Strona 2 z 2

: ndz maja 28, 2006 10:46
autor: zaprzal
skrent2, jakie cisnienie nastawiles? ta sroba na czarnym zaworze musi byc praktycznie na maxa wkrecona, a czasem to nawet nie wystarczy wtedy trzeba ja wykrecic i wlozyc pod spod jakas podkladke zeby mocniej naciskala sprezynke i znow zakrecic.... ewentualnie mozna ten zawor usunac i zaslepic, ale zawsze lepiej jak jest. Podkrec paliwo

: ndz maja 28, 2006 15:19
autor: skrent2
no własnie tylko w tym problem ze nie moge przekrecic tego zaworu ani w jedna ani w drugą... szczerze to cisnienie ustawiłem na 0,9 bar to mi tracił moc tak przy 3300 pozniej jak zmniejszyłem na 0,7 bar to było lepiej ale tez tracił moc tylko pozniej gdzies tak ok 4000 obr... wiec wydaje mi sie ze to ten zawor bo od czego innego mogło by siie tak robic... paliwo lekko podkreciłem ale tego grzybka na pomie nie ruszałem boje sie ze jak go odkrece to juz czasami moge go nie zkrecić :jezor:

: ndz maja 28, 2006 15:31
autor: szerszeniak
skrent2, ja u siebie wywaliłem rurke prowadzącą od tego zaworu do dolotu i przy zaworze zaslepiłem wylot z niego czyli juz mi nic nie puszcza mozesz sprubowac tak zrobic i bedziesz wiedział czy to własnie to ci moc obcina

: ndz maja 28, 2006 16:26
autor: zaprzal
skrent2, szerszeniak, to napewno ten zawor... on dziala dokladnie tak jak skrent2, opisal, jak jest zwiekszone cisnienie to w czasie jazdy wczesniej zaczyna narastac i czarny zawor otwiera sie wczesniej

: ndz maja 28, 2006 16:48
autor: skrent2
jeszcze mam male pytanie... jak podkrece turbine i zwieksze dawke paliwa to bedzie mi dużo więcej palił??

: ndz maja 28, 2006 16:52
autor: szerszeniak
skrent2, nie. moze nawet spadnie oczywiscie to dopiero po później bo na poczatku bedziesz o wiele czesciej niz zwykle dociskał gazu :bajer: nie ma wielkich różnic