...Gdzie niby idą?Iwan166 pisze:doszliśmy do wniosku ze winny jest chyba zawór wylotowy, bo podczas sprawdzania wyszły jakies problemy ze spalinami, coś nie tam gdzie trzeba ida.
i tak trzeba zrobic , ale pewnie i tak czapka w goreDetektor pisze:ok masz racje ale to i tak zbędna strata czasu na takie zabiegi bo skoro już wiemy ,że jest zbyt mała kompresja na 3 cylindrze to należy olać temat pompek i zrobić jeszcze raz próbę olejową żeby się dowiedzieć co jest faktyczną przyczyną.golfmaniac22 pisze:ale mi chodzi oto ze jesli chcesz byc pewien ze to nie wtryskiwacz to wystarczy je zamienic a i tak korekcje zostana takie same
to,że czapka w górę to raczej nie uniknionegolfmaniac22 pisze:ale pewnie i tak czapka w gore
chyba nie mówisz o zamianie pompek miejscami bo głupi pomysł i strata czasu, przecież już wiemy że to nie wina pompekgolfmaniac22 pisze:i tak trzeba zrobic
Michał_1977, kolega chyba jest mocno wstrząśnięty całą sprawą i nie wie o czym pisze z wrażenia.Michał_1977 pisze:Możesz troszkę rozwinąć wypowiedź,bo nie kumam o co chodzi...Gdzie niby idą?
chodzilo mi o probe olejowa,Detektor pisze:to,że czapka w górę to raczej nie uniknionegolfmaniac22 pisze:ale pewnie i tak czapka w gorechyba nie mówisz o zamianie pompek miejscami bo głupi pomysł i strata czasu, przecież już wiemy że to nie wina pompekgolfmaniac22 pisze:i tak trzeba zrobicMichał_1977, kolega chyba jest mocno wstrząśnięty całą sprawą i nie wie o czym pisze z wrażenia.Michał_1977 pisze:Możesz troszkę rozwinąć wypowiedź,bo nie kumam o co chodzi...Gdzie niby idą?
Albo nam się uda jemu przetłumaczyć jak powinien działać albo go czekają niemałe koszta bo panowie mechanicy zaopiekują się
odpowiednio jego portfelem.