Kata się już pozbyłem bo ktoś wcześniej wstawił z benzyny:D ale chyba doszlem do przyczyny dałem na odwrót śruby przy pompie ta z mala dziurka dałem do rurki zasilającej a ta z dużymi dziurkami do powrotu:D Idę zaraz sprawdzić czy to to bo nie znalazłem nigdzie jak maja iść te śrubki
No i wszystko się dobrze skończyło (pomyliłem śrubki) jak to mówią człowiek musi się uczyć na własnych błędach a szczególnie taki amator jak ja
Dzięki wielkie za pomoc Michał_1977 będę wiedział na przyszłość co moglo się stać jak znowu to samo się stanie. Oczywiście oby się nie stało
Brak wysokich obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Brak wysokich obrotów
Po cichu myślałem o tych nyplach przykręcających przewody,ale nic nie wspominałeś o tym,że grzebałeś przy pompie,a szkoda,bo to na pewno szybciej by mnie naprowadziło na właściwy trop.
Dobrze,że udało Ci się i silnik hula
Dobrze,że udało Ci się i silnik hula
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pn gru 16, 2013 10:47
Brak wysokich obrotów
A mam jeszcze jedno pytanie aby nie zakładać nowego tematu. Czy to normalne że mój dieselek jak jest zimny to nie ma mocy i słabo wkręca się na obroty a jak się zagrzeje to normalnie idzie?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Brak wysokich obrotów
szyszunio110, raczej normalne,bo silnik musi być nagrzany,by uzyskać pełną moc,ale zależy jak duża jest ta różnica w mocy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości