: pt cze 02, 2006 23:43
No tak, ale Mk2, a Mk4 to dwie generacje w przod...LeszekKaczmarek pisze:Bez napinacza, z paskiem i robocizną zapłaciłem 140 zł.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
No tak, ale Mk2, a Mk4 to dwie generacje w przod...LeszekKaczmarek pisze:Bez napinacza, z paskiem i robocizną zapłaciłem 140 zł.
Tak ?? Jaki masz sinik (kod) ??djpatrol pisze:Serwis przewiduje wymiane co 60tkm i tego przestrzegam
Jakie by nie byly, nie ma co byc nadgorliwym...djpatrol pisze:Mam diesla tam nie sa z tym zarty z reszta to nie sa az takie wielkie koszta z wymiana paska.
Timing Belt - replace - znaczy wymiana paska rozrzadu?inek01 pisze:Wpisz co treba i przebieg (niby) 75000 (mil)/120...km
Zobaczysz co Cie czekac powinno przy nastepnym przegladzie..
M. in. wymiana paska rozrzadu (80000 mil/ 128000km)
TakSiwy z ... pisze:Timing Belt - replace - znaczy wymiana paska rozrzadu?
Nic nie kumam... u mnie w ksiazce serwisowej od VW jest napisane, ze czterocylindrowe osobowki na "pompkach" maja miec wymieniane paski co 90 tys. km... a na tej stronie jest ta wymiana przewidziana po "przeszlo" 120 tys. km.inek01 pisze:TakSiwy z ... pisze:Timing Belt - replace - znaczy wymiana paska rozrzadu?
No właśnie u kogo tanio u tego tanio, u mnie są chyba 4 rolki + pasek + wymiana mnie wyszło prawie 800 zł :/inek01 pisze:djpatrol napisał/a:
Serwis przewiduje wymiane co 60tkm i tego przestrzegam
Tak ?? Jaki masz sinik (kod) ??
Chodzi Ci o Serviceplan, czy ksiazke obslugi i naprawy jakiegostam wydawnictwa ? Pytam, bo roznie ludzie nazywaja tego typu literature...Siwy z ... pisze:Nic nie kumam... u mnie w ksiazce serwisowej od VW jest napisane
120. Wychodzi przeszlo, bo zaokraglone jest zeby w milach ladniej wygladalo...Siwy z ... pisze: "przeszlo" 120 tys. km.
W TDI do 2001, w 2002 - 120kkmrobert24 pisze:Wymiana co 90 tys/km - na tyle dostajesz gwarancje i w serwisie VW chyba też.
Serviceplan - "dowod osobisty" wydawany przez VW przy "urodzeniu". To co otrzymuje wlasciciel auta przy odbiorze fury z fabryki.inek01 pisze:Chodzi Ci o Serviceplan, czy ksiazke obslugi i naprawy jakiegostam wydawnictwa ? Pytam, bo roznie ludzie nazywaja tego typu literature...
A u kolesia w garazu, ktory na codzien robi to w pracy... a "klamoty" potrzebne do tej calej "operacji" przytarga z robotki?robert24 pisze:Jeżeli masz silnik na pompkach to nie baw się w wymianę za 500 zł. (tyle kosztuje może u kowala).
Nie trzeba, wierze na slowo. Trudo powiedziec dlaczego u Ciebie jest 90kkmSiwy z ... pisze:Jak trzeba to wrzuce skana... nie chce mi sie za bardzo schodzic do samochodu.
Tez tego nie kumam. Jestem z zawodu technikiem budowlanym pracujacym jako kreslarz w pracowni.... takze moje pojecie na te tematy jest "dazace" do zera.inek01 pisze:Nie trzeba, wierze na slowo. Trudo powiedziec dlaczego u Ciebie jest 90kkmSiwy z ... pisze:Jak trzeba to wrzuce skana... nie chce mi sie za bardzo schodzic do samochodu.
Jak zrobi to za darmo no i może jak przyniesie coś jeszcze z roboty do kapletu rozrządu, chyba że chcesz uspokoić swoje sumienie (kąplet cząści min. 600 zł.)Siwy z ... pisze:Jeżeli masz silnik na pompkach to nie baw się w wymianę za 500 zł. (tyle kosztuje może u kowala).
A u kolesia w garazu, ktory na codzien robi to w pracy... a "klamoty" potrzebne do tej calej "operacji" przytarga z robotki?