Problem po wymianie rozrzadu TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » pt mar 01, 2013 18:55

No i pojawia się kolejny problem bo dzisiaj zauważyłem że koło pasowe dość mocno bije.
Podczas wymiany rozrządu ten cieć musiał je sciągać lecz co mógł zrobić nie tak że teraz tak bije a wcześniej było ok. :/
I teraz rodzi się pytanie ile może kosztować cała ta naprawa ??


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Michał_1977 » pt mar 01, 2013 19:18

Koło pasowe rozrządu SWAG 80zł.
Frezowanie czoła wału-różnie mechanicy za to biorą,nawet do 150zł + demontaż i montaż rozrządu,ustawienie kąta wtrysku.
Trzeba się nastawić na 250-300zł za robociznę + koło.
Jedź do niego,niech poprawia to co skopał.
To bicie może być bezpośrednią przyczyną tego,że napinacz tak skacze.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: munior » pt mar 01, 2013 20:16

patrolfak pisze:No i pojawia się kolejny problem bo dzisiaj zauważyłem że koło pasowe dość mocno bije.
Podczas wymiany rozrządu ten cieć musiał je sciągać lecz co mógł zrobić nie tak że teraz tak bije a wcześniej było ok. :/
Które ci bije ? to dolne na wale ? przecież przy wymianie rozrządu nikt normalny tego koła nie rusza :panna: no chyba że musi ,bo np.cieknie z tamtąd olej i trzeba wymienić simering ...wymieniał ci ? bo jak nie to wątpię żeby się tego czepił ...bardziej prawdopodobne że żle skręcił koło z tłumikiem drgań z małym kołem rozrządu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » pt mar 01, 2013 20:49

No bije to dolne na wale A ja już sam nie wiem co on ruszał a czego nie ruszał . A simeringu nie wymieniał .


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Michał_1977 » sob mar 02, 2013 06:31

patrolfak pisze:A simeringu nie wymieniał
Pewnie duże koło założył na to małe od rozrządu bez czyszczenia rdzy,błota i innych wynalazków.Krzywo wlazło i kicha,teraz bije jak wściekłe.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: JABcok20 » ndz mar 03, 2013 22:21

Panowie nikt normalny nie składa rozrządu widząc syf rdzę lub nietrafiając w kołek ustalający na kole pasowym. Może to po prostu przypadek. Niech na spokojnie pojedzie do gościa i pokaże mu co się dzieje.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » pt mar 08, 2013 12:11

A więc tak wrcając do tematu silnik jest po wymianie :

simeringi,uszczelniacze ,wału pośredniego i wału rozrządu
Małe koło rozrządu +nowa śruba
ponowne ustawienie rozrządu ( był o ząbek przestawiony )
Szlif czoła wału korbowego

niestety nie wymieniłem dużego koła rozrządu które nadal nieco bije. Mechanik mówił że także powinienem je wymienić jednak koszta mnie już przerosły.
Mówił także że trzeba wymienić pręt napinacza i tuleje a to kolejne 200 zł
I za wszystko zapłaciłem 800 zł a napinacz jak hałasował tak hałasuje nadal z tym że trochę ciszej .

I teraz sam nie wiem czy mam już 100% pewność że jeśli jeszcze wymienię duże koło rozrządu pręt napinacza i tuleje to hałas ustanie.
koszta całej zabawy juz mnie poprostu przerastają.


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » pt mar 08, 2013 15:52

Przeczytałem ten temat chłopaki mieli podobny problem .

http://forum.vw-passat.pl/threads/16656 ... silnik-AFN" onclick="window.open(this.href);return false;

I może da coś jeśli kupię koło alternatora ze sprzęgiełkiem tylko gdzie takie kupić i od czego podpasuje ??


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

MK3speed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: wt sty 01, 2013 18:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: MK3speed » sob mar 09, 2013 22:21

Tulejki pręt napinacz rolka i skakanie ustanie luz poprzeczny pręta napinacza daje się we znaki u mnie był już taki luźny że pasek mi czasami spadał ale to najczęściej jak było mokro wcześniejsze objawy były takie same jak u Ciebie wszystko dostaniesz bez problemu ja też zmieniłem koło pasowe wału korbowego to duże za 500 i teraz cisz że makiem zasiał :)



Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » ndz mar 10, 2013 00:18

A jaki miałeś koszt związany z wymianą pręta rolki i tulejek ? bo napinacz mam nowy


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

MK3speed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: wt sty 01, 2013 18:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: MK3speed » ndz mar 10, 2013 17:58

dzwignia 110 tulejki 40 rolka 25 i uszczelniacze 2 po 6 zł :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 10, 2013 20:26

patrolfak, ujmę to tak-jeżeli duże koło ma bicie,to za jakiś czas będziesz miał powtórkę z rozrywki.
Zdejmij to koło,załóż na tokarkę i na wolnych obrotach obserwuj,czy ma bicie.Jak ma,to nawet się nie zastanawiaj,tylko zmieniaj.
Natomiast jak nie ma bicia,to znaczy,że mechanik spaprał frezowanie czoła wału.

Poczytaj i gibającym się kole viewtopic.php?f=35&t=44967" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » śr kwie 03, 2013 11:24

Wczoraj z kolegą zdjeliśmy duże koło założyliśmy na tokarkę i koło nie ma nawet najmniejszego bicia. także ten paparuch poznanski mechanik spieprzył frezowanie czoła wału. Dzwoniłem do niego że ma to poprawić to się tłumaczy tym że wał jest krzywy bo na pewno gdzieś w przeszłości "dostał" :/ Rozumiecie coś z tego ?
Ja się nauczyłem jednego ... Nigdy więcej nie oddam auta do żadnego mechanika a tym bardziej w Poznaniu.


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości