Podejscie numer 2 , lipa
Z punktu widzenia tokarza ciezko bedzie trafic na taki uszczelniacz co bedzie lezec w podobnej odleglosci od silnika co ORI .
Dobrze ze nie zameldowalem samochodu bo bym teraz mial ponad 1000zl zamrozone xd
Nie mialem czasu i checi.Jezdzilem samochodem dziewczyny do pracy.Nadal moge.
Ale tego seata AFN to chyba potne i oddam na zlom , powyciagam graty z niego do golfa mk1 1980 co w polsce czeka na remont(zima) (mialem to zrobic za 6ms-12msc-swapa po remoncie).
Kupilem go za male pieniadze bo siadala dwumasa i konczyl sie przeglad/oc .
Sprzeglo g60 nigdy sie nie zmarnuje SACHS
A co do uszczelniacza to wroce jak silnik bedzie wkladany w Polsce do mk1 .
Wiem ze w POLSCE mozna wszystko dostac
Dzieki za pomocne odpowiedzi , mam nadzieje ze komus sie kiedys temat przyda .
ps.narazie widzialem wypociny na zimno , po odpaleniu dam znac jaka katastrofa , tymczasem kolega ulamal jeden plastik trzymajacy waz odpowietrznika i musze jakas prowizore zrobic zanim zaczne testowac.
pozdrawiam
Uszczelniacz walu korbowego od strony skrzyni - AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uszczelniacz walu korbowego od strony skrzyni - AFN
Zrobione , niema katastrofy , dobrze lezy , teraz czas pokaze co i jak .
Sprzeglo chodzi bardzo lekko w poruwnaniu do dwumasy,nie czuje prawie pedalu , dpowietrzajac nie bylismy pewni czy to juz bo pedal Taki miekki hehe.
Auto stalo b.dlugo . Dziala - czekam na papiery/tabule .
Temat uszczelniacza uwazam za zamkniety,uszczelniacza radze szukac w Polsce i zycze duzo szczescia :PPP.
Sprzeglo chodzi bardzo lekko w poruwnaniu do dwumasy,nie czuje prawie pedalu , dpowietrzajac nie bylismy pewni czy to juz bo pedal Taki miekki hehe.
Auto stalo b.dlugo . Dziala - czekam na papiery/tabule .
Temat uszczelniacza uwazam za zamkniety,uszczelniacza radze szukac w Polsce i zycze duzo szczescia :PPP.
VW Golf mk1 1978 > bylo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=491626
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości