nie czujesz jak Ci auto szarpie? To tak jakby chwilo spadek mocy, tylko taki drastyczny cos jakby auto chcialo zgasnac. Powodem szarpania moze byc owszem pedał gazu, te blaszki wycieraja sie a ze przerwyanie jest przewaznie na tych samych obrotach wiec moze to byc to...Jak to poznać że szarpło? Patrzeć na obrotomierz? Czy to szarpnięcie ma być to że silnikiem zatelepie?
Szarpanie, falowanie obrotow w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Falowanie~~~~~~~~
Moze ktoś rozwiązał problem tego falowania? W moim golfie dzieje sie tak samo i zasatnawia mnie co to jest?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hmm to moze juz powoli Ci siada n-75
u mnie bylo podobnie (tylko ja mam jeszcze wskaznik) i po nim widzialem ze nie moglo sie cisnienie wysterowac i ustabilizowac na zadanym 0,8 tylko spadalo roslo spadalo roslo
moze sprobuj zmostkowac czerwony i niebieski wezyk pojezdzij i zobacz czy nadal faluje
oczywiscie auto lekko oslabnie bo cnisnienie zmniejszy sie na ok 0,5 - 0,6 bar
u mnie bylo podobnie (tylko ja mam jeszcze wskaznik) i po nim widzialem ze nie moglo sie cisnienie wysterowac i ustabilizowac na zadanym 0,8 tylko spadalo roslo spadalo roslo
moze sprobuj zmostkowac czerwony i niebieski wezyk pojezdzij i zobacz czy nadal faluje
oczywiscie auto lekko oslabnie bo cnisnienie zmniejszy sie na ok 0,5 - 0,6 bar
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości