Strona 2 z 2

: wt cze 20, 2006 18:53
autor: vw_vandal
A ten czarny to taka zmyłka? Spoko "dwujeczka"

: wt cze 20, 2006 19:08
autor: Krzylu
Czarny to wzor do nasladowania a zielony do zrobienia :wink:

: wt cze 20, 2006 19:09
autor: vw_vandal
German styl bije po oczach :P

: wt cze 20, 2006 19:20
autor: Krzylu
sobie Off Topic zrobilismy
zreszta gdzies fotostory na forum jest :wink:

Re:

: ndz maja 01, 2011 18:39
autor: sroger
lukopr pisze:mozliwe ze olej po na nagrzaniu robi sie sporo zadszy od tego co był wczesniej i kontrolka sygnalizuje słabe ciśnienie oleju.... jednak było by tak samo w przypadku gdyby woda dostawała sie do oleju tez robił by sie zadszy.... jezeli samochod sie nie grzeje i "kipi" woda w zbiorniczku tzn ze cisnienie z cylindrow przedostaje sie przez uszczelke pod głowicado układu chłodzenia i ucieka przez korek zbiorniczka... sprawdz w jakim stanie jest olej, czy nie jest biały... zajrzyj tez do układy chłodzenia i zobaczy czy w płynie nie ma oleju
mi jak się auto nagrzeje to między 2000obr-2500obr zaczyna mi piszczeć i mrygać kontrolka oleju, samochód nie dawno kupiłem i nie wiem w jakim stanie jest olej, czy to możliwe że robi się olej rzadszy i jest małe cisnienie?
Samochód mi się nie dogrzewa, dochodzi do 80st.C, włącza się wentylator, płyn czysty bez oleju oraz olej bez masła itp.
Czy to wina oleju? Filtr wymieniłem...Pomocy :rozpacz:
moje auto teraz 1.8 90KM B+G

Re: Re:

: ndz maja 01, 2011 20:26
autor: tower
sroger pisze: moje auto teraz 1.8 90KM B+G
Tak w ogole to piszesz w dziale dla diesli :-)

Nie wiem jak jest w benzynie ale możliwe, że masz niesprawny/wypięty czujnik wysokiego ciśnienia oleju ewentualnie brak połaczenia alternatora z zegarami. Tak czy inaczej dla spokoju zmierz ciśnienie oleju. Jak będzie ok do sprawdzenia elektryka.