Strona 2 z 13

: pt cze 09, 2006 09:05
autor: Adamm
Corvax bardzo dziekuje, teraz juz nie powinno byc problemow z odczytywaniem tego :)

: pt cze 09, 2006 11:41
autor: dziechu
Wielkie dzieki:) Przydaloby sie sporo wiecej takich ilustrowanych porad (np. samodzielna wymiana paska rozrzadu i rolek). Ja u siebie jeszcze nic powazniejszego nie robilem, ale jak bede - postaram sie tez obfotografowac i opisac.

P.S. Instrukcja w formacie PDF jest bardzo wygodna, jednak zdjecia stracily szczegoly w porownaniu z .DOC (przynajmniej tak jest u mnie).

: pt cze 09, 2006 12:55
autor: Corvax
dziechu pisze:P.S. Instrukcja w formacie PDF jest bardzo wygodna, jednak zdjecia stracily szczegoly w porownaniu z .DOC (przynajmniej tak jest u mnie).
owszem bo jest to w jakosci screen quality, a fotki sa i tak pogladowe wiec postawiłem na wage pliku, nie jakośc

: czw lip 31, 2008 00:48
autor: Pieterko
Jak dla mnie to dosc skomplikowane... ech. Zaczne od odpiecia kostki od predkosciomierza...

Czyszczenie nastawnika

: pt maja 20, 2011 12:04
autor: Jaaro
Witam Panowie,

trochę odgrzewam kotleta, ale pojawiła się na rynku taka usługa jak czyszczenie układów wtryskowych Jet Clean Tronic Liqui Moly- podaję linka:

http://www.liqui-moly.pl/jct" onclick="window.open(this.href);return false;

Z opisu usługi możemy wyczytać, że:
- czyszczenie pompy wtryskowej
- czyszczenie wtryskiwaczy
- czyszczenie komory spalania
- czyszczenie turbiny ze zmienną geometrią VTG (mam silnik ALH czyli to ta turbina)

U mnie mam nastawnik do czyszczenia ew. pompę do regeneracji - szarpania na jałowym przy dojeżdzaniu - na postoju jest ok (na 100% nie jest to dwumas)

Co myślicie o takim czyszczeniu ? Może ktoś już to robił ? Ile to kosztuje ?

Czyszczenie nastawnika

: pt maja 20, 2011 12:27
autor: Adamm
mozesz sobie zalac ,ale wyczysci kieszen i co najwyzej osad w pompie ale nie opilki bo powiedz mi w jaki sposob plyn moze sciagna opilki z elektromagnesu? ( przypomne tylko ze i tak caly nastwnik plywa w ropie non stop)

Czyszczenie nastawnika

: sob maja 21, 2011 00:39
autor: macil
Adamm, a powiedz jak długo schodzi taka procedura czyszczenia nastawnika w Twoim wykonaniu?
Zastanawiam się czy nie podjechać kiedyś ze swoim, tylko trochę daleko z tego pomorza.

Czyszczenie nastawnika

: sob maja 21, 2011 13:17
autor: Adamm
macil, z Kwidzyna daleko nie masz :D

cala operacja do 40 min bo wczesniej przygotowuje sobie nastawnik wiec to tylko kwestia wymiany :)

Re: Czyszczenie nastawnika

: sob maja 21, 2011 13:40
autor: daniel40
Adamm pisze:macil, z Kwidzyna daleko nie masz :D

cala operacja do 40 min bo wczesniej przygotowuje sobie nastawnik wiec to tylko kwestia wymiany :)
A jaka cena?

Czyszczenie nastawnika

: sob maja 21, 2011 22:37
autor: macil
Jeśli się zdecyduję, to będziesz miał kolejnego klienta. Nie wiem dokładnie kiedy, bo wszystko zależy od mojej pracy, bo albo sprzedam gofera, albo będę musiał jeszcze długo nim jeździć i wtedy odezwę się do Ciebie na priv'a po konkretne namiary.

Czyszczenie nastawnika

: sob lis 26, 2011 08:37
autor: macil
:okej:
No i jestem po czyszczeniu nastawnika u Adamm'a. Powiem tak: warto było tłuc się do Warszawy 300km.
Przynajmniej w drodze powrotnej dobrze przetestowałem auto. Np wcześniej jazda na 5-biegu z prędkością 70km/h była niemożliwa, bo łeb urywało od szarpania,a teraz to czysta przyjemność.
Wszystko trwało tak jak Adamm napisał - 40 minut. Polecam wszystkim, bo na prawdę chłopak zna się na rzeczy.

Czyszczenie nastawnika

: wt sie 07, 2012 11:19
autor: ksyniu22
mam pytanie Pany, czyszczenie nastawnika pompy w silniku AFN pomaga na okolo 10k km, pozniej pojawia sie znowu szarpanie i gasniecie samochodu, co moze byc przyczyna? Czy trzeba zregenerowac cala pompe? Jakies pomysly?

Czyszczenie nastawnika

: śr sie 08, 2012 21:15
autor: munior
ksyniu22 pisze:mam pytanie Pany, czyszczenie nastawnika pompy w silniku AFN pomaga na okolo 10k km, pozniej pojawia sie znowu szarpanie i gasniecie samochodu, co moze byc przyczyna?
Jak po ponownym rozebraniu nastawnika ,jest w nim za kazdym razem pełno opiłków to musisz szukać drugiej pompy ,albo samego jej dołu .Opiłki produkuje kończąca się pompa ,a kończy się zazwyczaj po zatankowaniu paliwa z różnymi " dodatkami " :chytry: sam tak zajeżdziłem jedną pompę ,na szczęscie pomp jak i czesci do nich ,ci u mnie dostatek :grin:

Czyszczenie nastawnika

: śr sie 08, 2012 22:58
autor: JABcok20
Pdf nie zawiera wielu szczegółów i mimo to nadal będzie sprawiał problemy podczas czyszczenia...