Strona 2 z 4

: czw cze 15, 2006 23:12
autor: Fox_00
też mam znajomego i jego Gofer 1V leci max 160 km, a z mojego najwięcej wycisnąłem 180km/h :]
ale teraz już widzę że dlugo się muszę rozpędzać do tej prędkości ;)

: czw cze 15, 2006 23:49
autor: naum
McMann, nie chce się szukać na forum, co? Wystarczy, że podmienicie pompę od JR/SB/RA. Turbo jest takie same jak w JR, więc poco je zmieniać?

: czw cze 15, 2006 23:52
autor: greg
naum pisze:Turbo jest takie same jak w JR, więc poco je zmieniać?
no własnie z ETKA wychodzi że nie to samo
Obrazek
Obrazek

: czw cze 15, 2006 23:55
autor: naum
To jakie jest w JR? Jutro sprawdzę jakie mam w 1V.

: pt cze 16, 2006 00:02
autor: greg
naum pisze:To jakie jest w JR? Jutro sprawdzę jakie mam w 1V.
zrzuty ekranu masz powyżej róznica jestw literze a więc na pewno i w turbinie

: pt cze 16, 2006 01:12
autor: zaprzal
kazde turbo jakie bylo montowane w 1.6 da rade napompowac bezpieczna wartosc jaka jeszcze zniesie silnik, wiec IMHO to nie jest ograniczenie. Podstawowa sprawa to pompa, jak juz wczesniej pisalem. Po co wymieniac pol samochodu, skoro wystarczy pompe a i tak efekty beda bardzo zadowalajace. Jesli obecnie siedzi kkk k14 to ladnie sie bedzie wkrecalo od juz dolu, garret t2 tez (mam takiego), garrett t3 (taki siedzi u Cinka) oraz kkk k24 bedzie juz mial sporego laga, a i tak lepiej nie dmuchac w seryjny silnik jakims kosmicznym cisnieniem

: pt cze 16, 2006 07:29
autor: Cinek
Fox_00 pisze: a z mojego najwięcej wycisnąłem 180km/h :]
:prayer:

: pt cze 16, 2006 09:07
autor: Fox_00
w 1.6TD można poprawić osiągi poprzez zwiększenie ciśnienia turbiny do max 1.1 bar, i również do tego trzeba zwiększyć dawkę paliwa...
lecz z forum wiem, że jak się zwiększy do 1.1 to już nie można mu cały czas wciskać, bo się silnik rozleci :)
więc wtedy pozostaje raczej spokojna jazda i raz po raz można wcisnąć ;)
a po rozmowie z gościem z serwisu VW o podkręceniu silnika TD powiedział mi zebym sobie kupił inny samochód do zaru,chania :helm: bo przy dieslu się raczej silników nie podkręca, chyba że chce się być częstym klientem serwisu ;)

: pt cze 16, 2006 09:16
autor: zaprzal
Fox_00 pisze:a po rozmowie z gościem z serwisu VW o podkręceniu silnika TD powiedział mi zebym sobie kupił inny samochód do zaru,chania :helm: bo przy dieslu się raczej silników nie podkręca, chyba że chce się być częstym klientem serwisu ;)
raczej jest sie czestym klientem serwisu po sluchaniu takich kolesi jak on i zapewne korzystaniu z ich uslug. Ciekawe jakie ma zdanie o tdi ktore maja prawie 100% zwiekszona moc i jezdza na codzien, trzaskajac kilometry bez awarii...

: pt cze 16, 2006 09:17
autor: McMann
Panowie a orientujecie się czy można tą trubinkę w tym 1V nieco podkręcić?? Rozglądamy się z kumplem za pompą od SB ma ktos taka na sprzedarz ??

: pt cze 16, 2006 10:14
autor: Trochim
http://forum.vwgolf.pl/search.php

tu tego jest dużo a i o podkręcaniu k14 było sporo.

ostatnio w sprzedam była pompa od 1.6 TD

: pt cze 16, 2006 10:20
autor: Fox_00
zaprzal pisze:raczej jest sie czestym klientem serwisu po sluchaniu takich kolesi jak on i zapewne korzystaniu z ich uslug. Ciekawe jakie ma zdanie o tdi ktore maja prawie 100% zwiekszona moc i jezdza na codzien, trzaskajac kilometry bez awarii...
gościu jest dobry :bajer:
wiadomo w którym roku były produkowane MKII w TD, a kiedy weszły silniki TDI :bajer:
nowsza technologia, inne rozwiązania... duzo tłumaczyć nie trzeba :bajer:

: pt cze 16, 2006 10:23
autor: Cinek
my tu jeździmy troszke wzmocnionymi TD i raczej nie spotyka sie za dużo awarii związanych z większą mocą :bajer: typowe problemy doładowanych silników. sie umie korzystać to sie nie psuje :bigok:

: pt cze 16, 2006 10:26
autor: Fox_00
Cinek pisze:sie umie korzystać to sie nie psuje :bigok:
a no właśnie... jak się umie korzystać i tu się zgadzam...

Oczywiście po takim podkręceniu turbiny należałoby kupić zegarek aby pilnować ciśnienie turbinki :bajer: