Strona 2 z 2

Uszczelniacze zaworowe

: śr lut 06, 2013 21:25
autor: Jarek_NS
Nie panikuj, miałem tak w A4 AWX puściło dyma przy zapalaniu i tyle. A olej był w dolocie z odmy. Jak ci zacznie brać więcej oleju to wtedy się martw.

Uszczelniacze zaworowe

: pn mar 18, 2013 22:57
autor: black raven
Panowie odświeżę temat. Mianowice ostatnio trochę popatrzyłem się we wsteczne lusterko po uruchomieniu silnika i rozpoczęciu jazdy. Wtedy dało się zauważyć dość dużo niebieskawego dymu ( nie był to mocny odcień niebieskiego ), oraz czuć jest specyficzną woń ( coś jakby spalony olej zmieszany z czymś ). Chyba zatem będzie trzeba wymienić te uszczelniacze. Tylko, czy to one dają taki objaw? Dym i woń znika po rozgrzaniu auta do 90 stopni, przy czym im bardziej się ono rozgrzewa tym bardziej znikają te efekty wizualne i wonne.

Uszczelniacze zaworowe

: pn wrz 08, 2014 20:55
autor: kendi
black raven, rozwiązałeś problem? podpinam sie pod temat

Uszczelniacze zaworowe

: pn wrz 08, 2014 21:25
autor: black raven
Nie zajmowałem się tematem, ale przewertowałem bardzo dużo tematów w necie i na ich podstawie wykluczyłem uszczelniacze zaworowe. Obstawiam raczej oringi ma pompkach. Od tamtej pory gdy zakładałem temat wnikliwie przyglądałem się zużyciu oleju i zauważyłem, ze bierze ok 90 ml na 1 tys km. Na dniach mam zamiar kompletnie przeczyścić auto: EGR, N75, dolot i przepływkę i zobaczę czy to coś zmieni.

Uszczelniacze zaworowe

: czw wrz 11, 2014 11:23
autor: Dgs
Co sie dzieje 2200 obrotów i zamula

Uszczelniacze zaworowe

: pt wrz 12, 2014 10:09
autor: smiejek
koledzy mam podobny problem, bierze olej z 1,5 litry na 8 tys w dolocie mam olej, i po odkreceniu wlewu oleju do silnika korek skacze bardzo do góry. Gdy jadę trochę szybciej to dymi cały czas a przy spokojnej jeździe już mniej dymi. Będą to uszczelniacze zaworowe i uszczelka pod głowicą? czy coś poważniejszego z dołem silnika?

Uszczelniacze zaworowe

: pt wrz 12, 2014 15:40
autor: black raven
smiejek, dymi ale na jaki kolor ? Rozumiem, że korek jak to napisałeś - skacze na ciepłym silniku ? Jaką barwę, konsystencje i stan ma płyn chłodniczy ?

Uszczelniacze zaworowe

: pt wrz 12, 2014 17:18
autor: smiejek
dymi na biało, na zimnym jak odpalę jest spokój nic nie dymi tylko jak mu po obrotach daje, barwa różowa i stan trzyma nie ubywa