[MK3 1Z] Czy to na 99% przeplywka?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

U mnie

Post autor: Razal » pn cze 19, 2006 15:15

Miałem nieczszelność w dolocie - też był muł i batory

Nieszczelny był INTERCOOLER
Wymieniłem i jest OK


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » pn cze 19, 2006 17:46

BruceLee30 pisze:oleju ci nie ubywa ?
nie i u mnie ten osad jest bardziej jakby szary (nie jest mokry).



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt cze 23, 2006 10:54

Wczoraj zabralem sie za szukanie usterki..

Obrazek

wyciagnalem IC, byl na dole zasyfiony, po odkreceniu dolnego kolanka okazalo sie ze uszczelka sie rozpuscila ze starosci.. wyczyscilem tez wmiare mozliwosci IC

Obrazek

sprawdzilem przeplywke.. ale tu nie bylo co czyscic

Obrazek

wykrecalem po kolei wszystko co krazy do i z IC

Obrazek

no i znalazla sie usterka.. powietrze uciekalo i stad bylo go malo w spalaniu..

Obrazek

Jako ze bylo za pozno na jezdzenie po sklepach, prowizorycznie zalatalem pekniecie, w sumie to bardzo dobrze bo szczelnosc trzyma.. Przy okazji wyczyscilem wszystkie rury dolotu.. Po skreceniu wszystkiego udalem sie na jazde probna.. od razu czuc bylo nieziemska moc, wyjechalem z terenu zabudowanego i gaz do dechy a za mna klebek dymu, wystraszylem sie ale to pewnie wypuscil tez syf z rur.. dalej mu gaz no i juz jest spox.. a nawet duzo duzo lepiej, chyba przez wyczyszczenie mu sie polepszylo.. a mnie rowniez.. kilka godzin na swiezym powietrzu przy aucie leczy cialo.. tylko te komary.. THX wszystkim za pomoc..

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 2:34 pm ]
Przed chwila w ASO krzykneli mi za ten kawalek gumy 200zl netto :panna: wstawie zamiennik z nierdzewki..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz cze 25, 2006 00:59

U mnie było identyko pęknięcie , zawijanie gumy taśmami , klejenie itp, nic nie dało .
Przewód znalazłem w sklepie rolniczym za 25 zł, kilka minut docinania dwie opaski i :grin:
Pozdrawiam. mechanik od turbin we Wrocku powiedział że te węże lubią często pękać i co dziwne przeważnie od spodu.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości