Strona 2 z 2

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: śr wrz 11, 2013 15:08
autor: Q_mac
Przy swapie silnika czeka Cię to samo. A jak zapragniesz skrzynie TDI to jeszcze gratisowo pedały, kaseta zmiany biegów, pompa sprzęgła, wysprzęglik, zbiorniczek płynu hamulcowego do wersji z hydraulicznym sprzęgłem, rozrusznik, łapy skrzyni, linka prędkościomierza, przeróbka wydechu, półosie pod przeguby 100mm (większość z Passata B3/Seat Toledo, bo z golfa 3 części nie pasują). I masa, masa pracy przy tym. Być może coś pominąłem ;)

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: śr wrz 11, 2013 15:52
autor: Developers
Raczej będę wsadzał TD 90... Troszkę mniej zabawy i tańszy jak coś w utrzymaniu..
Co wyczytałem i zauważyłem czeka mnie
-silnik kompletny
-Przeguby wewnętrzne
-Wspomaganie i modzenie z prędkościomierzem.
Chyba tyle ? Bo wydechu nie wliczam zawsze się przerobi.

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: śr wrz 11, 2013 20:19
autor: Q_mac
Co to TD 90 ?

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: czw wrz 12, 2013 20:04
autor: xlsss
Z tego co pamiętam, TD miały 60 lub 70 KM...

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: pt wrz 13, 2013 09:22
autor: jozeph32
Silnik 1.9 TD w dobrym stanie kupisz przynajmniej za 900zł bez skrzyni. Jeżeli samochód ma Ci służyć tylko i wyłącznie do jazdy a nie do jakiegoś kręcenia to szukaj 1.6 TD. Ja za 600 zł kupiłem razem ze skrzynią. Tylko też trzeba uważać najlepiej przed kupnem odpalić silnik a nie kupować w ciemno.

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: pt wrz 13, 2013 14:15
autor: Developers
Ja jak bym inwestował w 1.9 TD to bym kupił Golfa III rozbitego np w dupkę co dostał.. I dał te 2tys nawet za niego i przerzucił wszystko nawet i wspomaganie bo obecnie nie mam. Czasami można trafić za dobrą cenę cały samochód ;) Zawsze tak jest jak nie masz kasy jest wszystko... Masz pieniądze nie ma nic :P

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: pt wrz 13, 2013 20:14
autor: Detektor
Developers pisze:Hehhehe Jedynie co można sprzedać wtryski i pompę paliwa nic więcej
To sprzedaj chociaż to, choć nie chce mi się wierzyć ,że nie sprzedałbyś czegoś jeszcze.
Po za tym zbieraj pieniążki i swapuj na TDI od razu , zobaczysz ,że nie będziesz żałował.

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: pt wrz 13, 2013 21:54
autor: Developers
Na razie budę doprowadzam do ładu, konserwacja itp.. Może przez ten czas coś zarobie ;) Albo pracę dostanę więc poleci z górki.. Może ktoś napisać dokładnie o swapie do MK II TDI ? Silnik normalnie wchodzi.. Skrzynia tak samo wejdzie ? Nie będzie trzeba zmieniać skrzyni ? Bo wiadome inne sprzęgło idzie. Komputer, elektryka itp...

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: pt wrz 13, 2013 22:11
autor: Q_mac
Napisałem Ci w kilku postach wyżej czego będzie potrzebował... A jak pogrzebiesz na forum znajdziesz informacje na temat takiego swapu. Jak gdzieś utkniesz to pisz-jestem świeżo po takim swapie. Skrzynia TD nie da sobie rady z TDI (zwłaszcza sprzęgło)

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: pt wrz 13, 2013 22:53
autor: Developers
Dokładnie czego sie boję właśnie w TDI sprzegło dwu masa... Kosztowna zabawa z tym jest.... w TD tam już idą całkiem mniejsze koszty nawet za rozrząd.

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

: sob wrz 14, 2013 08:19
autor: Q_mac
W 1Z jest koło jednomasowe i nawet chyba identyczny rozrząd (ale głowy obciąć sobie nie dam). Do AFN też idzie wsadzić bez problemu jednomas.