Strona 2 z 2
: śr lip 05, 2006 11:17
autor: figuss
mi też silnik telepał i musiałem wymienić wszystkie poduszki pod silnikiem, ta przy skrzyni jest olejowa a druga tylna gumowa. Dzięki! Pozdrawiam!
: śr lip 05, 2006 20:19
autor: Razal
figuss pisze:mi też silnik telepał i musiałem wymienić wszystkie poduszki pod silnikiem, ta przy skrzyni jest olejowa a druga tylna gumowa. Dzięki! Pozdrawiam!
Ile Cię to wszystko kosztowało ??
: śr lip 05, 2006 20:40
autor: twardy
Dziś wymieniłem + wyważyłem kółka całkiem inna jazda , jutro ustawię zbieżność bo troche mi tnie opony na przodzie od strony silnika czyli rozbieżność. Pozdrawiam.
: ndz lip 09, 2006 18:57
autor: Dj Darecki
Witam
Corvax pisze:najszybciej obie poduchy - czyli przednia i prawo tył - obie są olejowe i to one najczesciej są przyczyną drgań i wibracji - 3 poducha - lewa tylna raczej mozna sobie na razie odpuscic
W moim 1.9 TD 2 poduchy nie sa olejowe. Właśnie dzisiaj wymieniłem przednią bo fachowcy ze sklepu i pewien mechanik powiedział że na 98 % przednia i pupa 70 zł poszło zlekka w błoto troche wibracje zmalały ale dalej są duże wrr za miesiąc wymieniam następną może sie wreszcie uda hehe
Pozdrawiam
: wt lip 18, 2006 14:40
autor: cowboy
z tego co widze pod silnikiem są 3 poduszki + 4 pod skrzynią...
pod silnikiem 2 olejowe + 1 gumowa, pod skrzynią olejowa..
mam pytanie czy cięzko wchodząca 1 i 2 oraz zgrzyty przy wstecznym to wina tylko poduszki pod skrzynią, czy pod silnikiem tez?
sprawdzałem optycznie pod skrzynią mam OK - przynajmniej jest sucha..
w intercarsie za poduszke formax pod skrzynie krzyczą 45 PLN za jakąś lepszą 120 ale chyba nie warto ?
: wt lip 18, 2006 15:46
autor: Corvax
cowboy pisze:z tego co widze pod silnikiem są 3 poduszki + 4 pod skrzynią...
cyknij fotki bo pod skrzynia to mi sie nie widzi zeby cos bylo
: wt lip 18, 2006 16:07
autor: cowboy
Corvax pisze:
cyknij fotki bo pod skrzynia to mi sie nie widzi zeby cos bylo
pod skrzynią w sensie nad skrzynią
po prostu taki skrót myslowy...
są trzy poduszki dla silnika i jedna dla skrzyni?
[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 16:19 ]
takie jak w tym temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54061
: wt lip 18, 2006 17:46
autor: Corvax
cowboy, wg mojej wiedzy sa 3 - przednia i 2 po bokach silnika (wiem bo wszystkie 3 wymianialem), prosiłem o fotke bo moze cos przeoczyłem
na czerwono zaznaczylem co wymienialem - 3 poduchy + elementy gumowe belki:
: wt lip 18, 2006 18:13
autor: cowboy
cowboy pisze:prosiłem o fotke bo moze cos przeoczyłem
no tu w tym temacie jest fotka:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54061
to jest poduszka skrzyni..
u mnie wszystkie poduszki ładnie wyglądaja ale zastanawiam sie na wymianą bo mi cięzko 1 i 2 wchodzi...
olej wymieniłem, no chyba że te plastki pod lewarkiem sa winne ale raczej nie...
bo na wyłączonym silniku biegi wchodzą lekko... myslałem nad odpowietrzaniem ale kilkukrotne nacisniećie sprzęgła nie pomaga i wsteczny dalej potrafi solidbnie zgrzytnąć...reguklację na wybieraku tez mam juz za sobą..
pozostaja poduszki - tylko zastanawiałem sie czy nie wymienić tylko tej dla skrzyni..?
: wt lip 18, 2006 18:26
autor: rutek
podziele sie swioimi doswiadczeniami:
1. drgania kierownicy przy gwaltonwym ujmowaniu i dodawianiu gazu (przy dodawaniu wyrywala lekko w lewo; przy ujmowaniu lekko w prawo). powod: zuzyte tuleje gumowe na wachaczach.
2. wyzej wymienione tuleje byly rowniez odpowiedzialne za:
wrazliwosc na koleiny (wrecz nie moglem uwierzyc po tym jak autko zostalo zrobione). przedtem wyrywalo kolko a teraz mniej ale jezdze na profilu 55 oponki i to jest przyczyna; walenie na dziurach - to w koncu mityczny pod tym wzgledem Wroclaw
120 plus robocizna i jest okej
a teraz pytanko: silnik na wolnych,rozgrzany , wysprzeglony a obroty utrzymuja sie na 950-970 rpm. ktos ma moze jakies pomysly?