Strona 2 z 3

: wt wrz 26, 2006 13:16
autor: cowboy
mirras byłeś może w Skarbimierzu w niedziele ? ;)

: wt wrz 26, 2006 19:17
autor: ccinekk
NA tych zawodach zająłęm 5 miejsce w klasie diesel.

Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/

Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.

Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.

Pozdrawiam wszystkich obecnych :)

: wt wrz 26, 2006 21:04
autor: cowboy
ccinekk pisze:Czas ET 16,148
hmmm a ja sie zastanawiałem czy dałbym rade niską 16 zrobić - a jednak AFN po wirusie to potrafi :)

wykresy mamy prawie identyczne, z filmików wynika że moglibysmy iść równo :)

: wt wrz 26, 2006 22:21
autor: ccinekk
Powiem Ci więcej. Można zrobić wysoką 15stkę! Trzeba się tylko wykumać i trafić na mniejszy skwar, bo mój icek na pewno nie dawał rady :/ Jednak afn po wirusie jest w stanie zrobić poniżej 16sek bez RT, jestem tego prawie pewny.

: wt wrz 26, 2006 22:49
autor: dziechu
Jaka to jest dokladnie dlugosc scigania? jakies 400m?

: śr wrz 27, 2006 09:06
autor: cowboy
dziechu pisze:Jaka to jest dokladnie dlugosc scigania? jakies 400m?
§4 Trasa

4.1 Wyścigi zostaną rozegrane na dystansie 1/4 mili tj. 402,336 m.

http://www.sss.org.pl/documents.php?view=1

: śr wrz 27, 2006 20:38
autor: mirass
ccinekk pisze:NA tych zawodach zająłęm 5 miejsce w klasie diesel.

Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/

Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.

Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.

Pozdrawiam wszystkich obecnych :)
no tak...ale cały bajer polega na reakcji
Skarbimierz to kiepskie wydanie 1/4 mili
przez megafon jak sciagałem sie z 240KM leonem mówili czasy po przejazdach i powiedzieli mój czas jako trzeci a na kartce znalazł sie jako czwarty i czas został zmieniony z drugim golfem - przykre ale cóż...jak komentator myli się co do marki auta to sorry

ogólnie jestem zadowolony z wyniku..z przodu mialem 195/50 R15, z tyłu 14" fele 185/65 gumy, ze środka wyciagnęlem tylną kanapę i wyczyściłem bagażnik - duzo tego nie było-może 40kg ogólnie. Zważywszy że gofrownica nei jest w najwyższej formnie to i tak nieźle poleciała :food:
teraz czas zadbać o nią - może wskoczy kilka klaczy ale to okaże sie za tydzień w piątek :smoke: moc blokuje mi pompa - zbyt słaba fala :grrr:

czas całkiem całkiem, ale na lotnisku była ibiza 90KM z wtryskami ASV Paweł Domagała bez chipa i spójrz na jego czasy. Silnik ma jak dzwon - pod VAGiem sprawdzałem mu furę i nie było korekcji wszystko lata jak nowe :okej:

: śr wrz 27, 2006 21:41
autor: ccinekk
Wiesz to były moje pierwsze starty z fotokomórkami, więc miałem prawo nie trafiał na czas w start. Jednak ogólny wynik przejazdu jest wg mnie OK. Muszę pomyśleć nad większym IC.

: śr wrz 27, 2006 22:26
autor: mirass
ccinekk pisze:Wiesz to były moje pierwsze starty z fotokomórkami, więc miałem prawo nie trafiał na czas w start. Jednak ogólny wynik przejazdu jest wg mnie OK. Muszę pomyśleć nad większym IC.
noo ta fotokomórka jst pogięta
jak walisz jak zapala sie zielone to juz czas ucieka..ten sprzet jest z wyscigów górskich jak pisali chłopaki z SRTW..
ja jechałem drugi raz, więc teraz twoja kolej na lepszy czas i mam nadzieje ze na półfinał
nad IC pomyśl - dobra sprawa
ja zimą chce założyc ten od T5 ale wiczny brak czasu obecnie...no i muszę my śleć nad pompą bo te od 90tki są słabe

: śr wrz 27, 2006 22:34
autor: ccinekk
No i właśnie z IC jest kłopot, bo w mojej okolicy nie ma nikogo kto mógłby coś wymodzić z orurowaniem i upchnięciem jakiegoś dziada za zderzakiem, a do Wrocka jechać i wydawać 2tyś za FMIC to nie mam zamiaru. Poza tym nie wiem w jaki IC zainwestować. Iveco Daily może? A co z orurowaniem... Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...

: śr wrz 27, 2006 22:43
autor: cowboy
gratki chłopaki !!

ja sie musze w końcu tez ogarnąć z tym FMIC-em, potem zaaplikuje 2 programy jeden streetowy (125/290) do codziennego użytku a drugi dragowy :) tak po całości się pojedzie :bigok: może troche się spłaszczy moment....może być to trudne ale dołożenie jedynie suszarki od AWX-a daje np. takie efekty w AFNie - 145/350

http://img209.imageshack.us/img209/4813/michnik2ya1.png

ps. do ilu kręciliscie silnik przy zmianie biegu?

: śr wrz 27, 2006 22:45
autor: ccinekk
Z obrotami to różnie, jedynki nie przeciągam na maxa, bo dużo traci. Potem staram się zmieniać przy ok 4200rpm.

: śr wrz 27, 2006 22:48
autor: cowboy
ccinekk pisze:Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...
moim zdaniem kolejnośc powinna byc taka dla AFN-a:

1. wirus - to już masz :)
2. FMIC

3. turbo AWX, wtryski ASV lub hybrydy + nowy soft

i to powinno dac 160/380 - to juz jest wystarczająco jak na TDI VP