pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Sprawdz ustawienie rozrządu, koło zamachowe, pompa , wałek rozrządu. Jak ok odpowietrze pompe , popuść nakrętki na wtryskach, sprawdz kostki do pompy i kręć, jeśli pompa i elekronika sprawna powinno się pokazać paliwo na nakrętkach(powinno konkretnie tryskać) dokręć je i kręć jeszcze raz, jeśli nie ruszałeś nastawnika to powinien odpalić. Raz miałem przypadek że kumpel mechanior założył wałek o 180 stopni odwrotnie tzn jak go ustawiał tylko podniósł lekko pokrywe zaworów i włożył blokade co prawda był to mk4 i tam sie ta da. Silnik kręcił ale nie odpalał a z tyłu kupa dymu.
Sprawdz może przekaźnik pompy może rozłącza przy kręceniu. Właśnie sprwdz napiecie na gaszącym gdy kręcisz.
Sprawdz może przekaźnik pompy może rozłącza przy kręceniu. Właśnie sprwdz napiecie na gaszącym gdy kręcisz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
JABcok20, rozrząd jest w porządku, co do pompy dawać daje, bo nawet na wierzchu miałem wtryska przykręconego i dawała, co do przekażników, to nawet je omijałem na krótko brałem prąd z aku,
co do wałka to w mk3 się tak nieda,
powiem tak, po malowaniu było wszystko dobrze, później z dnia na dzień było coraz gorzej, aż w końcu musiałem używać plaka żeby odpalił, a teraz już w ogóle nie pali,
wychodzi na to że już niema kompresji, w poniedziałek sprawdze, ale na 90% to kompresja
co do wałka to w mk3 się tak nieda,
powiem tak, po malowaniu było wszystko dobrze, później z dnia na dzień było coraz gorzej, aż w końcu musiałem używać plaka żeby odpalił, a teraz już w ogóle nie pali,
wychodzi na to że już niema kompresji, w poniedziałek sprawdze, ale na 90% to kompresja
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Kompresja nie ginie z dnia na dzień no chyba ze jezdziłes bez oliwy Poza tym ,tdi z jego bezpośrednim wtryskiem ,nie jest zbyt wymagający co do kompresji i przy 19 barach bedzie jeszcze całkiem nieżle odpalał ,gdzie przy takim ciśnieniu TD czy D już nie odpali o własnych siłach ...także musiałbyś mieć ciśnienie sporo poniżej 20 bar ,żeby nie chciał odpalićrolek4 pisze:wychodzi na to że już niema kompresji, w poniedziałek sprawdze, ale na 90% to kompresja
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Jeśli pompa będzie podawał tak jak obrócona o 180 stopni będzie znikoma ilośc dymu z tłumika , tyle co nic... Może inaczej w tym mk4 jak był obrócony wałe, dopiero jak podłączyłem wtrysk to sie przekonałem że pompa podaje paliwo, obróciłem wałek i cała zebrana ropa w cylindrach i wydechu wypalała się dość długo. Jeśli wtrysk podaje musi odpalić... Samochód jak kręci słychac że ma kompresje?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
nie musi jesli bedzie podawal nie wtedy kiedy trzebaJABcok20 pisze:Jeśli wtrysk podaje musi odpalić
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Ok, to jak obróce pompe o 180 stopni, to raczej będzie dawać na inny cylinder??? a co wtedy z blokadą???
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
dziwne rzeczy piszesz, przy zmianie pompy raczej nie siada silnik chyba ze sie rozrzad zle zepnie i pognie zawory ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Witam, co do kompresji to się myliłem, i wyszło 32, 34, 34 33, robiłem dwie próby i wachania były nie wielkie, 32, 33, 32, 34, przy czym jak już osiągnął 34, to już mi wsiągało węża od manometru, także co do kompresji to jest dobra,
zostaje teraz tylko pompa, znajomy ma po regeneracji tyle że od 1.9 TD ale włożę ją i zobaczmy co będzie, jak odpali to w 100% będę pewny że to pompa
zostaje teraz tylko pompa, znajomy ma po regeneracji tyle że od 1.9 TD ale włożę ją i zobaczmy co będzie, jak odpali to w 100% będę pewny że to pompa
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Hehe a co ja mam powiedziec stoi u mnie ulep , kompresja 30,25,30,30 pali średnio na jeża a kopci z rana jak wsciekły, pompa jakaś dziwna bo rsw było 0,620 . Albo ktoś coś grzebał albo sam już nie wiem samochodem trzęsie cały czas , jak się zagrzeje to kopci, podejrzewam krzywy korbowód bo zaciągnął olej klientowi.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
rolek4, od TD ? na linke? az mi sie wlos jezy jakie rzezby robisz ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Raczej na pewno nie odpalirolek4 pisze:zostaje teraz tylko pompa, znajomy ma po regeneracji tyle że od 1.9 TD ale włożę ją i zobaczmy co będzie, jak odpali to w 100% będę pewny że to pompa
No jak to jakie ? ,mTDIAdamm pisze:rolek4, od TD ? na linke? az mi sie wlos jezy jakie rzezby robisz ;p
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
munior, ja mysle ze kolega po omacku i chaotycznie miota sie zamiast powoli i spokojnie dzialac i eliminowac mozliwe usterki
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
Adamm, żębyś ty zaraz rzeźby nie robił,
chyba napisałem tylko że chce ją wsadzić dla sprawdzenia, czy odpali, a jak odpali to wtedy kupie taką jak ma być, bo chyba bez sensu jest wydać 400zł na pompę i dowiedzieć się że to nie jest jej wina,
zanim coś napiszecie to pomyślcie wcześniej
chyba napisałem tylko że chce ją wsadzić dla sprawdzenia, czy odpali, a jak odpali to wtedy kupie taką jak ma być, bo chyba bez sensu jest wydać 400zł na pompę i dowiedzieć się że to nie jest jej wina,
zanim coś napiszecie to pomyślcie wcześniej
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
pompa daje zero dymu nie pali golf mk3
nie rzucaj sie , auto jezdzilo, zmieniles pompe i klapa, to raczej nie silnik siadl tylko cos z montazem i pompa
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości