Strona 2 z 3

: śr cze 14, 2006 14:42
autor: cowboy
dommarc pisze:nie potrzebny jest ci inny sterownik a tego na cholerę wyjmować no chyba żeby wlutować coś nowego do niego ......
spoko, zenonpl :) ja nie szukam ECU tak sie tylko zapytałem czy nie bedzie problemów o ile mam sterownik z 1Z a bede dłubał przy sofcie w AFN... domyslam sie że to jest wszystko jedno obydwa są 16-bitowe ?

czy 16 bitowe to te nowe programowalne przez złącze diagnostyczne ?

ps. mam juz potwierdzenie że coś się dłubnie i bedzie spoko :)

: śr cze 14, 2006 15:05
autor: Corvax
cowboy pisze:czy 16 bitowe to te nowe programowalne przez złącze diagnostyczne ?
nasze jeszcze niestety nie, w mk4 dopiero mozna po kabelku

: śr cze 14, 2006 15:09
autor: cowboy
Corvax pisze:w mk4 dopiero mozna po kabelku
dodałbym że w mk4 ale chyba dopiero po 2000 roku :P

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 20:47 ]
wkurzyłem sie i jeszcze raz poszedłem zobaczyc moje ECU

psiknałem tam płynem do mycia szyb - na śrubokret nałozyłem szmatkę i przetarłem to jeszcze raz...zrobiłem fotke i .... tadam

mam sterownik - zresztą zobaczcie :P - jestem pała :P

Obrazek

nie martw sie i tak

: śr cze 14, 2006 21:57
autor: zenonpl
będzie wyciągany do softu niestety nie da sie po kabelku, napisz jak ci wyjdzie po programie, powodzenia twój sterownik wysteruje wszystko nawet turbo od 130tki- problem byłby ze starym dwupłytowym (94-95) ale nie z tym.

: śr cze 14, 2006 22:37
autor: cowboy
zenonpl pisze:będzie wyciągany do softu niestety nie da sie po kabelku, napisz jak ci wyjdzie po programie, powodzenia twój sterownik wysteruje wszystko nawet turbo od 130tki- problem byłby ze starym dwupłytowym (94-95) ale nie z tym.
spoko wiem juz wszystko :P wiem że nie po kabelku ale to nie problem :) teraz juz jestem spokojny ..

a turbo od 130 (AWX) moge kupic za 600 PLN - z gwarą 2004 rok (9 tys przebiegu :)

ale zobaczymy co sie uda w serii wydolic...a przede wszystkim ile zostało mu z tych 110 kucków - wtedu sie zobaczy..

: śr cze 14, 2006 22:41
autor: dziechu
Corvax pisze:028 906 021 C jest to czesc nieprodukowana a zamiennikiem jest 028 906 021 FB - ale ten jest do 1Z
028 906 021 G to takze czesc nieprodukowana a zamiennik to 028 906 021 FB takze do 1Z
Ja mam jednoplytowy 028 906 021 BF - czy to dwa rozne (BF i FB) czy błąd?

: śr cze 14, 2006 23:01
autor: cowboy
dziechu pisze:Ja mam jednoplytowy 028 906 021 BF - czy to dwa rozne (BF i FB) czy błąd?
Edek zeznaje że zamiennikiem 028 906 021 C jest 028 906 021 FB...

: czw cze 15, 2006 00:13
autor: Corvax
dziechu pisze:Ja mam jednoplytowy 028 906 021 BF - czy to dwa rozne (BF i FB) czy błąd?
Dwa rózne, a zamiennikiem dal Twojego jest GG

: czw cze 15, 2006 10:47
autor: dziechu
dzieki:)

: pt cze 16, 2006 21:12
autor: figurel
U mnie w sterowniku siedzą pamięci 27c010, w np. w 028 906 021 GG pamięci 27c012. Moje są PLC33 i sądząc po oznaczeniu w waszych sterownikach takie też są. Jak sobie radzić z wylutowaniem pamięci? Ma 32 nóżki i na dodatek montaż powierzchniowy, to maleństwo straszne! Poza tym która pamięć soft zawiera? HHH czy LLL, mają takie same oznaczenia, różnią się tylko tymi trzema literkami. Którą ewentualnie trzeba by wylutować? Bo chyba nie obydwie!
ps. U mnie nie da się po kabelku, dopiero od 2000 roku pamięci Flasch montowano.

: pt cze 16, 2006 22:22
autor: dziechu
Mysle ze sa to pamieci 27c020, a nie 012. Co prawda tez znalazlem w jakims wykazie TDI 90KM 2x27c012, jednak zaden producent pamieci nie oferuje takich, zreszta oznaczenie 012 nie ma logicznego sensu (jest to pojemnosc pamieci - 27c010 - 1Mbit, 27c020 - 2Mbit itd...). Takze rozklad wyprowadzen wg mojej plytki jest dla 27c020. Chyba obie pamieci zawieraja soft - jest to soft 16to bitowy. Prawdopodobnie gorne polowki slowa sa w pamieci HHH a dolne w LLL.

: pt cze 16, 2006 23:15
autor: diodas
zgadza sie w obu trzeba zmienic soft jak cos ;] wylutowanie tego to jak z gsm-pewnie jak by dobrze zagadac w jakims serwisie telefonow to by za drobna opłata wylutowali, tylko pozniej przydały by sie juz podstawki PLC wlutowac...

: wt lis 18, 2008 01:50
autor: jek1
Witam.
U mnie w golfie III 1996 tdi 110 kM AFN chodzi taki:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 028 906 021 JK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2019
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00020

nie jest on oryginalny bo orginał podobno się spalił :grin: tak mówił majster
Da się dodać do niego parę kucyków?

: wt lis 18, 2008 09:38
autor: cowboy
jek1 pisze:Da się dodać do niego parę kucyków?
da się dodac podobnie jak do tych z literkemi DF czy GH na końcu :)

jedź do do uysego do Łodzi http://www.g-lab.pl/ tam dodają te kucyki :)

ps. ale odkop :P