Mody mechaniczne w TDI AFN, 1Z...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 08, 2006 15:10

Mam pytanko ile się mozna "spodziewać" po silniku AFN z wtryskami ASV i mocnym programie?

przykładowo w serii realny jest wynik 130/300 - a nawet jeszcze troche wiecej na maxa...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 08, 2006 15:25

nie wiadomo czy seryjna turbina dostarczy tyle powietrza zeby wyciagnac max z asv, roznica jest podobno okolo 5 koni miedzy afn a asv, tyle ze na bazie asv buduje sie pozniej hybrydy. Moze lepiej wstawic narazie turbinke od awx? A wtryskiwacze zostawic na pozniej i wsadzic od razu hybrydy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 08, 2006 15:40

zaprzal pisze:Moze lepiej wstawic narazie turbinke od awx
hmmm no własnie oto jest pytanie ?

ale najpierw musze widzieć ile jest w stanie dmuchnąć moja?...

w sumie wydatek podobny...ale na pewno zrobie albo jedno albo drugie..



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 08, 2006 16:34

cowboy, zanim zaczniesz cos robic dalej to musisz sobie odpowiedziec na pytanie ile chcesz w przyszlosci wyciagnac z auta...

Byc moze wystarczy Ci sama turbinka + program. Ale jesli wiesz, ze bedziesz kiedys chcial wiecej to lepiej chyba teraz pojsc w innym kierunku i zaczac od paliwka...
Musisz sobie przekalkulowac, bo robienie hybryd na bazie nowych asv + pompa ktora to wykarmi to bedzie sporo kosztow. A z czasem turbo oraz ic i tak bedziesz musial zmienic bo seryjne do takiego setupu nie wystarczy (z tym, ze nie oszukujmy sie, efekty beda ciekawe :) ). Sama wymiana turbo + program wyjdzie duzo taniej, a autko do codziennej jazdy tez bedzie ladnie smigalo.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 08, 2006 18:00

zaprzal pisze:ile chcesz w przyszlosci wyciagnac z auta...
zadowole sie 150 km i 350 niutków docelowo
zaprzal pisze:autko do codziennej jazdy tez bedzie ladnie smigalo.
autko nie jest przeznaczone do codziennej jazdy :) codzienni bujam sie słuzbowa toyta :)



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » czw cze 08, 2006 20:45

cowboy pisze:Mam pytanko ile się mozna "spodziewać" po silniku AFN z wtryskami ASV i mocnym programie?

przykładowo w serii realny jest wynik 130/300 - a nawet jeszcze troche wiecej na maxa...
tak - jest to jak najbardziej mozliwe...ja bym nawet pokusil sie o 135KM...proponuje zakup nowych - koszt spory, ale warto..


BTW: dzwoniłes?

[ Dodano: 08 Cze 2006 20:50 ]
cowboy pisze:
zaprzal pisze:ile chcesz w przyszlosci wyciagnac z auta...
zadowole sie 150 km i 350 niutków docelowo
zaprzal pisze:autko do codziennej jazdy tez bedzie ladnie smigalo.
autko nie jest przeznaczone do codziennej jazdy :) codzienni bujam sie słuzbowa toyta :)
żeby mieć tyle niutków to pompa 11 bedzie konieczna

co do turbiny to AFNa poda 1,2 bara - to jest bezpieczna granica

powiem ze swojego doświadczenia: obecnie modyfikacje koncze - poziom kosztów mnie przeraża...jeszcze tylko jedna korekta i inny ICek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 08, 2006 20:53

mirass pisze:proponuje zakup nowych - koszt spory, ale warto..
no własnie nie jestem do końca przekonany czy warto...zmieniac wtryski AFN na ASV ?

być może lepsze efekty da turbinka z AWX-a mam mozliwośc zanabyc za 700 PLN :) więc koszt te same ...a byc moze da się osiągnąc więcej...

BTW: jutro sie zapytam :)



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » czw cze 08, 2006 20:56

cowboy pisze:
mirass pisze:proponuje zakup nowych - koszt spory, ale warto..
no własnie nie jestem do końca przekonany czy warto...zmieniac wtryski AFN na ASV ?

być może lepsze efekty da turbinka z AWX-a mam mozliwośc zanabyc za 700 PLN :) więc koszt te same ...a byc moze da się osiągnąc więcej...

BTW: jutro sie zapytam :)
jesli suszara nowa z kolektorem to warto..ale żeby autko jechało trzeba i dmuchnąc powietrzem i podlać paliwem...szarpnij sie raz a dobrze i będzie po kłopocie



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 09, 2006 14:38

mam możliwość kupienia czegoś takiego z AWX

oznaczenie 038 145 002 G

Obrazek

czy to jest kolektor pasujący do AFN:

Obrazek



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 09, 2006 15:46

cowboy, ostatnio aw69 pisal mi, ze pasuje :
AWX 038 145 702 G lub E
Ty napisales numer
oznaczenie 038 145 002 G
ale na fotce widac wlasnie oznaczenie 038 145 702 G... to pomylka, zla fotka? jesli dobra fotka to turbo pasuje :) z ciekawosci: za jaka cene? i czy mocno uzywane?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 09, 2006 15:59

źle napisałem :P

turbinka z 2004 roku, podobno ma przejechane 9 tys km i dostane na to gwarancję :P

a cena jest 50 % nowej :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości